Tommy en Mupke en Suus! En heeeel veel foto's :)

Gestart door hippysuus, 13 augustus 2005, 19:45:44

« vorige - volgende »

Ineke

Wel goed dat Mupke zo snel zoveel eet! Dat lees je ook wel ns anders. Oja, ik zat er finaal naast, het is prachtweer vandaag!

mar

hoi suus
leuk dat mupke al bij jou is en nu al lekker tam is

groetjes mar

Bogucci

Hoi Suus,

Gefeliciteerd met de nieuwe bewoner. Wat lijkt ze veel op Tum Tum, niet alleen qua uiterlijk maar ook qua karakter, eigenwijs en een ware hartenbreker :-)
Wat fijn dat ze al zo tam is, geniet er maar van. Zo te zien heeft Riny, in een week, toch behoorlijk veel bereikt, petje af.

Groetjes,

Mariska

Hoi Suus,

Het komt vast allemaal goed met jou Mupke hoor ;)
Zo'n reis en verhuizing heeft altijd zijn weerslag.
Ze moeten wennen, duiken niet gelijk in de voerbak en dan willen wij ook nog knuffelen ;D
Ik weeg ze nooit als ze hier komen (afgezien van Twila), maar observeer wel en zie altijd dat ze de eerste paar uur of de eerste dag niet heel veel eten.
Maar dat halen ze snel in.
Let maar op dat ze er morgen weer een paar gram bij heeft ;)

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

hippysuus

Mupke woog net 94 gram  ;D ;D ;D dus ik mag nu even fijn met haar gaan knuffelen....hoeraaaaa ;D :-*

Mariska



Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

hippysuus

Hallo allemaal,

Vanavond wilde ik helemaal niet met mama knuffelen hoor, ik wilde veel liever rondvliegen door de kamer.

De eerste ronde ging een beetje mis want ik wilde die grote valkjes nadoen en ging ook op de rand van de gordijnen zitten. Nou....dat is heel moeilijk, voor ik het weet viel ik achter de gordijnen en achter de verwarming :o Maar mama kwam mij al snel redden en na een dikke zoen ben ik er weer vandoor gegaan.

Eerst heb ik die grote Ozzy van zijn plek gejaagd.


Ik zat heel erg hoog hoor, zelfs mijn kuifje kwam tegen het plafond aan.


Dat komt natuurlijk ook doordat ik zo'n mooie grote kuif heb, kijk maar :D



Nou ik had het daar al snel gezien en heb vervolgens Tommy van haar plekje gejaagd ;D


Maar toen vond mama het wel goed geweest met mij en zei dat ik zo wel genoeg avontuur had gehad ::) Ik zal nog even een beetje aan de kant gaan dan kunnen jullie zien waar ik "die anderen" naar toe heb gejaagd...ik kan trouwens zelf ook heel goed daarop landen hoor!


Ik laat jullie nu nog even mijn achterkant zien omdat mama vind dat ik zo'n mooi rugje heb. Daarna was het over met de pret en moest ik terug naar de kooi >:(


Het geeft niet hoor, ik zit nu lekker te snavelknarsen en te poetsen en de anderen zitten op mijn kooi ::)

Dikke knuffels van Mupke en mama :-*


Mariska

Hoi Mupke,

Wat een avonturen beleef jij al :D
Grote meid hoor!

Maar Mama moet je natuurlijk nog een klein beetje in bescherming nemen ;)
Als je wat groter bent gegroeid en goed geoefend heb mag je vast wat langer op avontuur uit.

En achter het gordijn en de verwarming vallen gebeurd de beste hoor.
Dat overkomt mijn valkjes ook weleens.
Zelfs mijn grote Bink nog vanmorgen ;D

Ben je wel een beetje lief voor je vriendjes?
Zij zijn ook heel lief voor jou toch ;)

En wat heb je een prachtige pareltjes op je rug :D
Mama heeft gelijk hoor dat ze die nog even wil showen.

Liefs
Maris!! :-*


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Ineke

Mooie foto's, wat goed dat Mupke al gelijk overal op landt en nergens tegenaan knalt. Scheelt wel dat ze andere valkjes als voorbeeld heeft. Deze is grappig :D

En nog 3x hoera voor Mupke dat ze dikker is!

Caroline

Wat een lieve foto's en wat een mooie pareltjes.

Welterusten voor straks voor jullie allebei.

:-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

hippysuus

Dat slapen is een goed plan, ik ben best wel moe nu dat ik tot rust ben gekomen.

Dus slaap lekker allemaal, morgen is er weer een nieuwe dag en heel veel van jullie zullen druk zijn met vaderdag :-*

Liefs,
Suus

Riny

Hoy Suuske
Ik ben erg blij te lezen dat Mupke aangekomen is, ik begon me al flink zorgen te maken.
Gelukkig dat het weer goed gaat.
En je hebt mooie foto's gemaakt.
Groetjes Riny :-*

hippysuus

Citaat van: Riny op 17 juni 2006, 22:48:53
Hoy Suuske
Ik ben erg blij te lezen dat Mupke aangekomen is, ik begon me al flink zorgen te maken.
Gelukkig dat het weer goed gaat.
En je hebt mooie foto's gemaakt.
Groetjes Riny :-*



Ik ben allang blij dat je niet meer boos op me bent :D :-*

Riny

Hoy Suus
Ik was niet boos maar heel erg ongerust.
Het is natuurlijk jou Mupke ,maar veel mensen vergeten wel eens dat een kweker er al 7/8 weken lang een band mee heeft.
En dan is het wel eens moeilijk om de zorg uit handen te geven.
En daar komt nog eens bij om de hoek kijken, dat ik met Lutino's uit handen geven, meer moeite heb dan bij andere valkjes. :'(
Liefs Riny :D

hippysuus

Gelukkig woon ik dichtbij en kun je zo vaak je wilt op visite komen!  :-*