Tommy en Mupke en Suus! En heeeel veel foto's :)

Gestart door hippysuus, 13 augustus 2005, 19:45:44

« vorige - volgende »

Ineke

Wat n dilemma om tussen die twee mooie donsjes te moeten kiezen. Gouweke vind ik n gezellig klinkende naam en heb ik nog nooit gehoord.

Caroline

Hoi meis!!

Ze is prachtig hoor, je kleine meisje!!

Gefeliciteerd met Gouweke.  :D

Leuk hè, uitkijken naar foto's van je babie.

Riny en ik zijn samen "zwanger" van hetzelfde ei.

Als het een jongetje wordt blijft hij bij Riny, al het een meisje wordt komt ze bij mij wonen.

Het zal dan ook een geparelde lutino zijn alleen dan een geelwang, dus geen oranje wangetjes maar mooie gele.

Geniet er lekker van meid, liefs Caroline  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mara

Een aparte naam, Gouweke maar inderdaad wel mooi. Ik wens je veel plezier met je haar/hem.  ;) Wel moeilijk hoor, kiezen tussen zulke dotjes.

Liefs

Mara

Ivy

Hoi Suus!



Wat een lieverd heb je gekozen! (of is het die andere ;D :P) Ik wens je veel plezier straks met je Gouweke!
Groetjes, Ivy




Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

hippysuus

Lief he? Ik heb hem/haar zojuist maar als handtekening genomen. Het werd ook tijd voor een nieuwe  ;D :-*

Mariska

Hè Suus,

Wat een lekker scheetje is Gouweke :-*
Ik zag haar in je handtekening bij mij in het dagboek dus moest gelijk even komen neuzen natuurlijk ;D
Ik ben heel blij voor je en vind het heerlijk om je weer zo enthousiast te zien schrijven.

Ik heb het met Mike nog even over Ozzy en Billy gehad en hij vind het goed dat als we plaats over blijken te hebben dat ze bij ons komen ;)
Tenzij je iemand gevonden heb natuurlijk.
Het belangrijkste is een goed adres.

Maar ga jij eerst maar lekker genieten van je Lutino baby :D
Dan doe ik dat ook met mijn lutinobaby ;D

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

hippysuus

Als ze niet bij de meneer hier in de buurt in de voliere mogen dan passen ze misschien nog wel in jouw voliere. Heb je er tenminste valken in die niet voor je wegvliegen  :D

Ik heb nog een filmpje gemaakt van Tommy, dat is de enige van de drie die het nooit voor elkaar kan krijgen om op de draad van de lamp te blijven zitten zonder op de kop te vallen...komisch.

http://www.youtube.com/watch?v=BaxNx_jss-w

En ik had ook het bewijs gefilmd dat Ozzy en Billy bij elkaar horen...een wipfilm  ;D maar helaas heb ik hem te groot gemaakt en kan hem niet uploaden, ik weet niet hoe het filmpje kleiner moet  :-\ (en bovendien is Ozzy niet kieskeurig en wipt soms ook met Tommy  :o

Groetjes,
Suus

hippysuus

14 mei 2006, 20:40:10 #847 Last Edit: 14 mei 2006, 20:48:41 by hippysuus
Ik had nog een zeker iemand een douchefilmpje van Ozzy beloofd en die heb ik vanochtend gemaakt zo goed en zo kwaad als het ging.

Is niet zo makkelijk om dat allemaal tegelijk te doen namelijk  ;D

Maar goed, het is niettemin een heerlijk douchende Ozzy die geniet van zijn badje en daarna was ie drijfnat en heb ik een dikke kus op zijn lekker ruikende natte buikje geplant waarna Ozzy er als een haas vandoor ging  ;D ;D :-*

http://www.youtube.com/watch?v=PuN_7QGvSWw

lief he?

Groetjes,
Suus

Mij valt net weer in wat ik vanmorgen had bedacht met betrekking tot het nieuwe valkje:

Is het een jongen = Gouweke
Is het een meisje = Goldie

:-*

Caroline

Heerlijk hè, zoals ze kunnen genieten van een douche.  :D

Goldie is inderdaad ietsje leuker voor een meid.  ;)

Groetjes van Caroline

PS.  werk ze morgen.
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.


hippysuus

Ik heb het mooiste valkje van het seizoen, ik ben helemaal trots op mijn kleintje!!! Als je de foto's nog in het groot hebt, stuur je ze dan per mail? Dan print ik er eentje uit voor in een lijstje  ;D :-*

En wie is dat geparelde valkje dat naast mijn dotje zit? Hee..dat is ook een leuke naam...Dotje... ;D moet er toch nog maar eens over nadenken..hihi.

Ik moet gauw komen kijken hoor, volgend weekend?
Liefs,
Suus

Riny

Citaat van: hippysuus op 17 mei 2006, 16:15:33

Ik moet gauw komen kijken hoor, volgend weekend?
Liefs,
Suus


Hoy Suus
Gezellig !
Breng je ook je camera mee?
Groetjes Riny :D

Gerda

Citaat van: Riny op 16 mei 2006, 20:21:22
SUUS     SUUS











O, wat spannend Suus!!! In verwachting van een Americaantje!!! En wat een lievertje al!!!
En zo mooie foto van Riny met die paarse bloemetjes!!
Ik ben dol op paars (kijk maar naar mijn lettertype  :D)

Veel geduld toegewenst en plezier bij Riny als je je nieuwe kleintje gaat bezoeken!!!

Liefs, Gerda

hippysuus

Citaat van: Riny op 17 mei 2006, 19:47:17
Citaat van: hippysuus op 17 mei 2006, 16:15:33

Ik moet gauw komen kijken hoor, volgend weekend?
Liefs,
Suus


Hoy Suus
Gezellig !
Breng je ook je camera mee?
Groetjes Riny :D



Als je zeker weet dat ik je niet in de weg loop dan kom ik graag volgende week zaterdag langs Riny. Laat je me je adres even weten? Ik kan zeker het best in sevenum op het station uitstappen?

Ik verheug me er op, de camera neem ik wel mee...ik hoop dat ik genoeg SD kaarten heb  ;D

Liefs,
Suus

Mariska

Hè Suus,

Nog bedankt dat je het douchefilmpje van Ozzy bij mij in me dagboek zetten ;D

Die van Tommy op de trapeze was ook erg leuk.
Ik heb ook van die klunsjes hier.

Wat word je baby mooi he?!
Is echt genieten als je het vanaf het begin zo meemaakt :D

Liefs
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)