Tommy en Mupke en Suus! En heeeel veel foto's :)

Gestart door hippysuus, 13 augustus 2005, 19:45:44

« vorige - volgende »

hippysuus

Hee Caroline,

ik zag net de foto's en het berichtje bij Riny, wat heb je toch leuke kinderen :-*

Vanmiddag of morgen zal ik even in je dagboek komen buurten, ik moet zo eerst naar de tandarts  >:( eens kijken hoe ik me daarna nog voel he?

Er zit hier  :censuur een dikke vlieg binnen! Krijg hem niet te pakken, hoop dat de valkjes straks niet in paniek raken van dat beest als ik er niet ben  :-\

hippysuus

11 mei 2006, 19:47:57 #811 Last Edit: 11 mei 2006, 19:53:37 by hippysuus
Nou Verdorie zeg, heb ik eens een filmpje gemaakt....Ik heb keurig een account aangemaakt bij dat youtube dat ik hier overal zie en nu zegt het al een uur uploaden dus het wil voor geen meter.

Ik heb een filmpje gemaakt van een badderende Billy, heel lief :D

Dus als iemand weet wat ik fout doe...of ben ik te ongeduldig? het is 48mb...

Oh hee...haha erover mopperen hielp, hij is geupload en nu moet ik nog even wachten blijkbaar..spannend ;D je wordt er wel een beetje zeeziek van want ik wiebel nog wat...

Dit schijnt de url te zijn:

http://www.youtube.com/watch?v=2h6uBdjaj9s

tahdaaaaaaah  ;D ;D

Riny

Hoy Suus
Neem contact op met Ivy
Die is daar een ster in.
Groetjes Riny :D

hippysuus

hee, kon jij hem niet zien dan? Ikke wel...tenminste aan mijn kant lijkt het te zijn gelukt  ;D

Riny

Hoy Suus
Een mooi filmpje heb je gemaakt.
Om je vraag te beantwoorden.
Als het valkje waar ik je een foto van stuurde een pop blijkt te zijn, kunnen ze wel eitjes leggen.
Maar je begrijpt dat ze nooit bevrucht kunnen zijn.
Zo slim zijn zelfs mijn valkjes niet.
Morgen zal ik foto's maken van een gewone Lutino en dan van de geparelde waar je vandaag foto's van gekregen hebt.
Dan kun je het verschil goed zien.
Als mijn Limbo zus heb jij de eerste keus, je moet wat over hebben voor familie, toch?
Als blijkt dat het 2 poppen zijn maakt dat verder niets uit, of jij moet graag oma willen worden.
Groetjes je Limbo zus  :-*

hippysuus

Ik zit al sinds je mailtje met een big smile op mijn gezicht hoor Riny.

Met een beetje mazzel is het dan inderdaad zo rond mijn 40ste verjaardag dat het schatje groot genoeg is voor zijn/haar nieuwe huisje.

Ik neem aan dat het qua kleur is zoals jouw mooie geelwang maar dan met oranje wangetjes?

Dikke knuffel, ik ben erg blij!!!  :-* :-* :-*

aad

hoi Hipposuus

Van harte gefeliceerd met je eerst filmpie , ik weet hoe het voelde het allereerste filmpie erop gezet hebbende  :D
doet me denken dat ik ook nog een filmpie moet uploden , van het voerende spul op de tafel waar ik aan de PC zit  ;D ;D

Groetjes Aad

Riny

Hoy Suus
Ik ben snel even gaan loeren waneer jij jarig bent.
Dat zou er net in zitten.
Ik beloof je dat ik er echt heel erg hard mijn best voor ga doen.
Zo te horen heb jij je keus al gemaakt, of zie ik dat verkeerd.

Mariska

He Suus,

Ik ben weer bijgelezen hoor ;D

Wat goed om te horen dat het alweer wat beter met je gaat!

Je hebt alemaal plannen lees ik.
Ik hoop dat je voor Ozzy en Billy en goed adres kunt vinden.
Helaas zit ik samen met de reserveringen die lopen straks vol, want anders had ik ze met alle liefde van je overgenomen.

En begrijp ik het goed dat je voor een geparelde lutino gaat :D
Wat een schat is Riny toch hè?!
Eerste keus krijg je ook nog!

Ik ben benieuwd hoe het allemaal afloopt en kom gauw weer buurten ;)

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

hippysuus

Jahaa Riny is zeker een schatje en jee als jij mijn valkjes had genomen....dan had ik ze wel met een super gerust hart weggegeven  :D

Riny, jup ik heb mijn keus zeker al gemaakt...ik vertrouw op jou en op mijn gevoel, ik heb al een flesje bubbels opengetrokken om te vieren dat ik een nieuwgeborene heb  ;D ;D

Mariska

Citaat van: hippysuus op 11 mei 2006, 21:21:35
Jahaa Riny is zeker een schatje en jee als jij mijn valkjes had genomen....dan had ik ze wel met een super gerust hart weggegeven :D

Ik word er helemaal stil van dat je dat zegt :-*
Kon ik je maar helpen.
Als ik op korte termijn merk dat ik toch nog plaats heb kom ik bij je terug ;)

Liefs
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

hippysuus

Riny

Hoy Suus
Als jij iemand in de buurt weet met een voliere, is dat een prima oplossing.
Dan hebben ze met dit mooie weer fijn de tijd om buiten te wennen.
En je zult zien dat ze het er heerlijk vinden.

Mariska

Dikke knuffel terug :-*

Ik meen het, als blijkt dat ik ruimte over heb is dat voor Ozzy en Billy ;)

Mariska

Aaaaaaaah, wat een lief filmpje van Billy :-*
Die geluidjes, agossie ;D