Coco en Croky zijn verliefd en Snuk moet toekijken

Gestart door Wendela, 22 augustus 2005, 20:41:29

« vorige - volgende »

Wendela

Hallo allemaal,

Wat we (mijn man Jeroen en ik) nu weer hebben gezien bij onze valkjes is erg grappig.

We hebben dus drie valkjes, Coco, Croky en Snuk. Coco is de oudste (ca. 4 jaar) en Croky en Snuk zijn jonger (ca. 1,5 jaar). Snuk is redelijk tam en aanhankelijk, Coco is redelijk tam en Croky is wild en schuw. Coco, Croky en Snuk zijn trouwens alledrie man.

Op een gegeven moment start Croky met luid zingen. Dat verbaasde ons al een beetje, want normaal zit hij stilletjes in een hoekje. Coco vindt het zingen van Coco zo interessant, dat hij dichterbij komt. Op een gegeven moment zit hij tegenover Croky, buigt met zijn kop naar beneden en... Croky springt er zo bovenop om je-weet-wel met Coco te doen. En Snuk zat ernaar te kijken.

En wat nog meer grappig is, is dat Coco vroeger een vrouwtje heeft gehad en toen ook wel eens met haar zat te wippen. Maar dan zat hij altijd bovenop. En nu zit hij onderop.

Coco en Croky zijn nu verliefd en zitten vaak bijelkaar. Snuk krijgt lekker veel aandacht van ons omdat hij wat tammer is. Maar, ze zingen nu wel met zijn 3-en. Een keer hoorde ik ze in koor hetzelfde wijsje zingen.

Groetjes, Wendela

Lin

haha tja die homo's van tegenwoordig!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Wendela

Haha, zou er een praatgroep zijn voor mensen die homo-valkjes hebben? En heeft er iemand tips voor me hoe ik dit aan mijn ouders en vrienden vertel???

No offence trouwens tegen mensen die homo zijn!

Groetjes, Wendela

Roosje

Hee wendela! Ik had je nog gemaild over hoe het met chico gaat maar nog niets teruggekregen. In mijn dagboek vind je nog wel leuke fotos van Chico en z'n meisje :D

Lin

Citaat van: Wendela op 22 augustus 2005, 21:53:25
Haha, zou er een praatgroep zijn voor mensen die homo-valkjes hebben? En heeft er iemand tips voor me hoe ik dit aan mijn ouders en vrienden vertel???

Groetjes, Wendela

Begin een dagboek dan praten er wel meer mensen over hun homo of s*ksverslaafde valkjes.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Wendela

Ha die Roos,

Ik had 2 weken vakantie en daarom mij e-mail niet gecheckt. Morgen ga ik even op het werk kijken wat je hebt gemaild. Chico ziet er echt supergoed uit op de foto.

Als hij nageslacht krijgt, dan komen we op kraamvisite  :D

Groetjes, Wendela

k_van_wilgenburg

hoi wendela
Als er een praatgroep voor homo valkjes zou zijn dan moet ik Goofy en smurf ook maar gaan aanmelden :D :D
Die doen dat dus ook.
Smurf gaat rijden met zijn veter Goofy kijkt ernaar en springt er even later gewoon op.
Maar ja je moet maar denken bij gebrek aan beter.
Groetjes karin marco en de valkjes

Wendela

Chico, ons vroegere valkje die nu bij Roos is (zie dagboek van Roosje), deed het vroeger ook altijd met zijn touw. Maar nu heeft hij bij Roos een heel mooi vrouwtje en nu doet hij het met haar hihi.

Roos zei wel dat hij het eerst niet zo goed kon. En dat terwijl hij thuis op het touw geoefend heeft!

Groetjes, Wendela