het verhaal van Jacco met het schoonheidsfoutje!

Gestart door valkje-jacco, 6 juli 2005, 19:29:07

« vorige - volgende »

wat vinden jullie van jacco?

mooi
12 (57.1%)
ziet er goed uit
9 (42.9%)
het kan beter
0 (0%)
niet zo mooi
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 15

~Natas~

Hai Mitchell,

Wat lees ik nou weer!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ga je je dagboek/verhaal sluiten omdat er bijna niemand reageerd  ::)
Zal ik niet doen hoor, je doet dit toch voor de lol en ook voor jezelf.
Ja kan niet altijd reageren, dat doe ik ook niet hoor.
Je moet gewoon zo blijven doorgaan, en nu ik weer terug ben zal ik ook wat vaker reageren in je verhaal van Jacco.
Leuke foto's van Jacco hoor, tis volgens mij een geweldig beestje om te zien en om te hebben ook  :P

Groetjes,

Natas en Joepie

valkje_jacco

heejj,

na ik heb heel weinig tijd om in het dagboek te reageren want ik zit nu op school....
maar goed dat jullie me een beetje gesteund hebben dankje :-* :-*

groetjes: Mitchell en Jacco

Christine

Wij zijn er voor je te steunen! dat weet je als je je dagboekje sluit kunnen wij je ook niet meer steunen! :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

~Natas~

Hoi,

Kan hier niks meer aan toevoegen.
Ben het helemaal met Chrisje eens  ::) sorry  :-X
Maar dan hou je gewoon je verhaal over Jacco open en kan je zo nu en dan eens reageren.............toch  ???

Groetjes,

Natas en Joepie

Roosje

Ik heb ook zoiets van hallooo reageer ff dan! En dan komt het vanzelf weer. Ik weet ook dat veel mensen alles lezen maar niet veel reageren, zo ben ik namelijk ook vaak. Dus maak je geen zorgen, je doet het niet voor niets!

Christine

Ik heb het ook een paar keer gezegd ik krijg te weinig antwoorden en je moet mij nu zien staan zoveel pagina's en ik spreek wel over 4valkjes maar kijk naar joepie die zoveel te vertellen heeft en natas zit ook al niet zo veel op de pc en ze schrijft toch telkens een verhaal!

Ik heb echt wel de indruk dat er ineens meer en meer mensen achter men idee staan bedankt hier voor maar ik doe het alleen om mitchell op deze forum te houden en alle hulp *die ik krijg* is welkom! :-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

valkje_jacco

:o ik wis nii dak zoveel reaxies kreeg maar ik hou jacco's dagboek gewoon open want da hattie mij veteld dak da moes doen en jullie hebben me ook heel erg geholpen dus jah :D

ik plaats binnekort weer foto's van jacco enne.. ja da was het.

Christine

Ja als je een tijdje zelf niets in je dagboekje schrijft en dan ineens zegt ja ik sluit men dagboekje omdat ik te weinig reacties krijg begin ik er meer en meer in de schrijven dat weet je!! :-* :-* :-*

~Natas~

he valkje Jacco,

Je bent echt een broetje van me hoor.
WAUW zeg we lijken echt sprekend op elkaar hoor.
Nou zie je weer weat goeds gedaan voor vandaag, je sluit je dagboek niet in ieder geval......................pfff gelukkig zeg  ;)

Groetjes,

Natas en Joep

Petra en Cheeky

Goed zo, lekker openhouden hoor! Er komen regelmatig gasten buurten, waaronder ikke!  ;) ;D

Ben heel benieuwd naar recente foto's!

Groetjes,
Petra

valkje-jacco

nou petra als je iets later was geweest waren de foto's al online,

nou hier zijn ze dan...

hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

valkje-jacco

hoi,

deze MOET er nog even bij want die is egt schattig..

hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Christine

hey miko hier
nu ik toch lekker op baasjes schouder zit kan ik toch nog ff iets zeggen.
Jacco jou heb ik nog nooit gezien maar ik vind je een enorm mooi valkje, echt mooie foto's heeft baasje van je gemaakt!

kroeltjes van Miko

Petra en Cheeky

Agossie, wat een lieve foto's Mitchell! Zie ik het nou goed en heb je op de stok Jacco's naam geschreven?  ;D

Groetjes,
Petra

valkje-jacc0

@ miko,

jij bent ook een mooi valkje hor... :)
groetjes: jacco

@ petra,
ik heb een "rust" stok voor jacco gemaakt..
er staat op die stok zelf jacco rulezzz haaha von ik leuk dus ja...
ik zal nog wel een foto maken van die stok hihih..