Tommy en Mupke en Suus! En heeeel veel foto's :)

Gestart door hippysuus, 13 augustus 2005, 19:45:44

« vorige - volgende »

Riny

Joehoeeeeeeeeeeeeee Suus er is iemand voor jou.
Groetjes Riny ;D

hippysuus

Haai Mupke! Wat zie je er vandaag sjiek uit zeg, komt vast door die rode bloemetjes achter je!

Ik heb het idee dat jij een machtig mooie kuif gaat hebben als je groot bent want je hebt er nu al zo heel veel op je kleine koppie staan.

Je pareltjes zitten werkelijk overal, mama vind je een scheetje en ze kan niet wachten om je te zien zaterdag en je lekker te knuffelen en te zoenen!

En mama kan al helemaal niet wachten tot ze jou mee naar huis mag nemen!!  ;D :-* :-*

hippysuus

21 mei 2006, 22:33:50 #872 Last Edit: 21 mei 2006, 22:39:25 by hippysuus
Zo, het is hoog tijd voor een flinke stapel foto's  ;D

Eerst een foto van de drie samen op de bijkeukendeur, weer zo'n nieuw uitgevonden plekje van ze  ::)

en zo kijken ze me aan van de andere kant als ik de deur heb opengemaakt  ;D

Hier zijn ze lekker aan het slopen...oh wacht dat heet spelen  ;)

En dan een paar foto's van Ozzy:

En Billy:

Volgens mij is ze een beetje mollig  :-*

En dan Tommy:

Op deze foto wilde ze net gaan uitschudden :D

En dan als laatste deze foto waar ze met zijn drietjes op de grond verder zijn gegaan met alle selderij die ze naar beneden hebben gegooid  ::)

Ik heb er een ook filmpje van, je moet vooral het einde bekijken want dat is nogal komisch  ;D ;D

http://www.youtube.com/watch?v=Md4GCK2uxDQ

Hmm ik kan het filmpje niet zien terwijl ik toch net de flashplayer heb geinstalleerd, verdorie...ik hoop dat jullie hem wel kunnen zien. Is er een andere site waar ik een filmpje op kan zetten?

Ik hoop dat ik jullie nu lekker heb verwend  :)

Liefs,
Suus

Roosje

Whahaha lig hier helemaal in een deuk. Hoe hij die grote stengel pakt en wegrent ;D

De foto's waren ook erg leuk ;D

Ivy

Hoi Suus!
Ik heb je filmpje wel gekeken, vond ik inderdaad heel grappig  :D
Ik twijfel of je daar echt flashplayer voor nodig heb... maar ja, ik weet het ook niet zeker. Alleen duurt het soms even voordat het filmpje verwerkt is, misschien wat meer geduld... :D
Je kan tegenwoordig ook bij www.photobucket.com je filmpjes kwijt - daar heb ik geen ervaring mee, ik geloof dat Aad die gebruikt, en ook www.zippyvideos.com of www.putfile.com. Moet eerlijk zeggen dat ik youtube wel goed vind want je mag nogal grote filmpjes uploaden...

Je lutino valkje (ik denk dat je nog niet uit ben wat naam betreft ;D...) is een schat van een valk! Ik vind ze wel allemaal dotjes en mijn witmaskertjesnestje natuurlijk het allerschatigste ;D maar lutino's zijn ook erg mooi.

He, nog een paar weken en dat gaan we naar America om de boel leeg te halen ;D ;D ;D

Groetjes, Ivy

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

hippysuus

Hee, blij dat jullie het wel kunnen zien zeg....ik normaal ook, heb vast een herstart nodig van mijn pc :)

Ik heb me ook bescheurd toen ik het aan het filmen was, hoe Ozzy in 1 keer in beeld komt...het groen wegpikt en echt weg rent  ;D kleine lummel!  ::) :-*

Caroline

Wat een lekker ding is je lieffie hè??

kan me voorstellen dat je uitkijkt naar zaterdag.

Geef je "Yellow" een lekkere knuffel van me??

Doei doei!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

hippysuus

Jaaah dat doe ik voor je!! En dan ga ik nu lekker slapen.

Tot morgen allemaal!
Suus

Riny

Hoy Suus
Ik kon je filmpje duidelijk zien.
Bij het zien van je film en de foto's kwam de vraag in me op ,of je nog wel afscheid kan nemen van 2 van deze schatten.
Heb je al gevraagd aan die man of hij ze wil hebben?
Groetjes Riny :D

Caroline

Hoi Riny,

dat zat ik me ook af te vragen.  :-[ Lijkt me heel erg moeilijk hoor.  :'(

Sterkte ermee hoor Suus.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ineke

Leuke foto van de drie op de grond :)
En dit is voor mij de uitschieter:

Denk dat ik wat heb gemist...afscheid nemen van 2? Moet nog ns terugbladeren.

Rob S

Hey Suus,

Hahah net zo'n mooi filmpje, echt een klein boefje. Maar ik geef m groot gelijk, als je het meeste kun krijgen moet je het meeste pakken :P

Groetjes Rob

Mariska

Hoi Suus,

Je hebt ons zeker verwend :D
Prachtige foto's en je filmpje is ook echt heel grappig ;D
Ik ben gek op ondeugende valkjes.

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

hippysuus

Hoi Riny en Caroline,

Het is ook heel moeilijk om 2 valkjes weg te doen en als het anders kon gingen ze niet weg maar voor mij ligt het maximum op 2 valkjes en gezien zij een paartje zijn en Tommy alleen over blijft...met jouw valkje erbij dat waarschijnlijk nog tammer als Tommy is heb ik een heel lief stelletje over.

Bovendien, het ligt er maar aan waar ze heengaan want als eea doorgaat dan ben ik heel, heel gerust hoor!

Hey Rob, ook een man zeker?  ::) ;D

Hoi Ineke, ja 2 weg en 2 blijven alhoewel ik de tweede blijf dus nog bij Riny heb wonen. Die foto vind ik dus ook geweldig. Ik heb hem heel groot uitgeprint en hij hangt hier ingelijst aan de muur boven de pc, kan ik er lekker vaak naar kijken  :-*

Hoi Maris, dat was komisch he? Je ziet vlak voor ik het filmpje stop dat de camera op en neer gaat, daar zit ik dus te lachen ;D En eigenlijk is dus Billy juist de stoutste van de twee   :o kun je nagaan....

En nu gauw verder met mijn werk, heb even gesmokkeld  ;)

Liefs,
Suus

Mariska

Denk je dat Billy en Ozzy het leuk zouden vinden in een Almeerse voliere?

:D :D :D

Wij zouden graag willen dat ze hier komen wonen :-*

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)