24 mei 2025, 20:38:37

waar of niet?

Gestart door Ellleke, 5 augustus 2005, 09:48:16

« vorige - volgende »

Ellleke

Ik heb een vraagje,ik heb een mannetje en popje,het mannetje is al tam en het vrouwtje begint zich meer en meer op haar gemak te voelen en is ook al vrij tam,ma is het waar dat als je twee tamme valkjes hebt da ze niet zo rap kweken, Wanneer weet ik of die een eitje gaat leggen en wanneer is de juiste broedperiode of kweekperiode want moet nog veel leren,ben er nog lang nie
LATERSSSSSSSSS

Lin

Hey,

Ik heb niet eerder gehoord dat tamme valkjes later of eerder beginnen. Maar je kan eerst even alles doorlezen wat bovenaan dit onderwerp staat. Daar staat heel veel informatie in. Lees ook veel onderwerpen door in het topic kweken. Kweken is niet zomaar wat. de valkjes moeten oud genoeg zijn, in goede conditie, goede ruimte om te kweken enz. Verder kan het ook misgaan als de jongen er zijn. Houd er rekening mee dat er iets kan misgaan vooral de eerste keer! En besef dat je misschien straks wel met 5 valkjes zit die je elke 2 uur moet voeden, maar dat is het ergste geval.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Lin

Hey,

als je meer wilt weten kan je even hier kijken. Dit is een onderwerp over mijn eerste keer. Daar staan veel antwoorden in!

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,8357.0.html

oh je als je buiten wilt kweken begint het nu wel koud te worden. Binnen kan je wel gaan kweken.

Groeten, Lin

Ellleke

Bedankt voor de informatie,maar mijn valkjes zijn nog lang niet oud genoeg,ze zijn nog niet oud genoeg maar tegen de tijd da ze de leeftijd hebben weet ik er dan al wat meer van,het is niet echt de bedoeling om te gaan kweken laat het gewoon gebeuren,wat komt komt maar wil er op voorbereid zijn en alles juist kunnen doen als het ooit zover moet zijn,zou niet willen dat mijn valkjes iets overkomt door dat ik iets verkeerd doe,bedankt allemaal
LATERSSSSSSSSS

Lin

Hey,

Nou goed dat je je gaat voorbereiden. Deden meer mensen dat maar! succes met de voorbereidingen!

Groeten,Lin