Tommy en Mupke en Suus! En heeeel veel foto's :)

Gestart door hippysuus, 13 augustus 2005, 19:45:44

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

Caroline

Ik ga even lezen, ben nu wel nieuwsgierig!  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Caroline

Aha dat had ik al gelezen, van de week, maar Hippie en Hippysuus, ja nou je zegt, blond hè, zag de link niet. Maar inderdaad een heel zielig verhaal, en mooi om haar zo nog te gedenken.

Weltrusten, het is alweer laat, Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Kirsten

Hoi Suus,

Als ik de foto zie,. heb ik toch ook een glimlach op m'n gezicht,.hippie was echt een schatje om te zien,. en die klaproos, prachtig,.
ondanks veel verdriet,. toch een hele mooie herinnering en gedachte, hou die dicht bij je

Groetjes
Kirsten

Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

valkje-jacco

hoi,

ik had helemaal over het verhaal heen gelezen, ik lees je dagboek wel hoor ;) alleen schrijf er nix in  :P ,
hippie was een lievertje zeker zonder staart :D dan zietie er nóg schattiger uit, en leuk dat je hem naar buiten kon nemen, waar issie begraven in jouw tuin?

groetjes: Mitchell en jacco
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Rianne

Je hebt toch al gauw een binding met zo'n beestje, helemaal als ze er nog zo lief uitzien en zijn ook. Wat mooi dat daar een klaproos groeide. :)

Valerie

14 oktober 2005, 12:14:27 #201 Last Edit: 14 oktober 2005, 12:17:28 by Valerie
Citaat van: hippysuus op 13 oktober 2005, 22:03:49
Ik vond het juist fijn dat ik weer aan Hippy werd herinnerd hoor, hij verdiend het ook niet om vergeten te worden.

Zal ik eens wat zeggen, valt me nu net in! Ik heb Hippy in een heel mooi doosje begraven bij het balkon en de hele zomer heeft er zomaar ineens een klaproos op gegroeid ;D Mooi he?

Groetjes,
Suus

Dat is zeker een mooi symbool!
En wat was het een scheetje om te zien! Mooie kleurtjes!
Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 12 oktober 2005, 19:33:54
Ha girls!

Nee, ik vier kerst nu ook al een paar jaar zonder echte kerstboom. Cor houdt helemaal niet van al die kerstige dingetjes en met name een kerstboom vindt-ie vreselijk! We hebben nu een compromis van geen kerstboom, maar ik maak de kamer wel gezellig met lampjes voor het raam en veel kaarsen e.d. Nu zijn er ook bij de bouwmarkten van die pyramides te koop met verlichting erin, dat vind ik 's avonds ook heel gezellig staan. We maken er wel wat van! Dit wordt ook de 1e kerst van Cheeky en Chara, dus zal wel even goed in de gaten houden zijn! Wel leuk toch? Zoveel kan er niet fout gaan als je er een beetje bij blijft?!

Groetjes,
Peet

Ik heb WEl altijd een kerstboom (wel een nep), ook al vindt Han het misschien niks. Ik ben dat van thuisuit gewend, vind dat heel gezellig en een kerst zonder boom vind ik toch maar niks.  :P Maar Han krijgt wel al het werk, want ik mocht vroeger nooit echt helpen en slaag er dan ook niet in de lampjes enzo op een juiste manier op te hangen. Meestal verlies ik halverwege m'n geduld.  ;D

valkje-jacco

14 oktober 2005, 12:17:49 #202 Last Edit: 14 oktober 2005, 12:19:25 by valkje-jacco
CitaatIk heb WEl altijd een kerstboom (wel een nep), ook al vindt Han het misschien niks. Ik ben dat v

zeg et is?? :P :P

ow hahaha ik zie dat het compleet is  :P :D
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Valerie

Citaat van: valkje-jacco op 14 oktober 2005, 12:17:49
CitaatIk heb WEl altijd een kerstboom (wel een nep), ook al vindt Han het misschien niks. Ik ben dat v

zeg et is?? :P :P

ow hahaha ik zie dat het compleet is :P :D

Ja ik zat weer eens te snel te typen en moet dan per ongeluk op die pijltjes enzo gedrukt hebben, dus de tekst werd al gepost en was nog verre van af. :p

hippysuus

Hoi hoi allemaal, ik heb eigenlijk weer geen tijd maar toch even snel laten weten dat wij er nog zijn ;D

Jaja, ik geef het toe, ik werk te vaak door in het weekend en de avonduren ::) maar goed, je moet wat voor je werk overhebben :-\

Ik ga dus zo ook weer verder, ik loop namelijk achter omdat ik vrijdag en zaterdag een fikse migraine aanval heb gehad. Ik geloof niet dat ik het ooit verteld heb? Ik werk in de ICT als Project Office Manager, er staan 2 nieuwe projecten aan te komen dus vandaar dat ik het zo druk heb nu.
Bovendien "speel" ik nu ook nog eens een poosje change manager in Maastricht. Als je maar een hobby hebt he? ;D

Maar goed, over de monsters. Ik heb gezien dat Ozzy (het kleine scharminkeltje  :-*) 2 grote staartveren heeft verloren, kan niet echt zien of er iets in de plaats is gekomen. Hij ziet er de laatste tijd uit alsof ie uit de centrifuge komt...de lieverd.

Ik krijg wel steeds vaker het vermoeden dat het misschien toch wel een mannetje is want hij gaat vaak op het hoogste plekje zitten om dan ook het hoogste woord te nemen ;D We zullen zien.

Billy is ook aan het ruien, ik vind veren met parels terug...maar ik kan niet echt zien dat ze minder parels heeft dus ik neem aan dat de parels gewoon vervangen worden door parels.

Kan natuurlijk ook zijn dat ze me samen flink voor de gek houden, spannend hoor die nog onzijdige valkjes ;D ;D

Oke, back to work!
Groetjes,
Suus

Roosje

Hee workaholic! Ik ken dat gevoel, hij-zij-hij-zij... Konden we die rui maar even in de versnelling zetten he ::)

Petra en Cheeky

Ha Workoholic!

Dus jij zit in de ICT? Leuk joh, vandaar die computer die je moest installeren ergens een tijdje terug... dat was jij toch?
Leuk joh, lekker afwisselend die ICT! Die vent van mij zat ook in de ICT, voordat hij de WAO moest opzoeken na een auto-ongeluk! Hij maakte inter- en intranetpagina's. Ik ben zelf gek geworden op fotobewerking en mag als het mee zit in de winter een cursus Paint Shop Pro in Soest volgen om alle fijne kneepjes te leren. Zeker omdat ik met de birdies regelmatig met photofiltre werk, is dat enorm gaan trekken om er nog wat meer van te leren. Nu moet ik alleen nog hard maken in mijn werk dat ik PSP nodig heb... is vast wel wat op te verzinnen!  ;) ;D

Tja, dan die rui! Kussens vol en er komt geen einde aan! Cheeky was ook al een behoorlijke tijd aan het ruien voordat hij zijn parels verloor hoor, dus... het zegt allemaal nog niet alles (of te wel niets ;D ).

Nou meid, ik ga er 'ns een eind aan breien... stom he, bij een aantal mensen op dit forum heb ik echt een "vriendjes"-gevoel en jij bent er een van!  ;)

Knuffies aan de birdies en jezelf van Cheeky, Chara, en natuurlijk ook van mij!

Peet

hippysuus

Heey Peet, daar kan ik nou helemaal blij van worden  ;D Zie je eigen dagboek, tis wederzijds...hihi

Straks komt er een heel leuke film op (Adam Sandler film) die heet Mr. Deeds op RTL5 om 20.30u kan ik iedereen aanraden. Echt zo'n heerlijk komische feelgood movie...je moet wel van Adam Sandler humor houden  ;D Maar ik ga zo lekker kijken en genieten, even nergens aan denken!

Petra, ik had al in je dagboek gezet dat je zo'n cursus toch ook wel online zou kunnen doen (gratis notabene :D). Zie hier wat voorbeelden van dingen die ik in elkaar heb geknutseld.

Deze ziet er misschien raar uit, maar was heel moeilijk. Is helemaal zelf gemaakt uit een soort van van te voren gemaakt bouwwerk.

Gaaf he? Net echt glas in lood maar gewoon op de pc gemaakt vanuit een zwart/wit plaatje

1 van de eerste opdrachten...dit ben ikzelf achter de pc..hahaha

Je leert het zo met de zogeheten online tutorials, ik had hier altijd enorm veel plezier aan maar kan het door tijdsgebrek helaas niet meer doen. Maar ik zal nog wel een keer een leuke handtekening maken :)

Groetjes,
Suus

Petra en Cheeky

Ziet er prachtig uit, Suus! Die ketting ziet er ook prachtig uit, ik neem aan dat je die niet alleen zo op de foto hebt genomen, maar flink bewerkt hebt!

Ik ga eens op je link neuzen en in de IMmetjes die ongetwijfeld komen gaan...  ;) ;D Ik kan niet wachten om ermee te beginnen, alleen zal er doordeweeks denk ik niet zoveel van komen, of ik moet een relaxte dag op het werk hebben gehad en dat is de laatste paar weken helaas niet zo!

Bedankt!
Knuf,
Peet

Riny

Hoy Suus

Dit is voor het mooie compliment dat je mij maakte in het dagboek van petra.
Ik ben er wel verlegen van geworden hoor.
Liefs Riny :-*