Tommy en Mupke en Suus! En heeeel veel foto's :)

Gestart door hippysuus, 13 augustus 2005, 19:45:44

« vorige - volgende »

hippysuus

Ja, heb ik net gelezen...nu wil ik eigenlijk wel heel graag dat ze het hardop voorleest  ;D ;D

Ik denk ook niet dat Ozzy zo ooit dik zal worden...die heeft het echt uitgevonden hoor.....vanmorgen toen ik naar mijn werk ging zat ie op tommy, daarnet op Billy en wie weet hoe vaak het nog gedaan wordt als ik er niet ben ::)

Tommy is natuurlijk wel al een stuk ouder dus ze is of gewoon aangestoken door de andere 2 of ze begint nu nestdrang te krijgen (ze is anderhalf jaar ofzo denk ik).

Ben benieuwd of ik het kan zien als er een eitje bij eentje in de buik zou zitten. In mijn kooi kunnen ze niet op de bodem scharrelen want daar zit een rooster overheen dus daar gaan ze toch neem ik aan geen eitje neergooien (als ze dat al doen).

Misschien vinden ze het gewoon koud hier in huis en blijven ze zo lekker warm ;D

Riny

Hoy Suus
Van de kou zullen ze het niet gaan doen hoor.
Dan vlogen bij mij in de voliere de stukken er van af in de winter.
Nee Suuske ze hebben er gewoon jeuk aan!!Of het ligt aan je voer.
Bij mij is het wel eens gebeurd dat ze een ei zo op de stok zittend naar beneden lieten vallen.
Heb je mijn IM gehad gisteren?
Groetjes Riny :D :D :D

hippysuus

Nee..ik heb geen IM staan ???

Riny

Ook niet die met de uitleg waar je me om gevraagd had?

hippysuus

Ja die heb ik zeker gehad, heb ik daar niet op gereageerd?  :-[ :-[ Sorry, dat heb ik niet in de gaten gehad!!

bobbie

hEEFT DE DAME IN KWESTIE NOG GEEN BULT OP HAAR RUG ???

Riny

Hoy Nel
Limburgse vrouwen krijgen de bult niet op de rug.
Is het boven de grote rivieren anders dan??

hippysuus

Citaat van: Riny op  3 november 2005, 20:00:24
Hoy Nel
Limburgse vrouwen krijgen de bult niet op de rug.
Is het boven de grote rivieren anders dan??

hahahaha die Riny die blijft maar dekselen vandaag..hahahah je hebt zeker goed geslapen he?

aad

hoi suus

Ja wel lief .. maar zojuist werd luuk weer ff terecht gewezen  >:(
tis een vreemde situatie zo een puber en volwassen muts  ;D
Dit als reactie op mijn dagboek  ;)
enne een bult .. ik zie niks anders hier ..tis een legbatterij  :P

Groetjes aad

Petra en Cheeky

Dekselen, Suus? Is dat weer iets Limburgs? Klinkt overigens wel lief!

't is me wat met dat gewipwap bij jou thuis! De vonken vliegen eraf! Je mag wel een brandbeveiliging installeren!  ;) ;D

Is het nu wel zo verstandig om een vierde valkje te nemen als ze het zo leuk met z'n drietjes kunnen vinden! Wordt hun triootje omver geknikkerd.... ;D ;D ;D

Liefs,
Peet

hippysuus

Triootje of niet....ik wil ook zo'n leuk valkje als jou Chara, dan doen ze het maar lekker met zijn viertjes...tis hier toch al net YabYum...kan er best nog eentje bij  ;D ;D

Riny

Citaat van: hippysuus op  3 november 2005, 21:59:57.tis hier toch al net YabYum...kan er best nog eentje bij  ;D ;D

Hoy Suus
Laat ze toch lekker "aan plaren"
Ik geloof toch dat ik eens jou kant op moet komen ,ik zal er toch een oogje op moeten houden waar mijn kinders terecht komen.
Ben jij wel eens in Vlodrop geweest bij die dierenwinkel die ook zoveel vogels verkoopt?

hippysuus

jahaaaa daar komen Billy en Ozzy dus vandaan ;D ;D ;D Absoluut fijne zaak met leuke spulletjes en heel veel leuke pietjes  ;D ;D

En je bent altijd welkom!!

Riny

Hoy suus
Daar gaan Gonnie en ik naar toe bij ons volgende uitje naar die zaak.

Riny

Hoy Suus
Vertegenwoordig jij morgen Limburg in Avifauna??