bonte, witmasker of albino pop gezocht!!!

Gestart door Vriend van Roosje, 19 augustus 2005, 18:56:53

« vorige - volgende »

Vriend van Roosje

Roosje wil Heinrich eigenlijk weg doen omdat ie verliefd is op Chickie, die al samen is met Chico, dat gaat dus niet!! Nou hebben we de afspraak gemaakt dat ik een vrouwtje ga zoeken voor Heinrich en als dat lukt, blijft ie bij ons!!!

Dus ik zoek... een vrouwtje bonte, witmasker, albino of een combinatie daarvan die handtam is en getest is of word op PBFD (in verband met Loki (onze edelpapegaai) die over paar weekjes komt!)

Ik weet dat het veel eisen zijn maar dit komt vast wel goed!!!

Groetjes Paul

bobbie

Hoi Paul,

Heb je al een oproep geplaatst bij Te koop / gevraagd?

Succes, Nel

Vriend van Roosje

Karin

Als je er een vind zul je hem zelf moeten laten testen op PBFD hoor, want bijna  niemand doet dit standaard. En ik denk ook niet dat ze voor die kosten op willen draaien  ::)

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Roosje

Nee dat is ook nietde bedoeling hoor, we betalen dit zelf :)

Karin

O, dat bergreep ik niet uit het oproepje  ;D Het kwam op mij over dat de verkoper dat moets doen. Succes met zoeken.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Joyce28

Citaat van: Roosje op 20 augustus 2005, 12:56:26
Nee dat is ook nietde bedoeling hoor, we betalen dit zelf :)

Ik zou de advertentie dan even veranderen en dat duidelijk vermeldden.Het komt inderdaad over alsof de verkoper dat al gedaan moet hebben.Het zou jammer zijn als je je valkje moet missen omdat een verkoper dit niet doet (en terecht naar mijn bescheiden mening ;D )

Succes,en hopelijk heeft Heinrich snel een EIGEN popje ;)

Roosje

We gaan morgen bij marlies kijken voor een bonte witmasker pop ;D En ze heeft ook een albino ;D

Riny

Hoy Roosje
Misschien kun je Heinrich meenemen ,kan die zelf kiezen ;D ;D
Veel succes Riny :D