28 april 2024, 00:59:44

valkje geboren

Gestart door carola, 18 april 2003, 11:02:58

« vorige - volgende »

Carola

Hallo allemaal,

Gaat hier uitstekend met de valkjes. Ze beginnen al aardig goed zelf te eten. Nou vraag ik me wel af of ze nou ook daadwerkelijk iets binnen krijgen of dat ze er meer mee aan het spelen zijn. Ze vragen toch nog wel redelijk vaak bij de ouders om eten. Niet dat ik van plan ben ze nu al weg te doen, want ik wil eerst zeker weten dat ze goed voor zichzelf kunnen zorgen voordat ze weg gaan. Hoe kun je nou zien of ze genoeg binnen krijgen ?? of blijft dat altijd een gok ??

Groetjes Carola

Mandy

2 juni 2003, 23:47:51 #106 Last Edit: 2 juni 2003, 23:48:19 by Mandy
Hoi Carola,

Het zijn hele mooie valkjes geworden hoor, daar kun je trots op zijn! ;D
En het is wel spijtig dat je er ook weg moet doen, weet er alles van, maar het is wel fijn dat ze in de buurt blijven en je ze nog regelmatig kan zien.

Als je ze met het zaad bezig ziet moet je er goed op letten of ze het zaad wel pellen. Als ze er mee spelen dan hebben ze het zaadje in de bek en laten het weer vallen. Als ze wel zelf eten zie je dus het vliesje vallen. Je moet daar inderdaad wel goed op letten, want ik ben ook zo een keer in de mist gegaan, toen dacht ik dat een valkje zelf at, maar dat bleek dus niet zo te zijn. :-/
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Carola

Hallo allemaal,

Wilde even laten weten dat het errug goed gaat met de valkjes. Ze gaan deze week naar hun nieuwe baasje jammer genoeg. Gelukkig kunnen we ze af en toe nog in de gaten houden. Dus gauw nog even een paar laatste fotos, want weet niet of er nog een gelegenheid voordoet dat ik genoeg tijd heb om nog wat foto's te schieten.

Groetjes carola

Carola


Carola


demi

hoi carola
wat zijn ze toch prachtig!
ja eenmaal gaan ze naar een nieuw baasje veel s6!
dat ze maar een goed tehuis krijgen!!

diana w

Kolkkie

Hoi Carola,

Mooie valkjes hoor. Als ze maar een goed thuis krijgen. Daar gaat het denk ik tenslotte om toch?

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Ellen

Ja ....Carola,

Daar zal jij nog best wel een beetje moeite mee krijgen,
als de jonge het huis verlaten.
Maar ik weet welke er thuisblijven en die mogen er best
zijn hoor.
Leuk om weer wat van je te horen en te zien.
Goed hoor dat alles zo goed verloopt. Je bent echt
een mazzelkont.
Ga jullie weer door voor een volgend nestje of laat je
het voorlopig hierbij?

Groetjes van Ellen.

Marianne

Hoi Carola,

Je kleintjes zijn uitgegroeid tot erg mooie valkjes.
Gefeliciteerd daarmee.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Carola

Hoi allemaal,

Bedankt voor jullie leuke reacties, ben ook erg trots op mijn vogeltjes. Ik denk dat er wel een tweede ronde aan gaat komen ellen, want paps en mams zijn wel af en toe al aan het paren met elkaar. Maar ik heb nog geen nieuwe eitjes ondekt, dus we wachten het nog maar even af. Zou het wel heel leuk vinden, want het gaat erg snel voorbij dat ze zo klein zijn. Mocht het zo zijn dat ze weer eieren gaan leggen, dan zijn jullie weer de eerste die het horen :-)

Groetjes Carola

Ellen

Helemaal te gek.
Veel sucses gewenst met de valkjes
en ook voor jullie ( jij en je vriend) saampjes.
Dat alles maar goed mag blijven gaan.

Groetjes Ellen.