Tommy en Mupke en Suus! En heeeel veel foto's :)

Gestart door hippysuus, 13 augustus 2005, 19:45:44

« vorige - volgende »

Riny

Hallo Petra
Wij vertalen niks.
Groetjes Suus en Riny ;D ;D ;D

Petra en Cheeky

Tja, dan vertaal ik het wel op mijn eigen manier.... pffff!
- zaekdempel = zeikdrempel (of te wel: als je bijna in je broek piest, maar nog net niet...)
- sappelen = brainstormen?

Issutwat?  ;D

Christine

sappelen: denken maar dat ander weet ik veel kan zijn dat ik zelf mis ben!

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Mariska

OHMEZEIKE= OH, IK MOET PLASSEN

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Riny

Hallo allemaal
Alles is fout!!!!!!!
Raad nog maar lekker even verder moeders hangt voor de tv.
Hoye Riny :D :D :D

Mariska

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Petra en Cheeky

Sappelen = raden?
Ohmezeiken = wat ik doe als ik niet snel van jullie hoor wat het echt betekent!!!  ;) ;D

Mariska

OMHEZEIKE= OMHEEN DRAAIEN

Caroline

Jammiejammie!!!!  :P (Nottevotten).

Leuke foto's vooral op Safari, hihihi.  ;D

Groetjes van Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

hippysuus

Ze kunnen er helemaal niets van he Riny....sappelen wil ik nog wel verklappen...dat betekend zoiets als laat ze nog maar ff lekker hangen en het zelf uitzoeken  ;D ;D

Petra en Cheeky

Heeeee Riny en Suus!

Hoever willen jullie mijn geestelijke gesteldheid achteruit laten gaan, door de prangende onzekerheid over wat jullie geleerde Limburgse woorden allemaal betekenen???  ;D ;D ;D
Ik takel met de dag af, kan niet eten, drinken, slapen... zie eruit als een geest.... need I say more??? Opheldering!!! ;) ;D

Liefs,
Peet

Riny

Citaat van: (¯`°•.•°´¯)Petra op 22 oktober 2005, 04:58:26
Hoever willen jullie mijn geestelijke gesteldheid achteruit laten gaan, door de prangende onzekerheid over wat jullie geleerde Limburgse woorden allemaal betekenen???  ;D ;D ;D

Hallo Petra
Ik zou je graag uit de nood willen helpen maar Suus heeft mij een zwijgplicht opgelegd.
Groetjes Riny :D :D :D

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

♪ Marlies

Citaat

Hallo Petra
Ik zou je graag uit de nood willen helpen maar Suus heeft mij een zwijgplicht opgelegd.
Groetjes Riny :D :D :D
Citaat

Ja ja. :-\

Petra en Cheeky

Zo ver ben ik al..... Suus???