28 april 2024, 16:00:20

Goed en liefdevol huis gezocht!!

Gestart door Jaimy_en_Viggo, 16 juli 2005, 11:47:52

« vorige - volgende »

Jaimy_en_Viggo

16 juli 2005, 11:47:52 Last Edit: 16 juli 2005, 11:54:59 by Jaimy
Hey Lieve Iedereen,

Ik zit hier met een heel lief valkje op mijn schoot, dat nu op het toestenbord probeert te komen..Ik heb hem Modo gedoopt..omdat hij niet helemaal goed is..zijn rugje is namelijk krom en daardoor hangt zijn staart krom en loopt hij een beetje moeilijk. Vliegen kan hij wel (hij is nu wel gekortwiekt)

Hij eet zelfstandig, maar ik voer hem af en toe nog een spuitje bij..Hij heeft geen last van zijn rug, want hij is waarschijnlijk zo geboren.

Hij zat bij een opkoop van mijn vriend..we wilde hem eerst zelf houden, maar omdat ik het ook best druk heb met mijn andere vogels..en ik toch het beste wil voor die kleine..wil ik hem liever naar iemand doen die alle aandacht voor hem heeft..en een valkje zoekt om tam te krijgen..

hijs al een beetje tam..maar ik weet zeker met nog meer aandacht..heb je echt een maatje. Het is een wildkleurtje met gele stikkels op zijn borst..heerlijk ondeugend koppie..en wil op zijn tijd heerlijk gekrabbeld worden.

Hij gaat niet naar degene wie het eerst reageerd..maar naar de degene waarbij ik een goed gevoel heb..ook als je komt kijken..en mondo en ik hebben er geen goed gevoel bij..geef ik hem niet mee..

want dit kleintje verdiend het beste..daarom zet ik hem ook niet op marktplaats..maar hier..op valkparkiet.com..omdat hier de echte liefhebbers komen.

Dus heb jij een warm plekje over in je huis en hart..reageer dan..en vertel..of je valken hebt..en waarom je hem wel wilt hebben..en dat soort dingentjes..

Wij wachten af

Dikke knuffel van Modo

en groetjes Jaimy!

valkje-jacco

hoi Jaimy,

ik hoop dat je een heeeeel goed tehuisje vindt voor Modo,
als ik hem zou krijgen zou ik dat geweldig vinden maar het mag helaas niet omdat al 1 valkje heb en dan gaan ze juist meer schreeuwen met zen 2.... :( ik dacht juist andersom maja.

ik hoop egt voor je dat je een heeeel goed tehuis vindt voor Modo....
::) ;D

groetjes: Mitchell en Jacco
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)