11 mei 2025, 11:52:56

Spoed gedumpt baby valkparkietje

Gestart door Marlinde, 31 juli 2005, 09:55:05

« vorige - volgende »

Marlinde

Hallo,
Er is een valkparkietje gedumpt bij ons en ik heb zo snel mogelijk nutribird of andere pap nodig om hem eten te geven!!
Volgens mij is die 3 weken.Ik woon in Soest(provincie utrecht)
Heeft u het voor mij in de omgeving? Mail me dan Miss_MarlinnieJJ@hotmail.com of antwoord hier op de site!

Alvast bedankt!! Gr Marlinde

Lique

Hoi,

Ik heb nog wel wat staan, maar ik woon in Zwolle (overijssel).
Dat is minstens een uur rijden voor je.
Misschien beter om een reactie af te wachten van iemand die dichterbij woont.

succes.

groetjes Lique

Marlinde

Ja ik wacht wel verder af maar wel erg bedankt! :)
Want ik kon ook van een mevr. van meerkerk maar dat wacht ik ook nog wel af misschien krijg ik er nog eentje dichterbij.

Gr Marlinde

Marlinde

Maar iemand zei dat loripap ook goed was voor zo'n valkparkietje is dat zo?

Gr Marlinde

Inger m

Hoi,
Cede loripap werd voorheen ook gebruikt als handopfokvoeding voor jonge vogels. Heb je momenteel loripap staan? Wat is de samenstelling?

Nectar is ook lorivoeding, maar niet geschikt voor jonge valkparkieten. De loripap cq opfok van CEDE is wel geschikt als handopfok.

gr Inger
Lots of people talk to animals. Not very many listen, though. That's the
problem.

Marlinde

Hallo,
ik moet het dan nog bij die mevr. halen maar weet ik niet wat voor lori pap is ik bel haar vanmiddag wel:) maar als het CEDE is kan het wel?:)

Gr Marlinde

Lique

Hoi Marlinde,

Ja, Cede Lorripap kan gerust. Voor 1 dagje hoef je er niet perse toevoegingen aan te geven.

groetjes Lique

Marlinde

Oke bedankt!:)
Ik bel die mevr.en hopen dat ze dan loripap van cede heeft of ik mail haar nu wel :) en anders hoor je het wel dan ga ik snel opzoek naar iemand anders ;)

Gr Marlinde

Lique

Succes.
Maar het zal zeker wel goedkomen op de één of andere manier.

groetjes lique

Marlinde

Ja je hoort het denk ik vanmiddag ofzo wel of ik die mevr.het heeft of niet..:) En anders vraag ik wel raad..

Gr Marlinde

Marlinde

Ik heb eigenlijk nog wel kaytee als pap maar daar stata geen houdbaarheid op en het is ong.een jaar geleden dat ik dat heb gekocht.en het is natuurlijk open geweest dus ik weet niet of dat nog goed is..
Gr Marlinde

Karin

Dat kun je gerust een dagje gebuiken hoor, ook al zou het een maand of 3 over datum zijn. Morgen gewoon even verse kopen. Hoe hebben ze dat valkje eigelijk gedumpt ?

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

moonwitch (diana)

Hoi Marlinda

Ik zag je vraag ook bij voeding staan en daar staat het ene verhaal dat je een valkje krijgt die je zelf met de hand moet opvoeden en even later staat er dat hij gedumpt is.
Niet kwaad bedoeld hoor, maar wat is het nu?? gekregen of gedumpt??
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Karin

Ze had haar berichtje aan een andere topic geplakt dacht ik.

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

moonwitch (diana)

Hoi Karin

De vragen staan onder elkaar bij voeding bij de vraag over nutribird 21, inderdaad onder een ander topic.
groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer