29 april 2024, 16:29:12

Bamboe en oostindische kers...

Gestart door x.dEMOtape.x, 4 augustus 2005, 15:20:52

« vorige - volgende »

x.dEMOtape.x

Denken jullie dat deze giftig zijn ? De bamboe staat net naast de voliere en daar hebben ze al wat van gegeten maar je weet maar nooit..
De oostinidsche kers staat in bakken die ik in de voliere wil zetten maar aangezien ik hier niet zeker van ben...

Tara

Bamboe is niet giftig, ik heb er ook stokken van in mijn volière hangen, waar ze kunnen op zitten,
van die Oost-Indische kers weet ik het niet, maar iets waar je niet zeker van bent, geef je best niet.

Groetjes, Tara

Karin

Oost Indische kers wordt salade van gemaakt, smaakt pittig  ;D Dus dat kan geen kwaad hoor.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

trienke

alleen ik vermoed dat er niet lang iets van over zal gaan blijven

groetjes Trienke

~Natas~

Hoi,

Das leuk dat je dat vraagt of BABMOE giftig is, want ik wilde die ook zelf stellen maar dat hoeft nu niet meer.
Nu ik dat weet kan ik het mijn eigen vogel ook geven, want die van mij is er dol op.

Groetjes,

Natas

x.dEMOtape.x

dat het pittig smaakt weet ik wel :) (hebbe er hele bosse van staan) maar net daarom dacht ik dat het misschien niet zo goed was voor de valkjes...
En dat hij niet lang zal leven is niet erg, die dinge groeie toch razendsnel en mijn valkjes kunne der hun plezier maar aan hebbe :)

Tara

Dan zou ik wel niet te veel geven want als het net als sla is, kunnen ze er slappere ontlasting van hebben.

Groetjes, Tara