Tommy en Mupke en Suus! En heeeel veel foto's :)

Gestart door hippysuus, 13 augustus 2005, 19:45:44

« vorige - volgende »

hippysuus

Ik weet dat het goed is zo maar pffff hoe dichter bij het komt he.....ik ga zo maar naar bed, ik weet dat ik voor geen meter kan slapen vannacht. Het wil maar niet uit mijn hoofd dat ik ze morgenvroeg uit hun kooi pak :'(

Tot morgen!
Suus

Mariska

Maar Suus, als je ervan af wil zien moet je dat wel zeggen hè?!
Daar sta ik op hoor!

:-*

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

hippysuus

Nee, ik bedenk me niet. Het besluit is gemaakt, Billy en Ozzy hebben veel energie en zullen opbloeien in jullie ruime voliere en tussen al die mooie valkjes.

Tommy is hier altijd heel rustig, vliegt een rondje en gaat lekker zitten tutten.

Billy en Ozzy vinden het fijn om door de hele kamer te scharrelen, overal aan te zitten en kamikaze vluchten te doen waarbij ze mij net niet raken ::) :D

Ik ben er redelijk van overtuigd dat het voor die twee leuker is bij jou buiten als bij mij binnen. Ik denk echt dat zodra we ze erin zetten ze direct op hun gemak zijn en "niet meer omkijken"  :-\

Maar het blijft gewoon heel pijnlijk en moeilijk ook al weet je dat ze het heerlijk krijgen. Als dat niet zo zou zijn dan zou ik bijster weinig om ze geven....

Mariska

Ik begrijp je Suus ;)
Echt waar!

Maar hoe zullen we het nou afspreken voor morgen?

Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Caroline

Hoi Suus,

heel veel sterkte morgen, met het afscheid nemen van je lieverds.

Doe je Marisje de groetjes van mij??
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Ineke

Succes vandaag!
Citaat van: hippysuus op 27 juni 2006, 16:03:19
Voor je het weet zal hij je kusjes geven! Als morgen Billy en Ozzy bij Mariska gaan wonen dan ga ik Tommy en Mupke samen in de grote kooi zetten...ben benieuwd of Tommy ook steeds Mupke laat weten wie de baas is.. ::)

Of Mupke heeft de broek aan :D Spannend he? Ik zal t zeker volgen!

Mariska

Hoi Suus,

Dank je wel voor de gezellige dag en je lieve schattige kippetjes :-*
Ik zal heel goed voor ze zorgen.

Liefs
Maris!!

hippysuus

Hoihoi, ikke ben net thuis en ben werkelijk doodop. Dat krijg je als je eindelijk een beetje tot rust bent gekomen :D

Vandaag had Billy zich in de auto bezeerd aan de vervoersbak en had een wondje aan de schouder. Eenmaal bij Maris in de voliere dachten we even oei dat gaat niet goed. Ze zat er zo hard aan te friemelen. :o maar nadat ze het goed had schoongemaakt bleef ze er wel van af.

Ozzy was naar Salsa aan het staren alsof ie nog nooit een valkenmeisje had gezien en kroop steeds een beetje dichterbij  :-*

Ze vinden het heel fijn bij Maris in de voliere en ik heb ze met een heel gerust hart kunnen achterlaten.

Mike en Maris, bedankt!! Het was erg gezellig en ik ben blij dat mijn kippetjes bij jullie mogen wonen :-* :-*

Riny

Hoy Suus
Vaak heb ik vandaag aan je moeten denken.
Maar weet dat ze nergens beter terecht hadden kunnen komen.
Ze komen bij Mariska niets tekort.
Groetjes Riny :D

hippysuus

Citaat van: Riny op 28 juni 2006, 19:13:04
Hoy Suus
Vaak heb ik vandaag aan je moeten denken.
Maar weet dat ze nergens beter terecht hadden kunnen komen.
Ze komen bij Mariska niets tekort.

Dankjewel!  :-*

Mariska

Hoi Suus,

Ik kan me goed voorstellen dat je ontzettend moe bent.
Het geeft toch stress en het is emotioneel gezien ook zwaar om ze achter te laten.

Maar gelukkig heb je een paar uurtjes kunnen zien hoe goed het ging en dat word alleen maar beter.
Niet slechter.
Ozzy komt goed voor zichzelf op en bewaakt de waterbak met zijn leven ;D
Billy sliep lekker op het tentje, de groene :D

Ik vind het heel fijn dat je ze met een gerust hart achter heb gelaten!
Het komt ook echt goed en ik pas heel goed op ze ;)
En het zijn echt schatjes :-*
Ze vinden het leuk als ik voor ze fluit ;D
Nou ja, Ozzy dan.
Billy schut nee ;D
Samen met Salsa.

Wat was Billy verliefd he?!
Poepig!

Nou kom even lekker bij en morgen zal ik wat mooie foto's voor je schieten als ik uit het ziekenhuis kom, en nog kan zitten natuurlijk ::)
Maar dat zal wel ;)

Liefs
Maris!! :-*

Riny

Citaat van: hippysuus op 28 juni 2006, 20:35:17

Mupke is net zelf naar me toegevlogen toen ik op de bank zat, het duurde wel een paar pogingen maar het is toch maar mooi gelukt! ;D

Zowel Tommy als Mupke zijn vanavond aanhaliger en hebben meer behoefte aan mijn gezelschap, wat kan het snel gaan he?

Hoy Suus
Ik ben blij dat Mupke en Tommy aanvoelen, dat jij vanavond wat extra aandacht nodig hebt.

Caroline

Hoi Suus,

ik heb een paar keer aan jou en Maris gedacht vandaag.

Heel veel sterkte meis.

Ze hebben een geweldig thuis gekregen.

Geniet lekker van Tommie en Mupke.

Liefs Caroline  :-*
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Mariska

Lief dat je dat zegt Caroline :-*

En Suus, ik ga natuurlijk die ring nu af maken he?!
Dat vinden ze zo leuk ;)

hippysuus

Ik vind jullie allemaal lief, ik word er stil van en krijg er wateroogjes van....bedankt voor het meeleven :)