GOED EN LIEFDEVOL HUIS GEZOCHT!

Gestart door Jaimy_en_Viggo, 16 juli 2005, 11:45:37

« vorige - volgende »

Carin

Hoi allemaal,

even een update:

Gisteravond hebben Kolkkie en ik Modo opgehaald bij Jaimy!

We kwamen binnen tegen 18.45 uur en Modo zat in de kooi ons aan te kijken, superlief vogeltje. Jaimy heeft hem uit de kooi gehaald en bij mij neergezet en Modo bleef mooi zitten.

Daarna samen met Jaimy en Kolk even bij de andere valkjes van Jaimy gekeken en tegen 20.15 uur zijn we weggegaan, uitgezwaaid door Jaimy en haar vriend!

In Apeldoorn aangekomen heb ik Modo in een aparte kooi gezet, zodat hij even kan wennen aan de omgeving, huis en alle andere geluiden. Calimero zag dat er een ander valkje in huis was en hield alles in de gaten!

Modo is echt een schatje, superlief!

Ik zal een dezer dagen wat foto's plaatsen van het viertal!

Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Cobie

We willen foto`s hoor. Ondertussen is Modo de favoriete valk van iedereen. En Nel het was mij nog nooit opgevallen dat jouw valkje maar 1 pootje heeft. Zo zie je maar weer dat ik niet altijd goed kijk.

Groetjes Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

trienke

ja ik dacht al ik hoor niks meer van jullie

maar leuk dat je modo hebt opgehaald en ben benieuwd met wat ik mis ben gelopen :P nee hoor grapje ik vond het belangrijk dat modo een goed tehuis kreeg.

Ben benieuwd naar de foto's

groetjes Trienke

Gerda

Hoi Caat, gefelliciteerd met je nieuwe aanwinst.
Nu heb je een mooi evenwicht, twee valkjes en twee grasjes.
Ik ben benieuwd hoe het gaat samen met Cali en de grasjes. Kan niet wachten tot ik de foto's ga zien!!!

Groetjes Gerda

Carin

Hoi allemaal,

Ik ben er achter hoe ik foto's kan plaatsen.. (Dank je wel Ann).

Inmiddels is Modo de hele middag uit de kooi, het is echt een schatje! Superaanhankelijk, superlief en mak!

Calimero zit aan zijn kuif te plukken en die te fatsoeneren, de grasjes vinden het allemaal wel best!

Ik ga wat foto's maken en zet die op de site.. Kunnen jullie modo ook live zien.

Ik laat sowieso Sal even zien, Sal is de groene, Tor de witte en die is opgegeten door de kat van de buurman!

Image hosted by Photobucket.com

Carin

Hierbij enkele Modo foto's:

Modo alleen aan het eten:

Image hosted by Photobucket.com

Carin

Cobie

Oh het is een schatje hoor die Modo. Wat een lekker kopje .
En wat zonde zeg van je witte grasparkiet.
Veel succes met Modo.

Groetjes Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

Agnes

Wat een scheetje zeg!
Gefeliciteerd hoor, hopelijk hebben jullie veel plezier aan elkaar! ;D

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Jaimy_en_Viggo

Hey Iedereen,

Modo heeft een super lief baasje..zoals jullie al lazen!! Zo gaaf hoe vertrouwd die twee met elkaar omgingen! Modo was nog een beetje bang, maar toen caat hem vast had..leek het wel of hij met de hand was groot gebracht..zo lief en rustig  :) Ik weet zeker dat hij een mooi leven bij jou krijgt Caat, bedankt dat jij hem die wilde geven..ook natuurlijk namens Modo ;) Ik blijf hem volgen hier op het forum..wat en heerlijk foto's..lekker zoals hij is!

Liefs Jaimy

Carin

Hoi Jaimy,

Bedankt voor je mooie woorden.. Je omschrijft het precies zoals ik voelde!

Met Modo gaat het erg goed. Hij en Calimero komen steeds dichter tot elkaar, maar Modo en Sal is ook erg leuk. Slapen samen, eten samen.

Vanavond zaten Modo en Cali samen op mijn ventilator. Modo legde zijn hoofdje voor Cali neer, zodat Cali zijn kuif kon doen. Daarna deed Cali het bij Modo.. Zo schattig.. Ik heb geprobeerd er een foto van te maken!

Carin

Ook nog een foto van beide schatjes na hun kroelpartij..
Calimero vindt douchen heerlijk en erna drooggefohnd worden, ik kan haar geen groter plezier doen

trienke

HOi

zo te zien heeft modo een goed te huis gekregen ;D, ziet er goed uit en vrolijk

groetjes Trienke

Rianne

Wat leuk, dat Modo zo goed terecht is gekomen! :) Ga je een dagboek bijhouden?