Tommy en Mupke en Suus! En heeeel veel foto's :)

Gestart door hippysuus, 13 augustus 2005, 19:45:44

« vorige - volgende »

hippysuus

Neeeeee tis niet de hele dag, alleen als ze langs elkaar lopen (te dichtbij) en als ze op hetzelfde plekje zitten.

Gelukkig was vanmorgen alles in orde, weliswaar is Tommy nog altijd een beetje onrustig van die 2 kabouters maar ik geloof dat het redelijk gaat.

En vandaag zaten de 2 kabouters op de lamp en zag ik ze warempel met hun snaveltjes kusjes geven...hoeraaaaaaaaa!!!! ;D ;D

Tis wel lastig om die twee in de kooi te krijgen, heb je ze allebei op de handen....vliegt de ene weg...gaat de andere er direct achteraan  ::) en dat gaat zo wel een poosje door hoor...ach hoef ik niet meer naar de sportschool omdat ik de hele dag achter mijn valkjes aanren...haha

Ik ga ze er gezellig allemaal uithalen nu....lekker tutten!

Lin

Hey,

Kan je niet je valkje pakken als ie op je hand is? en dan met zijn buik tegen je borst houden?

Mooi dat het geen langdurige ruzie was!

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

hippysuus

Nee dat staan ze nog niet toe...ik ben blij dat ze nu allebei op mijn hand durven te komen als ik die voor hun neus hou....maar verder mag ik ze nog niet aanraken  ;D

Bij Tommy doe ik dat wel als ze geen zin heeft om erin te gaan..maar dat is ook een heerlijk tam knuffel meisje.


Rianne

Ik denk dat ze onderling even willen laten zien wie de baas is. Of ze hebben ff geen zin om tegen elkaar aan te zitten.

Petra op het werk

Met die warmte tegen elkaar aan zitten is toch ook niks?  ;) ;D
Leuk om te lezen dat jij ook al niet meer naar de sportschool hoeft te gaan, ik heb datzelfde met die doerakken van ons!  ;D
Heb af en toe zelfs het idee dat ze je uitlachen... jij ook?

Groetjes,
Petra

hippysuus

Yup, vooral als ze vanaf de lamp van die dikke flatsen naar beneden op de tafel laten vallen  ::)

Maar ik kan toch nooit kwaad op ze worden, tiepen is wel eens lastig want gisteren zaten ze bijvoorbeeld alledrie op mijn armen...handig hoor ;D

Het is echter best goed zo met het tam maken, gaat echt mega snel met dank aan Tommy. Zowel Billy als Ozzy komen vanzelf bij me en vliegen niet weg als ik ze op mijn hand wil hebben. Kusjes geven mag ook wel alleen kroelen met mijn vingers dat mag nog niet.

Komt ook nog wel hoor!

S'avonds willen ze allemaal op dezelfde plek slapen dus is er iedere keer oorlog voor ze allemaal hun bedje hebben gevonden ::) maar verder is alles best koek en ei met ze volgens mij.

Volgende week moeten ze met zijn drietjes alleen zijn van dinsdag tot en met donderdag, ik zal vragen of de buren af en toe gaan kijken of alles goed gaat.

Ik moet naar mijn moeder toe want bij haar is vorige week borstkanker ontdekt en nu wordt ze volgende week geopereerd. Ik laat ze nu ik ze pas 2 weekjes heb niet graag alleen maar ja...mijn mams komt nu natuurlijk wel op de eerste plaats!
Volgende week zal ik dan ook niet zo vaak op het forum zijn want mijn moeder heeft (nog) geen internet aansluiting.

Vandaag is in ieder geval valkjes dag hier, ik ga zo even naar de winkel...trek daarna oude kleren uit en laat het drietal de hele dag uit de kooi..gezellig tutten met mijn musketiertjes vandaag, ik verheug me erop...en er komen vast een paar mooie foto's uit vandaag!  ;D

Groetjes,
Suus

Rianne

Ik ben benieuwd!
Ik hoop dat de operatie van je moeder allemaal goed verloopt.Veel sterkte in ieder geval! :)

hippysuus

Bedankt, de operatie is wel te doen maar daarna is het 2 weken wachten op de uitslag. Nu is het opereren en bestralen voor enkele weken maar over 2 weken weten ze pas of de klieren ok zijn of niet, en dat is dus het verschil tussen nog een keer opereren en chemo waar je ziek van wordt of die paar weken bestraling waar je geen last van hebt en dan weer beter bent.

We gaan er bij ons thuis gewoon van uit dat alles helemaal in orde is, in ieder geval ga ik haar lekker een paar dagen in de watten leggen!!

hippysuus

19 augustus 2005, 14:19:41 #38 Last Edit: 19 augustus 2005, 15:11:24 by hippysuus
Ha, ik heb zojuist voor het eerst in stereo moeten kroelen  ;D

Ozzy zat aandachtig te kijken hoe ik Tommy lekker aan het kroelen was en dacht dat wil ik ook eens proberen. Dus deed ie zijn kleine koppie naar beneden en liet zich door me kroelen.

Een heel verschil met Tommy die lekker dik in de veren zit, dat kleine koppie van Ozzy en die korte gladde veertjes...maar hij zat te genieten hoor, maakte heel zachte piepgeluidjes en deed de oogjes dicht.

aaah als ik al niet verliefd op hem was dan nu zeker, ik smolt helemaal weg!

En dat terwijl ik dacht dat ik Ozzy niet tam kon krijgen...haha. Nu alleen Billy nog want die heeft daar nog geen zin in, vastpakken oke..maar kroelen met die enge grote vingers? Neee daar begint Billy niet aan! ::)

Zie hier bewijs van een heerlijk genietende Ozzy  :-*

hippysuus

Zoals beloofd een stapeltje foto's over hoe zo'n dagje bij mij verloopt ;D

Computeren is zo al moeilijk maar deze drie maken het echt moeilijk ::)


Eens kijken of ik dit met mijn snaveltje krijg omgebladerd...


Misschien lukt het wel beter met mijn pootje...oh er komt al hulp aan.


Kijk Ozzy, zo doe je dat met je snaveltje!


Pfff dat was hard werken...ff poetsen samen!


En in de close-up ;D


Misschien vind het vrouwtje het wel handiger als we met zijn allen op haar bureaustoel leuning gaan zitten? ::)


XxLindaxX

Wat een mooie foto's ! ;D
echt lief zeg zo met zijn drietjes.
Leuk he als je denkt dat hij niet zo tam wordt en dan ineens....
Dat heb ik ook met mijn isabel chipie. Gister was ik coco aan het kroelen en mocht ik haar opeens ook kroelen.
Je hebt ook een super gave kooi met zo'n speelplateau erop.

groetjes Linda

Lin

ahh wat een kleine spelende ukkies nog!

succes met je moeder. Mijn moeder werkt opde bus van de borstkanker onderzoeken. en de buurvrouw is net geoperereerd. Dus ik leef met je mee!

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Riny

Hoy Suus
Wat een mooie foto's echt geweldig.
En lief van jou dat je naar je moeder gaat om haar te steunen.
Dat moeten die musketiers maar voor ''Oma'' over hebben.
Je geeft ze gewoon iets nieuws te spelen dan hebben ze weer wat nieuws te ontdekken ,dan missen ze je niet zo erg.
Groetjes Riny :D :D :D

hippysuus

Dat is een goed idee, ik zal morgen eens naar de dierenwinkel gaan om een speeltje uit te zoeken.

Bedankt voor de goede wensen allemaal, dat doet me goed!

Groetjes en slaap lekker zo!
Suus

hippysuus

Hier zijn niet veel woorden nodig..ik moet jullie hiervan laten meegenieten....zijn ze niet om op te eten!! :-* :-* :-*. Dit zijn dus Ozzy en Billy....Tommy knuffelt liever met het vrouwtje ;D