28 maart 2024, 14:48:36

!!! groot nieuws !!!

Gestart door Lique, 10 juli 2005, 21:46:21

« vorige - volgende »

De baby is een...

Jongen
Meisje

bobbie

Nog 2 nachtjes Lique, en dan zit je onder de
10 dagen left  ;D

Groetjes, Nel :)

Caroline

Hoi Lique & Peter,

Heel veel sterkte, succes, plezier en geluk bij de mooiste belevenis van je hele leven.  :D

Liefs Caroline  :)
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Mandy

Citaat van: Lique op 14 januari 2006, 13:33:07
Och, en ik heb ook al tijden zo'n in in een toastje met filet american of een groot stuk biefstuk, lekker bloederig ;D ;D


Hahaha ja heerlijk is dat, ik geniet nu lekker van m'n cracker préparé (zo noemen ze dat hier). :P
Ik ben daaraan verslaafd, ik zou niet zonder kunnen hoor.
En een borrel zou ik ook missen, een lekker wijntje of likeurtje, hmmm.
Toen mijn vriendin was bevallen kreeg ze van mij een fles Baileys, maar dat kreeg ze ook van haar andere vriendinnen hahaha, die had meteen haar "wijnkelder" vol met Baileys! :D

Maar goed, het meeste waar je straks van gaat genieten is natuurlijk de kleine. Nog maar 10 dagen! ;D
Ik ben benieuwd wat het zal zijn en wat voor naam hij/zij krijgt. :)
Sterkte met de laatste loodjes. ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Riny

                                             
Hoy Lique en Peter
Dat de laatste loodjes zwaar zijn, daar zullen jullie ook wel over mee kunnen praten nu.
Maar nog een paar daagjes en dan hebben jullie het mooiste
''jonkie''in handen wat je je maar kunt wensen.
We worden steeds nieuwsgieriger.
Een fijne bevalling gewenst van Riny :D

marilyn

hoikes lique en peter

met verlangen zitten jullie nu te wachten
een mensje klein nu al in jullie gedachten
lang zal het nu niet meer duren
eer je kleine boeleke uit je buikje komt gluren

dat kleine mensje in je armen
zal jullie hart verwarmen
dat jullie sloebertje gezond mag zijn
dan is iedereen blij

groetjes marilyn


Lique

Hallo allemaal,

nee, nog steeds geen kleine hier te bekennen. Die zit nog zo lekker in mijn buik te spartelen en druk te zijn :D
Die heeft het wel erg leuk in de buik volgens mij, want komen, ho maar :)
Terwijl alles op de kleine zit te wachten, peter, ik, milo, alle familieleden en vrienden en kennissen, en jullie natuurlijk ook allemaal...

ik voel me nog steeds wel goed, alleen ben het zo zat. Veel te nieuwsgierig hoe de kleine er uit komt te zien, hoe alles zal gaan. Wel krijg ik kwaaltjes, dat als ik te druk ben, of me te druk maak, dat ik spontaan over moet geven. Dan voel ik me een paar uurtjes niet lekker, en dan gaat het ook wel weer.
Slapen is een ramp, evenals zitten, staan en lopen.
Alles wil wel, maar eventjes. De hele nachtrust is totaal verstoord, ieder uur uit bed om te plassen, of gewoon niet in slaap komen, verschrikkelijk.
Maar af en toe neem ik het er lekker van, en ga smiddags een paar uurtjes plat.
Autorijden is ook erg vervelend, ieder heuveltje en bochtje is me al teveel. Ik ben dan ook blij als ik de auto weer uit ben.
Lopen naar de supermarkt doe ik ook niet meer, ik pak lekker de scooter daarvoor. Ben er dan zo, zonder harde buiken.

Ik kan niet wachten dat ik straks weer lekker mag eten, biefstukkie, filet americain enz.
Van afvallen na de bevalling zal wel weinig komen whahhahah, als ik aan al die lekkere dingen denk....

Ik ga zo nog maar weer bezig met dingen schoonmaken wat al schoon is, en alls nóg netter maken... :-X die schoonmaakwoede is verschrikkelijk ;)

Ik hoop dat ik snel mammie ben en kan genieten van de kleine.


groetjes Lique

bobbie

Hoi Lique,

Ja erg die laatste loodjes  ::).

Sterkte er mee en als de kleine zover is, geef ie je zeker weten een seintje. ;)

Groetjes en we denken aan je, Nel :)

Cobie

Hoi moppie.

Meestal als de schoonmaakwoede komt laat de bevalling niet lang meer op zich wachten. Dus ook wij wachten in spanning af op de komst van de kleine Bosboom. En geniet naar de bevalling van alle dingen die je lekker vind.

Groetjes Cobie.
Groetjes van Cobie en de valkjes

[/glow]
Cobie's valkjes klik hier

marilyn

hoikes lique

ik wou dat ik die kwaaltjes van je kon overnemen zodat je van je allerlaatste tijd nog echt kon genieten maar dat gaat helaas niet  ;) en idd wat cobie zegt is waar als je kuiswoede krijgt dan laat de bevalling meestal niet lang meer op zich wachten  ;) nog een klein beetje geduld en je kleine bosboom is er . wij wachten in spanning af tot hij er is. :D

ook al heb je een kuiswoede neem toch af en toe wat rust voor jezelf want de laatste loodjes zijn ook heel zwaar voor je lichaam  ;)

groetjes marilyn

Olga en Hans

Hoi Lique en Peter,

Het wachten wordt steeds spannender, wordt het een zoon of een dochter  ;). Jaha, die laatste loodjes he, ik weet er alles van  :D. We duimen dat de bevalling heel voorspoedig zal gaan, het is toch altijd een weer een wonder, zo'n klein mensje  :D.

Groetjes Hans en Olga.


Tjico    01-01-2004       Coco en Kaya
Spykie  06-07-2004       zijn verhuisd    
Coco    17-07-2004       en wonen sinds
Rocky   07-08-2004       07-10-2007
Kaya     04-04-2005      bij Cobie.
Yoeri    17-05-1993

Peter

Hoi,

Zoals de meeste al gelezen hebben is de kleine bosboom "onderweg", alleen is het onderwerp ook ee nbeetje verhuist :)

Zie dit topic: WANNEER DENKEN JULLIE DAT KLEINE BOSBOOM WORDT GEBOREN?

Groetjes,
Peter