5 mei 2025, 01:06:05

schreeuwen

Gestart door gonnie, 19 juli 2005, 11:59:43

« vorige - volgende »

gonnie

19 juli 2005, 11:59:43 Last Edit: 19 juli 2005, 12:27:25 by gonnie
Hallo
zoals jullie weten heb ik 2 valken ,frans een man is 14 maanden en heb ik een jaar nu, en indy van nu 3mnd oud en die heb ik op een week na 2 mnd, of het een man of pop is weet ik nog niet .sinds een paar dagen schreeuwt frans behoorlijk, toen we hem pas hadden deed ie dat ook ,en vooral schreeuwt ie als ik niet in de buurt ben,gister liet mijn man hun los omdat ik in bed lag met migrane,maar de herrie was voor mij niet om aan te horen, en vanochtend was ik op zolder en mijn dochter was er alleen mee ,hetzelfde, (vooral frans ook gisteravond ) nu ik weer beneden ben hoor je ze niet,zou frans ondanks dat we voor hem een maatje dachten te hebben ,toch mij zien als zijn partner,of denken jullie dat het wat anders is ?
En kan ik hier iets tegen doen ?
Groetjes Gonnie

Tara

Hoi Gonnie,

het kan ook gerust zijn dat Frans indruk wil maken op jou, om Indy jaloers te maken, dat ie wil laten zien dat 'hij' het lievelingetje is, volgens hem althans.

Het kan best zijn dat ie jou als partner ziet, maar ik merk dat ze het wel ontzettend goed kunnen vinden met elkaar, dus denk dat het eerder beetje pesten is van het andere valkje.

Groetjes, Tara