6 mei 2025, 05:45:06

foto

Gestart door rixtel, 14 augustus 2005, 20:45:13

« vorige - volgende »

rixtel

Hallo allemaal,

Ik heb een vraagje alsik een vraag heb aan iemand en ik maak zo'n berichtje dan zou ik er graag en fototje bij doen maar ik weet niet hoe ik dit moet doen. Ook bij mijn profiel kan ik dat doen maar dat weet ik ook niet hoe te doen. Daar staat iets met http//.
Maar ik heb afbeeldingen in mijn documenten van de pc opgeslagen. Hoe krijg ik dat naar mijn profiel en naar als ik zo'n berichtje als deze heb. 

Kan iemand mij hiermee misschien helpen.

Groetjes marina

angel310

daar ben ik ook wel heel benieuwd naar
want ik heb ook al van alles geprobeerd

groetjes angelique

rixtel

Hoi Angelique,

Maar jij hebt wel een foto bij jou berichtje staan hoe heb jij dat dan gedaan?

Zelfs dat weet ik niet.

groetjes Marina

Agnes

Hoi Angelique en Marina,

Je moet eerst je foto's uploaden naar de site.
Bovenaan de pagina staat een icoontje met upload, daar klik je op, en kun je via je eigen bestand foto's opsturen naar valkparkiet.org.
Wel zorgen dat de foto's niet groter zijn dan 60 kb (425 pixels)

Als je ff verder zoekt onder de topics staat het ook ergens wel beschreven
Succes ermee!

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

angel310

rixtel

Hallo,

Nu heb ik mijn foto geupload  maar nu krijg ik een kruisje bij mijn profiel. De foto is 41. nogat KB hoe kan dit nu??

Groetjes Marina

angel310

ik weet het niet maar mij is het wel gelukt

groetjes angelique

rixtel

Helaas mij lukt het niet. Ik ben zo ver dat ik het wel in mijn profiel krijg maar ik krijg een kruisje ipv mijn foto. Hoe ik dat moet veranderen weet ik niet. Mijn foto heeft een grootte van onder de 60kb en toch lukt het niet.

Jammer maar helaas. Ik kan mij kakarikies niet showen aan iedereen.

Groetjes Marina

Rianne

Hoi,
als je de foto heb geupload, kopieer je de link door op de knop daarvoor te klikken. Die link plaats je op je plek waar je je profiel foto wilt zetten, alleen dan zonder [ img] en[ /img]

rixtel

HeelĀ  bedankt nu is het mij ook gelukt.

Groetjes Marina