HELP, Timmie en Grumphy zijn aan het paren

Gestart door Joke, 12 augustus 2005, 19:39:29

« vorige - volgende »

Joke

Hoi,

Mijn twee valkjes Timmie en Grumphy zijn sinds twee dagen aan het wipwappen en volgens mij is het ook erg serieus.
Timmie gaat zachtjes zitten piepen en Grumphy erbovenop en met zijn staartje op en neer en na een tijdje houdt dit weer op. Dit gebeurt een aantal maal op een dag.
Wat nu??? Ik kweek niet, ik wil eigenlijk ook geen gezinsuitbreiding want heb er net twee hele lieve valkjes van Karin erbij maar ze zijn wel serieus aan het paren....
Hoe kan ik dit het beste aanpakken, ze maar heen laten doen en gaat het dan vanzelf over of moet ik ze uit elkaar halen??
Wordt Timmie dadelijk zwanger en stel dat er echt eitjes komen..... ojee ojee ojee ik heb hier totaal geen verstand van.
Weet iemand raad hiermee.

Liefs,
Joke

Karin

Lekker laten gaan  ;D Ik noem dat recreatief wipwappen  ;D ;D ;D Geen blok ophangen en mochten er nu eitjes op de grond gelegt worden dan deze vervangen door nepeitjes of de eitjes op dag 1 aan beide kanten doorprikken met een naald. Na een week of 3 hebben ze er geen interesse meer in en kun je het weghalen.

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Joke

Dank je wel karin voor je advies maar volgens mij wakkeren die twee schatjes van jou iets aan bij Timmie en Grumphy want sinds die er zijn zijn Timmie en Grumphy veel meer een stelletje en nu zitten ze ineens te wipwappen hihihihihih
Ik laat ze lekker hun gang gaan en weet wat ik moet doen bij eventuele eitjes maar hoop dat die er dus eigenlijk niet komen want als ze dan nog vinniger dan nu worden dan kan ik ze niet meer lekker troetelen  :P

Liefs,
Joke