27 april 2024, 01:44:32

"Skunky waar ben je dan ?!"

Gestart door barthezz, 8 augustus 2005, 14:26:27

« vorige - volgende »

barthezz

Ik vroeg me af of andere valkparkieten dit ook doen:

SkunK is een beetje op de bodem van zn kooi aan het scharrelen en door de plastic bak zie je hem niet, maar zodra je "Skunky waar ben je dan ?!" roept steekt ie zn kop net boven die plastic bak alsof hij wil laten zien "hier ben ik!" en dan gaat ie vrolijk verder met scharrelen.

Grt, Bart

Kolkkie

Hoi Bart,

Toen ik Coco nog in een grote kooi had zitten, deed hij dat ook vaak als ik hem riep.
Even opkijken wie er riep  en dan vrolijk veer verder eten/scharrelen.

Nu zit Coco met 5 andere valkjes in een kamervoliere, dus ik zie ze altijd over de bodem heen scharrelen.
Er valt nu weinig meer aan de roepen ::).

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Joop

hahahaha!
dat hebben wij ook  :D
of als we helemaal tegen het kastje aan gaan zitten waar de kooi op staat, gaat hij omhoog klimmen om te zoeken waar ik ben
haha echt leuk !

Mirjam

Elvis doet dat ook ,ik vind dat zo grappig en als ze dan gewoon loopt zie je soms dat kuifje net over de rand uitsteken :D ;D

Groetjes Mirjam en Elvis

trienke

Lucky doet het ook ;D

heel grappig gezicht.

groetjes Trienke

Joke

Grumphy doet dat ook als hij ergens zit en Timmie geeft altijd een heel zacht wiepje(alleen niet als ze iets aan het doen is wat niet mag , dan is ze heeeel stil  ;D)

Liefs,
Joke

barthezz

Lol, egt een raar soort vogels dus .. vraag me af wat die beessies in het wild allemaal uitvreten :P