6 mei 2025, 03:16:38

GEDRAG VAN MANNEN NAAR NIEUWE POP(?)

Gestart door bobbie, 17 juli 2005, 18:15:22

« vorige - volgende »

bobbie

Hoi,

Ik heb 6 valken, 3 poppen en 3 mannen. Yuki, de valk met het ene pootje, heeft geen interesse in de mannen en de mannen proberen haar ook niet te versieren. Het leek mij dus zinvol, omdat het jongste mannetje nu ook volwassen is, om er een pop bij te nemen.

Ik heb er dus een pop (?) bij, althans, degene die haar verkocht was er van overtuigd dat het een pop is (niet middels erfelijkheidsleer). Deze pop is nu 8 weken oud.  Donderdag heb ik haar bij de andere valken gezet. De poppen laten haar met rust maar de 3 mannen jagen haar steeds weer van haar plekje af. Ik ga er dus sterk aan twijfelen of dit dus wel een pop is. ???

Hebben jullie hierook ervaring mee? Jagen mannen ook nieuwe poppen van de zitplek weg? In dit geval dus al mijn mannen die dit doen. Ik ben dus heel bang dat dit een man is en ik wilde persé een pop.

Gaarne reacties .

B v d, groetjes, Nel :) 

Tara

Hoi Nel,

dat kan best zijn, zeker als de mannen hun zinnen gezet hebben op een pop dat je al had.

Ik zou er niet te veel achter zoeken, want ze kunnen ook fout zitten, twee jaar terug, toen ik mijn jongen bij de rest deed, werd Naira (geparelde man) bekropen door Merko ::)
Daar was Naira ook niet al te tevreden mee.

Groetjes, Tara