19 juli 2025, 01:36:32

Valkenvlucht

Gestart door Rinske, 21 augustus 2005, 16:49:16

« vorige - volgende »

Rinske

8 oktober 2005, 13:30:40 #75 Last Edit: 8 oktober 2005, 15:58:42 by Rinske
Hallo allemaal,

Ben ik weer, het is alweer even geleden. Heb ook weer een hoop meegemaakt eigenlijk.
We zijn namelijk op huizenjacht, we zijn er al een tijdje rustig aan mee bezig. Deze week zijn we bij twee woningen wezen kijken, de eerste was errug leuk met een leuk tuintje (voor de vogelvolliere.....hihi. Dit huis is niet zo gek groot, maar dat hoeft ook niet echt, ik wil alleen wel minimaal een driekamer woning met een tuin. Maar het is ook niet te klein het is gewoon een leuk gezellig huisje. Het tweede huis was helemaal niks, je kreeg er echt een somber gevoel, en dat terwijl de muren gewoon wit waren, dit wordt m zeker niet. We moeten nog even een paar dingen afwachten van dat eerste huis maar als dat goed gaat gaan we hierop bieden......SPANNEND :) :)

Verder gaat het helemaal goed, vandaag staat Salsa op het plateau van de grote kooi en dat vinden ze allemaal errug leuk geloof ik. Ik heb het al eerder gezegd maar Tequilla is echt helemaal hoteldebotel stapel verliefd, echt leuk om zoiets te zien.

Citaat van: Lin op  2 oktober 2005, 16:06:54
Het bedelen hoeft niet perse om voer te gaan. Als ze dat geluid maakt en ze gaat de hele tijd roepen en met koppie omhoog en omlaag en als laatste buigt haar koppie dan wil ze gekroeld worden.
Citaat

Dat zou heel goed kunnen ze gaat inderdaad telkens met dr koppie naar beneden als ze zo doet. Het is nu overigens al weer over, maar het is echt een kroelkont!!! :)

Groetjes,
Rinske

hippysuus

Hoi Rinske,

Dat is erg spannend inderdaad, ik zal voor je duimen!

Je handtekening vind ik top ;D

Groetjes,
Suus

Rinske

Het leek me wel leuk om jullie van onze huizenjacht op de hoogte te houden, dus dit kan je verder lezen bij......

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,12993.0.html

Groetjes,
Rinske

Rinske

Hallo allemaal,

Nou na een nogal roerige paar dagen, heb ik weer even de tijd gevonden voor een nieuwe update van de valkjes.
Eerst zou ik toch dit met jullie willen delen.
De afgelopen paar dagen (vanaf dinsdagavond) is het nogal raar gelopen eigenlijk. Daan kwam mij toevallig ophalen, toen we nog maar net bij mn werk wegreden werden we gebeld door Daan zijn broertje dat het niet goed ging met hun vader, omdat Daan mij dus op kwam halen waren we bij zijn ouders in de buurt, en waren we er dus in zo'n 5 minuten. Toen we daar eenmaal aankwamen ging Daan gelijk bij zijn vader kijken, hij lag op bed in de slaapkamer. Hij zag toen gelijk dat zijn hele huid geel uitgeslagen was. Zijn moeder had inmiddels de huisartsenpost gebeld, dit duurde zolang dat de buurman nogmaals gebeld heeft met de mededeling dat er echt spoed achter gezet moest worden en dat er een ambulance nodig was. Toen deze uiteindelijk waren geariveerd was hij eerst naar de eerste hulp gebracht, diezelfde avond (eigenlijk was het al bijna nacht) werd hij nog naar de intensive care gebracht. Vanaf toen is het eigenlijk heel snel gegaan. Donderdagochtend heeft de arts gevraagd of wij met zn allen zo snel mogelijk naar het ziekenhuis konden komen. Daar aangekomen bleek hij de nacht erg achteruit te zijn gegaan en had het volgens hun eigenlijk geen nut meer om verder te gaan met alle medicatie en machines waardoor hij nog in leven werd gehouden. Gelukkig was de hele familie het ermee eens dat hun vader er nooit zo bij zou willen liggen. Dit was dus snel afgesproken, vanaf dat moment werden de medicatie niet meer bij gevuld en werden de apparaten afgesloten, toen uiteindelijk de beademingsapparatuur weren afgesloten was het binnen twee minuten gedaan. Dit was een erg moeilijk en treurige gebeurtenis. :'(  Ook al was hij al aardig op leeftijd, vorige week is hij namelijk 80 geworden, toch blijft dit erg moeilijk. Vooral Daan heeft het er erg moeilijk mee, het blijft natuurlijk toch je vader. Gelukkig is de familie van Daan er erg mee bezig om hier met zn allen door heen te gaan, ik zeg gelukkig omdat het normaal eigenlijk niet zo'n hecht clubje is. Maar ook nu zie je maar dat je familie echt belangrijk is, zeker op deze momenten.

Vandaag hebben we ook nog wat leuks meegemaakt, Salsa is namelijk vanaf vanaf vandaag officieel een bewoonster van de grote kooi. Tequilla is echt niet bij haar vandaan te krijgen. :)
Ik zal jullie op de hoogte houden.

Veel liefs,
Rinske

Kirsten

Hoi Rinske,

Met kippenvel en ingehouden adem heb ik net je verhaal gelezen,. Ondanks z'n leeftijd verwacht je zoiets niet,. en dan ook nog eens zo snel,.Ik weet niet wat ik tegen je moet zeggen, behalve heel veel sterkte voor jou en Daan.

Ik denk aan jullie
dikke knuffel van hier
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Riny

Hoy Rinske
Heel veel sterkte gewenst voor jou en Daan .
Als het zo snel gaat kun je het bijna niet bevatten wat er gebeurd.
Ik denk aan jullie.
Groetjes Riny :'( :'(

Petra en Cheeky

Ha Rinske!

Ik las in je andere huizentopic dat er iets gebeurd was, dus ben ik hier maar verder gaan lezen! Tjee zeg, wat naar zeg met Daan' vader! Gecondoleerd ermee! Tja, soms gebeuren dingen ineens razend snel! Ik ben zelf mijn vader vorig jaar op soortgelijke manier verloren. Heel kort: hij kwam in het ziekenhuis met hartproblemen, maar kreeg er in korte tijd zoveel bij, dat we 's nachts zijn geroepen en er werd verteld dat als ze hem voor het ene probleem zouden helpen, deze medicijnen hem zouden laten sterven aan het andere probleem en omgekeerd. Kortom: ze hebben de apparatuur uitgezet. Raar is het dan om ernaast te staan en hem zo te zien sterven!.... Dat blijft je altijd bij!

Daarom wens ik jullie veel sterkte toe!

Wat je huizenjacht betreft... ben benieuwd wat het gaat worden, maar doe niks als het niet 100% goed voelt!

Lief dat ze bij jou zo in LUV zijn! Houden zo!

Groetjes,
Petra

Lin

Ach wat erg voor jullie dat daans vader zo is overleden. Wat een schok. Gelukkig kan je wachten met het zoeken naar een huis zodat je rustig kan rouwen. Ontzettend veel sterkte nog!

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Wat is dat snel gegaan zeg... misschien ergens wel goed ook, om iemand zo dagen te zien liggen is ook geen pretje. :( Gecondoleerd met dit verlies. Ik wens jou en Daan (en familie) veel sterkte toe.

Rinske

Hoi

Daar ben ik weer even. Dankjulliewel voor de lieve berichtjes. :-* :-*
Het is allemaal heel snel gegaan en eigenlijk begint het nu zo langzamerhand echt door te dringen. Het is best vreemd om nu naar naar mn schoonmoeder te gaan je verwacht toch dat hij daar ook gewoon is. :-\
Met Daan gaat het ook steeds beter, hij kan gelukkig wat afleiding vinden in zn werk en ook daar is hij dan samen met zn broertje omdat zij samen werken, dat is toch wel een goed gevoel dat hij in iedergeval niet alleen is. Ergens denk ik toch dat het makkelijker te verwerken is dan wanneer er iemand van jonge leeftijd komt te overlijden, hij was tenslotte al 80. Het blijft natuurlijk wel moeilijk vooral voor de kinderen het blijft tenslotte toch je vader.  :( Maar toch merk ik dat wel bij Daan dat hij het toch wel goed verwerkt heeft, hoe erg hij m natuurlijk ook zal blijven missen. :'(

Nou en met de birdies gaat het ook hardstikke goed, ik zal binnenkort weer wat foto's plaatsen. Tequilla en Salsa wijken niet van mekaars zijde echt leuk om te zien.  :D

Liefs,
Rinske

Kirsten

Hoi Rinske,

Fijn om te lezen dat het allemaal naar omstandigheden goed met jullie gaat. Nog bericht gehad van het huis wat jullie op het oog hadden of laten jullie dat gewoon even gaan nu? Er is natuurlijk wel erg veel gebeurd de laatste tijd en rust is ook erg belangrijk en goed om het verdriet een plekje te kunnen geven. Fijn ook dat Daan en z´n broertje samen werken, dan kunnen ze als het even minder gaat ook bij elkaar terecht.

Heerlijk dat het met Salsa zo goed gaat,. hihi Love is in the air :D

Groetjes
Kirsten

Rinske

Citaat van: Kirsten op 27 oktober 2005, 08:17:37
Nog bericht gehad van het huis wat jullie op het oog hadden of laten jullie dat gewoon even gaan nu?

hai,

Voor de nieuwe gebeurtenissen van misschien wel ons huisje, kan je lezen bij diversen/huizenjacht. hier alvast de link......

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,12993.0.html

Liefs,
Rinske

Bianca

kan het niet laten.................

Vanavond feestuh!

dat weet de rest niet natuurlijk, maar wij gaan vanavond naar hardbass in de jaarbeurs...neem jij je camera mee want die kleine van mij heeft het opgegeven........

Tot vanavond!

Groetjes Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Rinske

Hallo allemaal,
ben ik weer is een keertje. Het is de laatste tijd zo'n gekkenhuis, de keren dat ik thuis was lag ik uitgevloerd op de bank en strompelde dan om een uurtje of tien naar mn bedje.
We beginnen nu 'eindelijk' weer is een beetje normaal te leven. We zijn de afgelopen tijd ook veel bij Daan zn moeder geweest, wat toch elke keer weer vreemd is hoor.

Vorige week zijn we met zn vieren naar Hard Bass geweest, met Bianca +mannetje en mijn mannetje. Dit was echt super, we zijn helemaal uit ons dak gegaan, hier nog even een leuke foto van ons tweetjes, jammer genoeg mochten we binnen geen foto's maken. Dit kwam omdat ze binnen zelf van die weggooi cameraatjes verkochte. >:( >:( Maar goed hier toch nog een leuke herrinneringsfoto.

Met mijn lieve snoepjes hier gaat het ook uitstekend, Salsa en Tequilla zijn nu echt officieel een koppeltje, ze kunnen echt niet van elkaar afblijven. Echt zo lief om te zien dat ze zo aan het kroelen zijn. In het begin was het eigenlijk alleen Salsa die gekroeld werd, Tequilla wou wel maar durfde nog niet. Maar ook daar heeft hij geen last meer van en zitten ze lekker saampjes te kroelen en te genieten van elkaar.
Ook hier nog wat leuke foto's van....

schattig he..... :D

En hier nog eentje van een hele lieve Jesse, die het overigens allemaal wel best vind wat er met Salsa en Tequilla gebeurt, het interesseerd m helemaal niks. best grappig om te zien, want als ze bij Jesse dicht in de buurt gaan zitten kroelen begint tie met een soort gemopper van: "laat mij daar lekker buiten". echt heel grappig.

Nou ik ga maar is aan het eten beginnen, begin nogal honger te krijgen. Eerst die kleine donderstenen de kooi in zien te krijgen...... ::) hihi

Liefs,
Rinske

Kirsten

Hoi Rinske,

Wat een leuke foto's!,. en wat is het een leuk koppel samen, dat kroelen is zo lief :-* en bedenk je dat ook niet elk koppel dat doet hoor,. bij jou gaat het dus super en ik vind het inderdaad ook altijd erg leuk om naar te kijken :D

Groetjes
Kirsten

ps jullie zagen er toppie uit hoor! :D