Tommy en Mupke en Suus! En heeeel veel foto's :)

Gestart door hippysuus, 13 augustus 2005, 19:45:44

« vorige - volgende »

Petra en Cheeky

Tjeeee wat een humor! Het wordt wel duur hoor, Mariska is wel grootverbruiker van alle pampers hoor!!! Ik kan ze misschien beter per 100 inslaan, of nog beter: ze koopt ze zelf maar!  ;D

Maar... ff serieus: het betekent dus ook geen KADO?
Kun je dan misschien een kleine aanwijzing geven? (dikke kans dat ik het dan ook nog niet weet hoor, maar dan weet ik hopelijk wel in welke hoek ik moet zoeken!). Je mag overleggen met Riny!  ;) ;D

Groetjes,
Peet

Petra en Cheeky

Heeeeeee, je zakt af naar pagina !
Alles OK in het Limboland?  ;) ;D

hippysuus

Hallo hallo,

Ik ben er weer even, het leven rent aan me voorbij ben ik bang ::)

En dan heb ik ook nog niets eens zo heel veel te vertellen.  ;D

Gisteren ben ik naar mijn moeder gegaan, gezellig zo even een dagje blijven slapen. Ze hoeft alleen nog maar maandag en dinsdag voor bestraling naar het ziekenhuis en dan is het alweer klaar!
Ongelooflijk dat er echt al 5 weken voorbij zijn! Ze heeft wat weinig energie en weerstand, was te verwachten natuurlijk, dus hebben we in de stad vandaag wat multi-vitamines gekocht.

Helaas moet ik door mijn uitstapje wel morgen werk inhalen maar goed, je kunt niet alles hebben.

Maar je kunt wel wat anders hebben!!  ;D ;D
Gisteravond waren Tommy en Ozzy aan het knufffelen..hoeraaaaaa. Dat was de eerste keer, Ozzy bedelde vaker bij Tommy maar die was dan altijd heel hardhandig maar gisteren was Tommy dus heel lief aan het kroelen. En ik heb er foto's van gemaakt  ;D ;D

Love is in the air...lalalalalala...

Time for some "dagboek" surfen now  8) tot straks!
Suus en da birds

Mariska

Hoi Suus,

Wat een lieve foto's!!
Bij mij gebeurd het ook pas sinds kort en begon ook gelijk foto's te schieten ;D
Helemaal trots ;).
Ze zijn echt heel schattig en mooi dichtbij!

Groetjes Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Riny

Hoy Suus
Gelukkig je bent er weer,ik dacht al "die laat me daar mooi zitten met al die Hollanders"
Wat een leuke foto's heb je gemaakt.
Kun je niet part-time gaan werken want ik mis je.
Heb je trouwens gelezen wat die Nel dacht dat ik zat te verklaren op het forum?
Ja Suuske op zo'n moment mis ik je vreselijk :'( :'(
Hoye wo Riny :D :D

aad

hoi suus

Heel herkenbaar .. maar nu is het weer een beetje mis ..tot 10cm en niet verder is het hier nu ..maar dat heeft een oorzaak  :)
Denk dat er zo weer een ei komt pfff

groet aad

Gerda

Hoi Suus,

Wat een mooie en lieve knuffelfoto's!!!
Schattig dat gekroel!!
Mooie scherpe foto's!!

Ik las ergens dat je aan de naam Frits dacht voor een volgend valkje. Komt die er dan????(heb ik ergens overheen gelezen??)
Ik vind Fritz met een z op het eind wel heel leuk voor een valkje!!!

Groetjes Gerda

Riny

29 oktober 2005, 20:35:28 #277 Last Edit: 29 oktober 2005, 20:39:47 by Riny

Het wordt een Americaanse Fritzzzzzzzzzzzzzz Gerda.
groetjes Riny :D :D :D

hippysuus

Ja, ik wil graag een vierde valkje en ik wil graag dat het een "Riny" valkje wordt ;D Fritz met een z? hihi...ik denk dat ik vast nog wel met een andere naam kom...als ik al die prachtige tropische namen hier allemaal zie.

Het moet gewoon wel passen bij de andere 3 (en eigenlijk noem ik ze allemaal meestal gewoon pietje...sttttt).

Petra en Cheeky

29 oktober 2005, 20:56:27 #279 Last Edit: 30 oktober 2005, 08:14:29 by (¯`°•.•°´¯)Petra
Citaat van: hippysuus op 29 oktober 2005, 20:36:27
Ja, ik wil graag een vierde valkje en ik wil graag dat het een "Riny" valkje wordt ;D Fritz met een z? hihi...ik denk dat ik vast nog wel met een andere naam kom...als ik al die prachtige tropische namen hier allemaal zie.

Het moet gewoon wel passen bij de andere 3 (en eigenlijk noem ik ze allemaal meestal gewoon pietje...sttttt).

Ha die Suus!
Goed dat je weer terug bent! Ik miste je wel hoor, nu moest Riny in haar uppie de Limburgse humor hoog houden! Dat lukte haar aardig, maar volgens mij had ze het wel moeilijk!  ;) ;D

Het embargo op praten over een valkje van Riny is hiermee dus opgeheven?!  ;)

Pietje?? Kom op, Suus! Beetje fantasievoller hoor!  ;D  Fritzzzzzz klinkt als een sluipwesp... tenminste... zo geschreven als hier!  ;D Bij Tommy en Ozzy zou het toch in ieder geval Fritzy moeten worden!  ;) Maar mocht je toch meer de tropische kant op gaan, Bounty is nog steeds niet gekozen en ook Corona, Amber en Smarty zijn nog vrij! Hahaha!

Wat heb je een superscherpe, prachtige foto's van je kroelende kippies gemaakt, zeg! Echt superprachtig met de glans in de oogjes! Complimenten!

Liefs,
Peet

hippysuus

Hmmm Bounty...ik vind dat best een heel leuke naam ;D ;D

bobbie

Hoi Suus,

Is OHMEZEIKEN nu al geraden?

Betekent het ompraten?
schrijf ik het eigenlijk wel goed ???

En wat een prachtige kroelfoto's.  :-*

Raider kan ook nog als naam  ;D

Groetjes Nel :)

Roosje

Citaat van: hippysuus op 29 oktober 2005, 20:36:27

Whahaha maakt niet uit hoor. Onze parkietjes hebben ook allemaal pietje geheten vroeger. Maar for the record is het wel leuk als ze een echte eigen naam hebben ;)

Caroline

Hele lieve kroelfoto's, en zo'n mooie close-uppen.  :D

Groetjes van Caroline  :)

PS. Wat voor kleur gaat je 4 de valkje worden??
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Riny

Citaat van: bobbie op 29 oktober 2005, 22:15:54
Is OHMEZEIKEN nu al geraden?

Hoy Nel
Het is nog niet geraden en ik denk ook niet dat het zal gebeuren.
Ik zal het verklappen dan hoeven jullie je mooie hoofdje er niet meer over te breken.
Ohmezeiken zijn ook mieren!!
Groetjes Riny :D :D :D