28 april 2024, 09:49:26

Kracker is trug

Gestart door suzanne en Kracker, 10 juli 2005, 02:06:11

« vorige - volgende »

suzanne en Kracker

Kracker mijn geparelde dametje is weer gevonden ze  was vermist op 20 juni  tot vandaag 9 juli  een aardige man vond haar 10 dagen geleden dus heeft ze 10 dagen buiten geleeft  ze zag deze man en vloog naar hem toe van neem me mee  die man zag opeens mijn flyer bij het pomp station en belde me  ik was zo blij  ;D  geen vogel is zo lief als mijn krackertje ze kunne haar niet vervangen   in de tussentijd had ik eerst een wilde valkgekocht maar die is niet zo gek op mensen en vandaag 9 juli had ik een baby lutino gekocht  en ik zei nog tegen me vriend van wat als  ze kracker nu vinden en trug brengen dan hebben we 5 vogeltjes  lolll en nog geen 10 minuten later belde die man  ??? ;) ;Dgrappig he toeval of bestaat er echt iemand die ons helpt  als hij zin heeft  ???

groetjes en gelukkige valk/grasparkietten freak uit amsterdam

Tara

Hoi,

wat fijn om te horen zeg,
en zo hebben jullie ook weer even een kroost bij ;D

groetjes, Tara

trienke

gefeliciteerd dat kracker terug is

groetjes Trienke

Gerda

Prachtig dat Kracker weer terug is!!!

Groetjes Gerda

carco

Hoi

Wat fijn zeg dat Kracker nu toch terug is!
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




margreet

hallo,

Gefeliciteerd, wat een geluk dat je hem terug hebt, drie dagen geleden is bij mij een jonge witkop weggevlogen, heb alles ingeschakeld maar nog niets gehoord, maar door dit verhaal blijf ik toch nog een beetje hoop houden.

groetjes Margreet

Marianne

11 juli 2005, 17:24:03 #6 Last Edit: 9 juli 2006, 21:52:42 by *Marianne*
Hoi Suzanne,

Wat een boffert ben je.
Gefeliciteerd dat je valkje terug is.

Groetjes Marianne

Verhaal is gesloten.
Weer open, neem dan contact op.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!