29 april 2024, 00:47:13

snoepje/beloning of??

Gestart door Deborah, 27 juli 2005, 19:21:31

« vorige - volgende »

Deborah

heyhey, zoals jullie weten heb ik 2 lieve ,,* nouja lief,, bijten nogal graag* valkparkieten zippo en luna...mag je trosgierst gewoon in de kooi hangen of is het meer bedoeld als een snoepje of beloning??

Christine

je mag het in de kooi hangen of je mag ze er mee belonen ik geef het nu tamelijk veel omdat ze er ook echt achter vragen want dan krijsen ze het huis hier bijeen

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Bianca

Als het de bedoeling is om de vogels tam te maken dan zou ik het alleen gebruiken om te belonen!
Anders hebben ze zoiets van "waarom zou ik moeite doen om bij het trosgierst te komen als het toch gewoon in de kooi hangt?"
Dan heb jij tenminste de troeven in handen.
En als ze goed op weg zijn om tam te worden kun je het ook af en toe in de kooi hangen om te snoepen.

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

k_van_wilgenburg

Mijn valkjes zijn niet tam helaas.
Ze krijgen hier ook trosgiers. :D
Dat is 1 van hun favorieten.
Ze krijgen het niet iedere dag.
Af en toe dus blijft het een traktatie voor ze :D.
Meestal hou ik het eerst in mijn hand en ze vallen de trosgiers altijd eerst aan en dan gaan ze het pas uit mijn hand eten. ;D
Daarna leg ik het pas op de grond neer.
Groetjes karin marco en de valkjes