29 april 2024, 18:51:01

ziek??

Gestart door marielouise, 19 augustus 2005, 13:37:13

« vorige - volgende »

marielouise

hoi,

misschien heb ik wel veel vragen, maar mijn popje poepte zoveel alsof het lijkt dat ze aan de diarree is.
Het klonk niet gezond, ik hoorde het gebeuren.
ze ademt ook heel zwaar.
Misschien poept ze zoveel omdat ze broeds is maar ik heb het gevoel van  niet. Ze eet wel goed en drinkt oon goed en eet ook veel kalk.

groetjes marielouise

Karin

Ademt ze zwaar voor ze een ei legt ? Dat is normaal. Wel goed in de gaten houden dat ze ook daadwerkelijk een ei legt en dat ze geen legnood heeft. Dat poepen is normaal : ontzettend veel, ontzettend dun, ontzettend zuur  en het spetterd ontzettend ;D

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

marielouise

hoi, ze ademt wel zwaar, maar ik weet niet of ze weer een ei moet leggen. Ze heeft wel een dikke buik, maar ik weet niet of dat er wat mee te maken heeft, ze inmiddels al drie eitjes verdeeld over 6 dagen gelegd.
Hoe merk je dat ze leg nood heeft? :-\

groetjes marielouise

Lin

Hey,

Je kan dan even dit topic lezen.

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,9479.msg119251.html#msg119251

Laat wel weten als het niet goed gaat. Je kan ook zoeken op legnood bovenin. Dan kan je meteen allemaal tips lezen mocht het nodig zijn.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

marielouise

hey,

mijn popje heeft volgens mij inderdaad legnood, ik heb al een beetje sla olie op haar poepert gedaan.
Het valt mij ook op dat vanaf haar poepert naar haar onderbuik is ze kaal, is dat normaal?
\Haar buik is ook onwijs opgezet?

groetjes marielouise

Lin

Hey,

dat kale is niet normaal hoor. Zet anders maar deze vraag even in spoed. Want het duurt wel erg lang.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lin

21 augustus 2005, 14:18:15 #6 Last Edit: 21 augustus 2005, 14:19:46 by Lin
Fotos van lique van legnood






in dit topic staat wat je allemaal kan doen.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)