Tommy en Mupke en Suus! En heeeel veel foto's :)

Gestart door hippysuus, 13 augustus 2005, 19:45:44

« vorige - volgende »

Mariska

;D ;D ;D ;D ;D ;D

Dat is een goeie Wilma ;D

We lijken net van die Valkoholisten, maar dat zijn we niet hoor ;D
Maar op ze tijd is een glaasje wel lekker ;)

Groetjes
Maris!!

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Wilma1

DAAR hou IK OOK wel van hoor!!! Vandaar dat ik me hier zo prettig en "op mijn plaats" voel  ;D
;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

hippysuus

Ja en met een beetje valkohol erbij worden wij heel gezellig en dan kunnen we toch rap in elkaars dagboeken posten...en heel gevat zijn we dan ook  ;D ;D

We moeten een woordenboek gaan aanmaken hiero...hoppa, foepjanknollen en foepjanknollensoep, valkohol...en er zijn er nog een heleboel van die  ;D ;D

Wilma1

;D  ;D  ;D  ;D  ;D  ;D

gaat veel sneller dan ZONDER!!

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Hey Luitjes
Mag ik mee komen drinken??
Groetjes Riny :P

~Natas~

Hey Suus,

Je maakt je valkjes toch niet dronken he.
Dat zal niet goed zijn............maar wie weet gaan ze spontaan lullen  ;D

Groetjes

hippysuus

Nee dat is maar Aad zijn stijl Natas...hahaha ;D ;)

Ja hoor Riny, hoe meer valkoholisten hoe meer pret  :-*

Caroline

;D ;D ;D

Gekke meiden!!

;D ;D ;D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Lin

Hey valkoholist de beste wensen!

Een beetje alles goed doorgekomen. Hoe gaat het met de pijn?

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Wilma1

;D ;D  ;D..die valkoholisten...zit er "goed" in he??!!!

:D Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Lin

Citaat van: Wilma1 op  4 januari 2006, 23:45:29
  ;D ;D  ;D..die valkoholisten...zit er "goed" in he??!!!

:D Wilma

Bedoel je niet: je hebt hem goed ziten?  ;D

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Wilma1

ZEG   :P  ZO kan ie wel weer he?!!! Ik heb maar 2 wijntjes genuttigt en DAT na al die stress van gister??!!

Mag het dan wel verzonnen hebben, maar wil niet zeggen dat IK "gebruik", DAT zie je in MIJN verhalen minder als waar IK kijk hoor  ;D  ;D   ;D  ;D  ;D  ;D ....hm moet NU gaan opletten WAT ik schrijf!!

;) Wilma

Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Riny

Hoy Suus
Is het voor mij nog veilig om zaterdag in de buurt van Janssen -Noy te komen?
Anders ga ik wel op een andere dag boodschappen doen.
Het zou zo maar kunnen gebeuren dat wij elkaar daar zo voorbij lopen omdat we niet van elkaar weten hoe we er uit zien.
Raar he!!en hier zijn we limbozusjes.
Groetjes Riny :-*

hippysuus

Ja dat zou raar zijn inderdaad  ;D Maar ik ben vandaag geweest Riny...we waren alleen niet zo heel blij. Ze hadden dan wel opruiming maar helaas niet de opruiming die wij gewend zijn van ze (als je meer items koopt 40% bovenop je totaalbedrag dat al voor de helft was!) dus hebben we allemaal wel wat gekocht maar niet zo heel veel  :D

Ik heb een prachtige appelgroene wollen jas gekocht en een hele hippe blazer. Mijn zusje zal in de gaten houden wanneer de "echte opruiming" gaat beginnen...dan kunnen we nog eens heen gaan  ;D ;D

Ik heb wel heel vaak aan je gedacht vandaag want het was vreemd om te weten dat ik zo dicht bij je in de buurt was. Had ik mijn eigen vervoer gehad dan was ik wel een uurtje komen koffieleuten..hadden we samen kransjes kunnen knutselen. Gedeelde smart is halve smart  ;)

Maar nu ga ik vlug naar bed want ik ben harstikke op...kon het alleen niet laten om nog even vlug het forum op te starten!

Doeiiii
Suus

Karin

Hoi Suus,

Nou kom ik eens bij jou in je dagboek buurten  ;D Alleen... waar zijn je valkjes ? Ik zie alleen maar wolle jassen en Tia Maria  ;D ;D ;D Zet je snel foto's neer van je liefjes ?

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves