17 juli 2025, 16:03:59

het dagboek van Elvis

Gestart door Mirjam, 5 augustus 2005, 13:34:22

« vorige - volgende »

Christine

nog ruim?? je hebt dan tijd zat om het te vragen vraag het elke dag of wanneer je iets gedaan hebt voor je ouders, ik mocht het ook niet na heel lang zagen en zeuren heb ik een tweede valkje gekregen maar ja met twee valkjes blijft het niet. en binnenkort haal ik men 5de en 6de valkje op als alles goed gaat. als het gaat dat ze te veel lawaai maken dan is dat toch niet echt juist hoor

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Mirjam

hey,
Ik dacht schrijf ik maar weer is iets.
Even een snelle update, niks bijzonders gebeurrt alleen is Elvis zeker ruim 3 weken broeds is dat nou normaal. ???
En schoolkamp zit eraan te komen, nog 15 nachtjes slapen en dan ga ik met de klas op reis naar België naar fermes de jean oftewel de boederij van jan. ;D
Nou meer is er niet ,sorry misschien de volgende keer foto's.

Groetjes Mirjam en Elvis :-*

Ozzie

Hoi Mirjam,

wat een leuke naam heb je bedacht voor je valkje, ik zat ook aan die naam te denken. Uiteindelijk is het Rocky geworden. Ook leuk toch? ;D

Groetjes Wendy

Rocky en Coco: nu de schatjes van Caroline

Mirjam

hey wendy,
Ozzy is een erg leuke naam.
Eerst wou ik haar Twizzel noemen ,maar ze had al een naam.

Groetjes Mirjam

Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Mirjam

Hoi,
ik ben erg lang niet hier geweest omdat ik op schoolkamp ging en daarna op vakantie naar turkije.
Ik heb heel veel lol gehad op schoolkamp ,maar de vakantie ging toch iets anders.
We wilden naar het vliegveld gaan en toen ging de brug net open , op het vliegveld bleek het dat we een uur vertraging hadden , in turkije bleek het dat het geregend had en dat er dus slecht weer was,de eerste dag konden we niet bij het strand liggen omdat het te koud was en de dagen dat we op het strand lagen behalve donderdag en vrijdag was er zoveel wind dat 1 keer zelfs alle windschermen kapot gingen.
En op de terugreis bleek het dat onze vlucht weer ietsje vertraagd was. :-\
Maar toen we naar de winkels gingen zat daar een man met een valkparkietje, het hok was  te klein en er zat maar 1 (plastic?) tak in, de voerbakjes waren klein maar wel goed gevuld, maar toch was de valkparkiet zo te zien te zwaar en zag er goed verzorgd uit.
Nou nu vind ik het weer genoeg ik ga vandaag Elvis nog ophalen dus misschien horen jullie vandaag nog hoe Elvis haar 'vakantie' bij haar oude baasjes vond.

Groetjes Mirjam

valkchico

hallo Mirjam,

zo vakantiegangers jou vakentie heb ik in een notedop gelezen , Nu die van Elvis nog ;) ben benieuwd wat Elvis allemaal heeft meegemaakt.

tot later Esther

Mirjam

Hallo, daar ben ik weer.
Elvis der vakantie was niet zo leuk als die van ons , ze is extra veel verwend ,maar is de kooi niet uitgeweest omdat ze daar drukke honden hebben die naar de vogel happen.Toen we haar op gingen halen zag ik meteen dat ze heel veel veren verloren had en dus is Elvis voor het eerst bij mij in de rui.
Ben meteen de kooi schoon gaan maken want die was erg vies, en toen zag ik iets wat leek op een mislukt ei, het was ongeveer 1,5 cm lang en 1cm breed, het is alleen kapotgegaan en ik kan dus niet laten zien hoe het eruit zag.
Weten jullie hier misschien wat meer vanaf, ze was vlak daarvoor ook broeds.

Groetjes van Mirjam en Elvis

Rianne

Hoe oud is Elvis nu eigenlijk?
Popjes kunnen evengoed eieren leggen, dus als ze broeds is geweest zou het kunnen.

Mirjam

Sorry Rianne,
ik weet niet hoe oud ze is ik denk ouder dan 4 jaar, maar preciezer weet ik niet.
Maar dat ei was heel raar, heel klein.

Groetjes Mirjam en Elvis

Mirjam

Hallo,
misschien weet je al dat ik een jockkooi ga kopen ,maar je moest als je een gebruikte koopt hem toch schoonmaken met iets en hoe heet dat en waar koop je dat?
Alvast bedankt als je het weet

Groetjes Mirjam en Elvis

Mirjam

Ik heb mijn kooi gevonden waarschijnlijk zal ik hem deze week ophalen. :D

wat vinden jullie ervan

Rianne

Supergroot! Daar zullen ze vast erg blij mee zijn!

Ik denk dat je Dettol bedoeld, dat is om de kooi mee te ontsmetten.

Mirjam

Ja dat bedoel ik, moet je daar dan alles mee schoonmaken??

Rianne

Ik heb het zelf nog nooit gebruikt, maar volgens mij moet je er een sopje van maken en met een doekje de kooi schoonmaken. Maar dat zal vast wel op de verpakking staan. Anders kun je een vraag stellen bij Andere Vragen, dan zullen er wel mensen reageren die het wel gebruiken.

Leuke handtekening trouwens! :)