3 mei 2025, 07:18:54

Het MAG!!!!!!!

Gestart door ziralioness, 8 mei 2003, 23:50:25

« vorige - volgende »

ziralioness

8 mei 2003, 23:50:25 Last Edit: 9 mei 2003, 00:30:00 by ziralioness
 ;D Ja, jullie horen het goed... HET MAG!!!!!!!!! Er komt hier een Grasparkietje, en als dat allemaal goed gaat wie weet in de toekomst ook een Valkje!!!!! :)
Ik heb er al helemaal zin in!!!!!!!!!!!!

Dikke knuffffff

Diane

PS - Helpen jullie mij nu een naam voor hem/haar te verzinnen?
Waarschijnlijk word het toch pas na de vakantie voor ik een jonkie ophaal (anders ben ik een maand weg en zittie hier maar).
Het moet maar een unisex naam worden gezien je toch nog niet meteen kan zien of het een mannetje of vrouwtje is...
Ik dacht zelf aan ''Breezer'' (en als het dan een vrouwtje blijkt Breezy) maar las laatst dat een vogel van iemand anders hier ook al zo heet... Ideeen? :)

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...

Kolkkie

9 mei 2003, 02:49:12 #1 Last Edit: 9 mei 2003, 03:06:44 by kolkkie
Hoi Diane,

Cool man. Op naar je valkje. Echt tof van je moeder dat je een vogel mag. Ben niet zo'n namenverzinner. Mss moet je ff bij Namen kijken.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Chewy

Een naam?

Chris natuurlijk...

8)

Lique

neej joh, geen chris, doe dan maar kniekusser ofzo ;) ;)

ziralioness

Klutsknie  :D
LOL

Hmm ik weet het nog steeds niet... vind Breezer zo leuk, alleen iemand hier heeft ook al een valkje dat Breezer heet.
Trouwens, beetje off-topic, maar ik hoop naast een grasparkietje ook een Caviabeertje erbij te krijgen. Die gaat dan Sizzle heten. :)

Diane

Diane en haar valkjes; Nina, Kiko, Ricky, Breezer, Chiko, Bontje, Parel, Dina & Minki!
Rust zacht, lieve Sparky, Cinna & Wuppie...