6 mei 2025, 01:09:21

Seraiyo [Nieuw Filmpje]

Gestart door Tara, 14 juli 2005, 11:21:17

« vorige - volgende »

Tara

14 juli 2005, 11:21:17 Last Edit: 7 november 2005, 12:37:09 by Tara
Hoi allemaal,

bij het koppel van Elmo gingen de jongen allen dood...
Nu heb ik zeven juli een uitbrekend eitje uitgehaald, om te kijken of het aan de ouders lag, of of er iets scheelde aan de jongen, uit mijn resultaat blijkt het wel iets aan de ouders, maar aan de andere kant, ze hebben nu nog twee jongen liggen die vrij goed gaan, maar goed...

Ik heb een bunch foto's voor jullie, van de zeven voorbije dagen al;

Dag 1 - 7 juli

een uurtje en een half uit het eitje hier;

En deze is 's avonds;

Dag 2 - 8 juli

Dag 3 - 9 juli

Dag 4 - 10 juli

Dag 5 - 11 juli

Dag 6 - 12 juli

Dag 7 - 13 juli

Dag 8 - 14 juli

Hij krijgt nu al zo'n blauwe stippeltjes op zijn vleugeltjes, lief hoor, het is een echte schat.

Groetjes, Tara

Ankie

Hoi Tara

Wat een lieve foto's ,zijn er inderdaad een boel ;D
Als je snel naar beneden scrollt is het net een filmpje ;D ;D. Leuk hoor.!!!!! Zien er goed uit.

Groet van Ankie
:-* Zazou & Nala

Christine

wat een lieve foto's elke dag wel een paar maar echt de moeite om te zien :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

gonnie

Hoi
schitterend , wat blijft dat toch aandoenlijk.
Groetjes Gonnie

Tara

Dank jullie :-*

Het gaat goed met Seraiyo,
het is een echt krijsertje, doet niks anders.

Hier de foto's van vandaag, van onze Seraiyo;

Liefs,
Tara & Seraiyo

Christine

ooooooooh hoe schattig echt een wonder om zoiets te zien proficiat met het zelf grootbrengen van de kleine Seraiyo :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

trienke

hey tara en seraiyo

seraiyo wat ben jij een lekker ding zeg ;)

je doet het goed

Groetjes Trienke

Tara

Hoi allemaal,

gaat nog steeds helemaal goed met Seraiyo natuurlijk, begint al helemaal op een valkje te lijken ;D ;D

Hier nog twee foto's van gisteren:

Lekker groot hihi;

En hier de foto's van vandaag;

En deze vind ik persoonlijk ontzettend leuk ;D

Groetjes, Tara

moonwitch (diana)

Hoi Tara

Jemig, ook jij die een valkje vanaf dag 1 met de hand groot brengt.
Super hoor al die foto's en wat leuk dat je het zo ziet groeien.
Hopelijk blijft het super gaan met seraiyo.

groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Petra en Cheeky

Wat een lieve foto's Tara! Je ziet Seraiyo echt met de dag groeien! Leuk zo met dat bekkie open van: stort maar vol met voer, ik ben er klaar voor!  ;) ;D

Keep it up!
(enne... hoe is het nu met jou? Alles weer OK?)

Groetjes,
Petra

Tara

Ah Petra, het gaat wel met me..
Ik heb vandaag helaas geen foto's kunnen nemen (allee, gisteren..), heb moeten werken vanaf twaalf u. en ben pas thuis...

Tja... Echt, heb gehuild op 't werk, gelukkig heeft iemand me dan getroost en geholpen, het was echt niet te doen... Er zit een op 't werk die in mijn wijk woont, me altijd nogal ferm kan pesten, hij's hyperkinetisch ook, en heeft me vandaag een mep verkocht, juist een plek waar ik ooit een ongeval gehad heb ook... Weet niet... Ben blij dat ik thuis ben, ben kapot...

Groetjes, Tara en mijn lieve Seraiyo

gonnie

Hoi tara

Dat  zal je niet snel vergeten ,en toch moet dat wel degene die jou een mep verkocht had het niet tegen jou persoonlijk knoop dat goed in je oren ,maar dat is gemakkelijker gezegd dan gedaan , en toch is het zo.
groetjes Gonnie

Lin

Hey,

Nou even kijken hoe het gaat met Seraiyo. Wat veel fotos heb je weer geplaatst. Ik krijg weer helemaal zin om een nest te beginnen. Maar hoe gaat het voeren hoevaak en hoeveel voer je nu. Wel een opgave hoor zo'n kleintje jammer dat de ouders niet meer wilde voeren.

En goh wat een gedoe  op je werk. Neem maar even rust en weet dat je een lieve meid bent.sterkte hoor.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Tara

18 juli 2005, 17:44:22 #13 Last Edit: 18 juli 2005, 17:47:27 by Tara
Hoi Lin,

dank je wel :-*
Het gaat wel hoor,
voel het wel nog steeds, maar goed, mijn moeder heeft vandaag naar die zijn ouders geweest....

Nu goed, ik heb al enkele foto's van Seraiyo van vandaag, komen er vast nog, maar moet straks gaan werken, zal dus voor na het werk zijn.

Hier de foto's van Seraiyo, dag 12;

En deze.....

Die laatste vind ik prachtig... Je ziet zijn pennetjes op zijn kaakjes, zijn stoppeltjes op zijn kropje.... Wat ben ik dol op 'm, een schat is het, echt.... Prachtdiertje...

En Lin,
hij krijgt nu nog drie grote voedingen, omdat ik het moet kunnen regelen met het werk, en verder de krop toch niet supersnel leegt, krijgt hij drie voedingen per dag van vijf à zes ml, hangt er van af, heeft nog steeds honger, en ik vergelijk ook met een jong die een dag jonger is dan 'm, en die had in 't begin altijd een veel grotere krop dan Seraiyo, ben dan ook meer beginnen voeren.

Verder kwam het niet door niet te voeren, Seraiyo is al eerder binnen, was aan het uitbreken, het probleem was, de jongen gingen allen dood bij Elmo en Tysia en Samoerai...

Groetjes, Tara

Lin

Hey Tara,

wat een schreeuwer dat gaat wel goed zie ik. Beter dan een lusteloos valkje. Maar heb je hem nog verwarmd ja neem ik aan? Maar bij mij zagen de ogen van de valkjes er iets anders uit of komt het dat het kopje iets kleiner is de ogen steken zo uit. Of zie ik iets wat normaal is? Nog even en je hebt een lief stekelvarkentje.

Groeten, Lin

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)