Tommy en Mupke en Suus! En heeeel veel foto's :)

Gestart door hippysuus, 13 augustus 2005, 19:45:44

« vorige - volgende »

Rob S

Citaat van: aad op 23 juli 2006, 17:23:57
REGEN REGEN REGEN REGEN WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARR ?? ;D ;D

In Nieuw Heeten, Overijssel ;D! Eindelijk, want het was ook hoog nodig ;)

Caroline

Hoi hoi!!

Heet hè?? Pffffh!!

Hier is het ook 31 º C in huis, niet te harden en boven gaat het richting de 35!!  :o

Gisteren hebben wij hier gisteren een uurtje een beetje regen gehad precies tijdens een fietstoer met de familie, maar och het was ook lekker warm dus ook wel weer verkoelend maar vandaag is hier nog geen druppel gevallen.

En we krijgen nog meer hoor, ik hoorde vandaag op de tv dat het  woensdag weer naar de 35 º C, niet echt fijn dus.

Hoe gaat ie verder met je?? Alweer een beetje opgeknapt??

Liefs Caroline
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

hippysuus

Ik heb nog altijd geen regen gezien hier ::)

Met mij gaat het weer prima hoor, de kuurtjes zijn weer achter de rug. Het werk is erg druk als altijd en ik geloof dat ik ook nog een stuk of 5 cursussen achterloop....het houdt niet op. Ik heb nog altijd 5 weken vakantie openstaan en weet niet eens wanneer ik die moet gaan opnemen....tis dat we geld moeten verdienen  :-\

En laat ik dat nu ook maar weer gaan doen, was ff aan het pauzeren want dat hoort er ook wel eens bij  :D De meisjes had ik in de slaapkamer gerold omdat ik een aantal meetingen had en dan is het wat handiger als er op de achtergrond niet steeds valkjes meekwekken met de gesprekken  ;D Na de meeting rol ik ze weer terug de woonkamer in :D

Ivy

Hahaha, nou uitgerold... Schaam je je dan? ;D
Mijn vriend werkte ook een keertje van thuis en op een gegeven moment begonnen ze hun schreeuwconcert! Hij wist ook niet hoe snel die naar boven kon lopen ;D

Hier ook geen regen, het is niet meer leuk. Gelukkig blijft het nog steeds onder 30, dus dat valt nog redelijk mee.

Veel plezier met je meisjes!
Groetjes, Ivy

Mischka&Brokkie, Jelle&Jessie, Sammy&Joepie, Leia&Bobby, Makker&Nicky & Moppie

hippysuus

Ze zijn weer teruggerold hoor  ;D

Ik schaam me toch niet voor mijn meisjes maar ze kunnen wel heel schril klinken in je oren. Ik heb zo'n bluetooth headset op en hang veel met het buitenland aan de lijn. Ik kan niet weglopen als ze herrie maken omdat we netmeeting via de pc erbij gebruiken.

Ik zou het ook niet erg proffesioneel vinden hoor, vanmorgen hoorde ik bij 1 van de anderen de honden als gekken tekeer gaan...tsssk  ;D ;D

Over een paar maanden heb ik een echte kantoorruimte thuis en dan hoeven de meisjes niet meer aan de kant te worden gerold....ze pakken me wel altijd terug door zaadjes in mijn bed te gooien hoor  ;D

Caroline

;D ;D ;D Lekker met dit plakweer, blijven allemaal aan je lijf kleven.  :P

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

es

Hoi Suus,

Hier heeft het wel geregent gister, ik ben er lekker in gesprongen met de hond, lekker hoor. 8)
Leuke foto van Mupke  :-*
Ik kwam weer even buurten in je dagboek, moet nog wel even een beetje bijlezen, maar dat is normaal bij mij :P, loop vaak een beetje achter ;D ;D komt wel weer goed.

Groetjes van Esther

hippysuus

Citaat van: Ineke op 23 juli 2006, 20:46:44
Alle weerverhalen vergeet ik als ik mij voorstel hoe jij handen en voeten gebruikt om met je koters te knuffelen :)

Het ziet er ongeveer zo uit Ineke....met twee bezette knieen en dan normaal ook nog 2 handen naar voren om te knuffelen maar nu moest ik ff met 2 handen de foto maken  ;D ;D

Caroline

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ineke

hippysuus

Goedemorgen allemaal :D

Ik heb besloten om de rest van de week maar vrij te nemen, ik kan het werk niet meer zien!

Vanmiddag moet ik naar het ziekenhuis voor het onderzoek aan mijn SI gewricht, helaas moet ik net op het heetst van de dag op de fiets stappen daarvoor.
Het gaat trouwens heel goed met mijn rug, ik ben bijna verbaasd hoe weinig pijn ik eraan heb gehad  ;D

De longen gaan helaas iets minder goed, ik was blij dat zondag de kuren op waren maar sinds afgelopen nacht gaat het toch weer achteruit en krijg ik naarmate de uren voorbij gaan steeds minder lucht. Ik kijk het nog even aan en anders morgen maar even de dokter bellen voor nieuwe kuren.

Ouderdom komt met gebreken he? ::)

Maar goed, rest van de week dus lekker vrij....ik denk dat ik eens lekker met mijn kralen ga knutselen...heerlijk!  ;D

hippysuus

Kleine update, was gisteren 3 uur wachten kwijt in het ziekenhuis ::) en de behandeling zelf was bijna niets....eigenlijk alleen een rontgenfoto en die was verder goed.
Binnen 3 weken krijg ik een MRI en dan kijken ze weer verder. Ik verwacht daar niets van want volgens mij heb ik dat 3 jaar geleden ook al gehad en daarnaast ook een botscan (krijg je eerst radioactief spul ingespoten).
Ik wacht het maar af.

De longen lijken zich te gedragen, het is in ieder geval niet erger geworden ;D en gezien ze zeggen dat het na vandaag eindelijk iets gaat afkoelen....hoeraaaa!

Ik ben vast niet de enige op het forum die erg weinig slaap krijgt met dit weer, de wallen zijn inmiddels goed zichtbaar 8), vanmiddag ga ik zwemmen. Heerlijk, daar verheug ik me enorm op!!

Caroline

Fijn dat ze weer niks hebben gevonden, toch??

Heel veel plezier vanmiddag, geniet er lekker van.  :D

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

hippysuus

Aan de ene kant is dat wel fijn ja maar aan de andere kant kom ik er niet verder mee natuurlijk. Een gezond mens hoort niet steeds door zijn rug te zakken. Bij mij gebeurd dat op de meest onverwachte momenten, als ik nies of onder het douchen...tijdens je-weet-wel of als ik gewoon opsta van een stoel of mij aankleed etc.

Caroline

Ja, daar heb je inderdaad ook weer gelijk in, het is fijn dat er niks ernstigs is gevonden maar je blijft toch inderdaad die onzekerheid behouden waarom dan toch steeds ........

Ik heb zelf ook een erg zwakke rug en bekken, verkeerd zitten of liggen en ik ben ook zo krom als een hoepeltje.  :-\

Maar echt helemaal niks meer kunnen heb ik gelukkig nog nooit mee gemaakt.

Sterkte ermee.  :-*

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.