10 mei 2025, 20:33:25

Seraiyo [Nieuw Filmpje]

Gestart door Tara, 14 juli 2005, 11:21:17

« vorige - volgende »

Riny

Hoy Tara
Sorry dan heb ik het verkeerd gelezen.
Maar ik ken wel valkjes die vanaf dag 1 met de hand zijn groot gebracht en die het heel erg goed doen in de voliere.
Groetjes Riny :D :D :D

Tara

Hoj Riny,

ik wil mijn Seraiyo niet in de volière, en hij mag binnen blijven, dus.

Groetjes, Tara

Tara

Hoi..

Foto van Seraiyo:

Heb ook een filmpje, maar moet even uitzoeken hoe ik het nu ga plaatsen..

Groetjes, Tara

Tara

Ziezo,
hier de link naar het filmpje van Seraiyo.

http://www.filedump.nl/files/Mijn_Album_791.avi

Hij wilde niet erg 'zot' doen nu, maar dat lukt later zeker wel :).

Groetjes, Tara

Christine

Wat is hij mooi! maar zat er geen zaadje vast in seraiyo's keeltje? hier hebben ze dat ook en dan zit er meestal een zaadje vast! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Tara

Hoi Christine,

thx voor jouw reactie, toch nog iemand ::)
Nee hoor, geen zaadje vast, is een pure karaktertrek van Seraiyo ;).

Groetjes, Tara

trienke

hey tara

wat een leuke foto heb je van seraiyo en natuurlijk ook een filmpje wat een mooi gezicht dat hij steeds gaapt ;)

groetjes Trienke

hippysuus

Hoi Tara,

Wat een leuk filmpje, ik vind de naam Seraiyo trouwens erg mooi. Heeft het een betekenis?

Groetjes,
Suus

Tara

Hoi Trienke,

dank je voor je reactie :-*

Hoi Suus,

de naam Seraiyo heeft naar mijn weten geen betekenis, heb die dan ook zelf uitgevonden......

Zal morgen weer even een filmpje maken, en dan over zijn 'zotte kuren'.

Liefs, Tara

Christine

Ah oke dan hebben mijn valkjes geen andere rade streken ofzo want zij doen hetzelfde! meestal Jazzy als hij begint te fluiten eerst zo raar doen en dan gaat ie zijn gangetje filmpje staat trouwens in mijn verhaal! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Tara

Hoi,

foto van Seraiyo:

Heb nog twee filmpjes ook maar die willen niet lukken om te uploaden... Ander keertje.

Groetjes.

Roosje

Wat gaat ie hard! Hoe is het met jou?

Tara

Met mij iets minder, maar dat moet maar weer opbouwen denk ik...

Bedankt voor je antwoord en je vraag :-*

Groetjes, Tara

Agnes

Wat isse mooi geworden!

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Tara

Dank je :).
Ik ga een nieuw dagboek beginnen! Seraiyo is groot geworden, en natuurlijk over mijn andere twee valkjes die binnen zitten, Quantadro en Cottony!

Ik heb eindelijk het filmpje van Seraiyo, maar het duurt maar 10 sec. aangezien mijn camera is gereset....... Had ik maar door toen het afgelopen was.

Hier het filmpje van gekke Seraiyo:
http://www.filedump.nl/files/Mijn_Album_841.avi

Zal nu kijken voor 'n nieuw dagboek!
Een nieuw begin :).

Groetjes, Tara