22 juli 2025, 16:40:40

de nesten van biggles en sparky

Gestart door moonwitch (diana), 11 mei 2003, 21:31:30

« vorige - volgende »

Marianne

Hoi Moonwitch,

Een mooie foto met de mooie valkjes van je tweede nest.
Ik hoop dat je er een goed thuis voor zult gaan vinden.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

moonwitch (diana)

hoi trudie

Woonde jij niet toevallig in purmerend??
In ieder geval bedankt voor je compliment en ik vindt het erg leuk dat mensen m'n dagboek lezen. Ik vind het ook erg leuk om van anderen hun verhaal te lezen, vooral als ze foto's erbij plaatsen. Heb alleen niet altijd evenveel tijd om een reaktie te geven. Eigenlijk kom ik nu net uit de nachtdienst en om even te ontspannen voordat ik ga slapen, kruip ik gauw achter de computer en ga direkt na valkparkiet.com. Hoezo verslaafd. Heb deze site ook als mijn startpagina gemaakt voor internet. Erg he zo'n valkendjunkie. :P
In ieder geval zodra ik straks weer wakker wordt ga ik weer een paar foto's plaatsen.
groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Speedy

18 juni 2003, 12:50:30 #122 Last Edit: 18 juni 2003, 12:51:00 by Speedy
Hoi Diana,

Ja daar heb ik ook gewoond in een ver verleden.
Hoezo??

moonwitch (diana)

hoi trudie

ik dacht dat je er nog woonde, kwam een keer ter sprake op een chat ik woon n.l in hoorn sinds 21 jaar en kom oorspronkelijk uit gelderland in de buurt van arnhem.
groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06

Speedy

Hoi Diana,

Ja ik heb er gewoond, vandaar dat ik wist waar hoorn lag, inderdaad op de chat hadden we het erover.
Ik dacht al, goh een oude bekende?? hahaha
Ik woon nu in Almere, ook niet zo ver weg hoor.

Groetjes,
Trudie

moonwitch (diana)

hoi allemaal

hier is nog een foto waar biggles twinkel aan het voeren is.
Helaas is de foto niet zo duidelijk omdat ze nu niet bepaald stil zitten met het voeren. ;) groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06

Ellen

Hahahaha................jaja en dat moet dan gewoon over
alle andere heen zogezegd.
Wat ik ook zo leuk vind , is die ene die vanuit het blok
de boel zit te bekijken met zijn mooie gele kuif overeind.  :D
Beetje halverwege beneden zit ie...... :)

Leuke foto hoor.........lekker levendig.
Gr. Ellen.

daan

Hoi Moon.

de laatste tijd weinig tijd gehad om te reageren, sorry, en ik weet hoe leuk het is als er mensen reageren op je verhaaltjes en foto's , vind ik ook bij mijn dagboek, als ik een keer geen reactie zie, denk ik ach jammer, maar we gaan gewoon door. Ik vind het heel erg leuk om foto's te laten zien, en nu helemaal nu ik 1 jonkie heb LUCKY.

Jij hebt trouwens erg mooie valkjes, die op die laatste foto zit zeker ook een witmasker tussen he, Ja dat is mijn favoriet.

Lucky is vast ook een witmaskertje !!!!!

En Sparkle komt denk ik heel goed terecht bij Suzannen lekker is dat toch. Dat je zeker weet dat ie goed terecht komt.

Wat leuk joh dat ze alweer met een volgende nestje gaan beginnen wel spannend weer he'. Ik hoop dat Gabber en  Kuif ook nog een volgende nestje willen. Ach wel zien wel toch.

Veel plezier en succes, ik zal proberen om weer wat vaker je dagboek te lezen, kom je ook ff bij mijn dagboek snuffelen.
GEZELLIG TOCH.

Knuf Daan

moonwitch (diana)

hoi suzanne

hier dan eindelijk een foto van jou met sparkle

en hier is er nog een waar je valkjes aan het voeren was
R.I.P. Boomer 15-11-06

Speedy

Super!!!!!!!!!
Leuk joh zo met al die schatjes, dit is toch wel het bewijs, waarom ze zo leuk zijn hè........die onwijs lieve valkparkietjes.

Groetjes,
Trudie

Ellen

Hoi hoi,

Echt heel leuk.
Vooral die foto van Suzanne en Sparkle samen.
Die moet je koesteren Suzanne.

Groetjes Ellen.

moonwitch (diana)

hoi allemaal

we hebben tijdelijk een loge in de voliere, het is een kippen kuiken. Wel heel lief maar niet de bedoeling dat de voliere zijn permanente behuizing wordt. Morgen zal ik proberen om 'n foto van het kuiken met de valken  te maken.
En nog een paar nachtjes dan gaat sparkle naar suzanne, ik zal ze allebei in de voliere missen.
groetjes diana B
R.I.P. Boomer 15-11-06

Sparkle

Hoi Diana!

Heel leuk hoor die foto's!! Ik ben benieuwd hoe mijn foto's zullen zijn! Nog 4 van het rolletje van 40 en dan snel ontwikkelen. Dan zal ik hier ook wel een foto zetten!
Nog even en dan mag Sparkle met mij mee! Nou ik kan niet wachten hoor, hij/zij is zo lief! Maar dat zijn alle valkjes wel hoor! Ik vind ze allemaal leuk! Vanavond kom ik weer langs!

Nou tot vanavond!
Groetjes Suzanne!

Ellen

20 juni 2003, 18:07:46 #133 Last Edit: 20 juni 2003, 18:09:04 by Ellen
JA HOOR..........................duidelijk een geval van "vpv".   :D :D

* vpv = valkparkietenvirus.

Suzanne (Sparkle)

Ja ja ik weet het ik ben heeeeeeeeeeeeel erg besmet! Vandaag ben ik weer langs sparkle geweest en hij is al zo tam!! Ik had hem vanavond op mijn hand en hij ging gewoon slapen en ik kon hem heel goed kroelen. Ik heb ook mijn foto rolletje nu vol geschoten met sparkle, sparkle en nog eens sparkle. Ik hoop dat het leuke foto's zijn!
Nou morgen mag ik sparkle ophalen!!!!! Met kooi en al en morgen ben ik nog jarig ook!!!!!!!!!!!

Groetjes Suzanne