27 april 2024, 22:51:59

!!! groot nieuws !!!

Gestart door Lique, 10 juli 2005, 21:46:21

« vorige - volgende »

De baby is een...

Jongen
Meisje

Lique

Hoi allemaal,

Vanavond zat Cuki (voor Roxanne) lekker bij me op m'n dikke buik.
Dat moesten we natuurlijk even op de foto zetten:



groetjes lique

Christine

Wat lief Lique!! Nog ff en Cuki kan er niet meer van genieten want dan is die buik weg!! Geniet nog maar lekker van je daagjes die je nog hebt!! Veel geluk verder!! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Caroline

Wow, wat een mooie speciale foto Lique, super!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mariska

Oh WOW wat een mooie foto :o :D :D :D
Echt superlief en wat leuk dat jullie dat met ons willen delen :-*
Als Cuki voor mij was kwam die foto aan de muur bij mij ;)
Zoiets speciaals krijg je nooit meer.

Groetjes
Maris!!


Twila en Dakota (1 bonte man, 1 cinnamon bonte pop beide split witmasker, nog te reserveren. nu 1 jaar oud)

Salsa & Sueño (2 geelwang poppen en 2 split geelwang mannen te reserveren, nu 1 jaar oud)

Bianca

hihihihi, scheetig.
Ja je moet wel buikfoto's nemen natuurlijk, dat lijkt me ook heeeeeeeeel speciaal van zwanger zijn.
Wat gaat dat dag tellertje alweer hard bijjou zeg!
Pfoe.
Ben je het al een beetje zat?
Dat hoor je tenminste vaak als vrouwen tegen het einde van hun zwangerschap aan zitten.

Toedeloe
Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Jaimy_en_Viggo

Ja ik begrijp ook waarom..puff  ;D die dikke buik zit gewoon in de weg!  ;) en wat meer energie zou ook niet verkeerd zijn :P eeeeeindelijk weer mijn mooie kleren aan..want iedere trui zit bij mij als een topje..en ik pas nog maar 2 broeken..nouja..pas...  ;D en je wordt natuurlijk met de dag nieuwsgieriger naar je kleine kindje..daardoor gaat de tijd ook extra langzaam!!  ::)

Lique..wat is het eerste wat jij gaat doen als jullie kleintje er is..en je weer op de been bent?

IK ga heeerlijk naar de sauna en zonnebank.. en kleren kopen..hihihi..en op mijn buik slapen..en me misselijk eten aan de filet america :P

Liefs Jaimy

bobbie

Citaat van: Jaimy op 10 januari 2006, 12:36:44


Lique..wat is het eerste wat jij gaat doen als jullie kleintje er is..en je weer op de been bent?

IK ga heeerlijk naar de sauna en zonnebank.. en kleren kopen..hihihi..en op mijn buik slapen..en me misselijk eten aan de filet america :P

Liefs Jaimy



;D ;D ;D

Heel herkenbaar.

;D ;D ;D

Groetjes, Nel (een buikslaper ;))

Valerie

Wat lief! Schrikte ie niet als de kleine ging bewegen?



Petra en Cheeky

Hoe staat met met de a.s. mama?
Alles nog steeds binnen te houden?
Enne... smacht je ook al naar filet americain en franse schimmelkaas?  ;D ;D ;D

Lieve foto van Cuki op je buik! Aardig uniek, want Cuki blijft en je buik als het een beetje meezit niet! Hahahaha! Sorry Lique, ik kon het niet laten....! ;)

Liefs en sterkte met de laatste loodjes!
(ook voor de a.s. papa, die vaak wordt vergeten in dit stadium!)

Peet

• SH0RTY •




bobbie


Petra en Cheeky

Hahaha, crea bea!!! Leuk gedaan, Rox!

• SH0RTY •

 :-\

Nu ik op een GOEDE monitor (Dus elke andere monitor dan de mijne) dit plaatje nog eens bekijk, kun ik toch zien dat hij erg lelijk is! (Cuki is mooi.. Buik is mooi, maar je kan zien dat het even snel inelkaar is geflatst..)  :-X

Als ik thuis ben doe ik em even over..! IN HET MOOOOI!

hahaha, wat voor schut.. Op mijn monitor ziet ie er goed uit!




Gerda

Val jezelf niet te hard!!

Maar het is waar, de linkerkant ziet er eigenlijk een stuk beter uit dan de rechterkant en ...
Nee, hoor Roxje, het idee was leuk hoor!!! En de uitwerking erg grappig, maar jouw reactie op je eigen werk is eigenlijk nog het leukst!!!!!

Liefs, Gerda

Lique

Hallo allemaal,

Nog steeds geen baby hier.
ik ben nu 37 weken, dus mag in principe nu thuis bevallen.
Maar helaas... nog geen kleintje op komst.
Wel ben ik het nu behoorlijk zat. Ik kan bijna niets meer doen, en ben steeds sneller moe.
Och, en ik heb ook al tijden zo'n in in een toastje met filet american of een groot stuk biefstuk, lekker bloederig ;D ;D
Maar nog even wachten daarop dus.
Het eerste wat ik ga doen als de kleine er is... ik weet het echt nog niet. Maar ik zal in ieder geval enorm genieten van de eerste momenten met de kleine.
Dan kan ik inderdaad ook weer lekker op mijn buik slapen, o wat zal ik daarvan genieten zeg :D

Rox, echt geweldig gemaakt, maar je moet niet zo kritisch zijn tegenover jezelf. Ik vind dat je hem prachtig gemaakt hebt ;)

groetjes lique