6 mei 2025, 21:41:32

Sinds gisteren een 2e valkje erbij

Gestart door diddle, 31 juli 2005, 22:13:33

« vorige - volgende »

diddle

Ik had al een valkje en nu wilde we graag er nog 1 bij waarom omdat het gewoon zoo gezellig is.
Gisteren kon ik mijn 2e valkje halen Jojo is zijn naam, nou Joepie vindt het wat, ze zitten nu natuurlijk even appart voor tijdelijk, maar als het aan Joepie had gelegen ( mijn valk van 23 weken) had die er al bijgezeten, hij vliegt steeds naar de kooi van Jojo en klautert er dan om heen hij is er niet weg te krijgen. Hij/zij vndt het geweldig joh. En voor Jojo is het allemaal even aftasten natuurlijk die moet nog even wennen.
Maar het gaat goed, en ik heb nu 2 weken vakantie dus het komt allemaal mooi uit en zelf werk ik niet zoveel dus die beestjes hebben het prima hier. Ik ben helemaal verliefd op mijn lieve valkjes. ;D ;D
Als ik over een poosje een foto van beide samen heb dan plaats ik deze wel.

Roosje

Gefeliciteerd! En hij is leuk zeg, veel plezier ermee :)

hippysuus

En hoe gaat het nu met het nieuwe valkje? En kunnen Jojo en Joepie het samen ook goed vinden?

diddle

Ja het gaat erggg goed ook samen gaat het ergg goed, de kleine is een vrijdoos.
Nee supre is het gewoon ;D ;D

Riny

Hallo Louise
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Hoe is het eigenlijk met Joepie's oogje afgelopen.
Groetjes Riny :D :D :D

diddle

Hoi Riny,

Ja heel erg goed. Na de kuur is hij super opgeknapt.
Hij is erg lief, althans ik denk dat het een zij is in de doen en laten hahaha.
Sinds vrijdag zitten de kleine en Joepie samen, die kleine had een week geleden ook ineens 1 oog je dicht na schoon gehouden te hebben en met idee te lopen de maandag gelijk naar de arts te gaan was het over hij deed zijn oogje weer open en ja het gaat heel goed, gewoon een vuiltje in zijn oogje gehad, of misschien wel stress van verhuizen naar hier.

Nee  het gaat fantatische goed kijk maar is op mijn site.