het verhaal van Jacco met het schoonheidsfoutje!

Gestart door valkje-jacco, 6 juli 2005, 19:29:07

« vorige - volgende »

wat vinden jullie van jacco?

mooi
12 (57.1%)
ziet er goed uit
9 (42.9%)
het kan beter
0 (0%)
niet zo mooi
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 15

Christine

heey lieve jacco van me waar blijven je mooie lieve foto's??  :-* ik mis je wel een beetje hoor :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

valkje_jacco

heejj,

misschien vandaag komen de foto's anders morgen, heb vandaag wedstrijd voetbal gespeeld 6-1 gewonnen...
FC drunen the best :P

groetjes: Mitchell en Jacco

Christine

Alles goed met jou? ik hoop het wel en hoe is het met Jacco?? :-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Christine

Jacco zet jou pootjes is op het toetsenbord dat wij nog iets van je kunnen horen? want ik denk dat baasje niet zo veel zin heeft :P :D ;) :-*

valkje-jacco

hallo Chrissy

hier zijn de foto's,

Dit is onze hond en daar ben ik goeie vriendjes mee.

Groetjes: Jacco
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Christine

Ah die kleine Jacco woont de hond ook bij jou? Zoja laat jij de hond dan ook met rust?? hihi :-*

valkje-jacco

na hoi,

ik denk dak het dagboek/verhaal maar ga sluiten want er reageerd niemand behalve christine ;) dan kunnen we beter net zo goed naar dat andere dagboek gaan,

maar ik blijf nog wel alleen heb geen dagboek/verhaal meer,

groetjes: Jacco
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Rianne

Hoi Jacco,

de vakantie tijd is weer voorbij, mensen hebben niet meer de tijd om in aaaaallle dagboeken en verhalen te reageren, want dat zijn er echt veel! Gelukkig blijf je nog wel op dit forum! :)

Christine

Mitchell ik probeer hier ook men dagboekje open te houden dus plss laat jij mij ook al niet in de steek dit wil ik echt niet we houden samen je dagboek open als dat geen goed gedacht is?? plss laat het open :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'(

Christine

Mitchell denk hier nog maar is heel goed over na! Ik heb ook een tijdje overwegen om te stoppen en dankzij jou heb ik het ook niet gedaan omdat je het enorm erg vond maar nu wil jij stoppen! ik weet echt niet wat ik hier van moet denken! jij die altijd zo een goede moed heeft om nog iets in je dagboekje te zetten en dan ineens stopper ermee  ??? we bouwen je dagboekje samen verder op dat beloof ik je als je me beloofd om je dagboekje niet te sluiten!
Ik weet dat je het gevoel hebt dat er weinig mensen schrijven in je dagboek en altijd dezelfde mensen (ik dus onderandere) en dat je daarom wil stoppen, awel ik had het zelfde gevoel alleen de mensen waar we goed mee overweg kunnen blijven schrijven in je dagboekje, mensen waar je iets minder overweg kan schrijven dan weer heel aventoe. juist hetzelfde bij mij hoor! bij deze wil ik zeggen wacht met je dagboekje te sluiten tot wij eens goed met elkaar gepraat hebben!

:-* :-* :-* :-*

leoni

h0oii:P

leuke foto;d :D

he je moet je dagboek niet sluiten :(

groetjes leoni

valkje_jacco

hoi,

ik w8 nog even met het dagboek sluiten....

Petra en Cheeky

Goed zo!  ;D Goed luisteren naar Chrisje hoor!  ;) Dat zou jammer zijn als je het zou sluiten om die reden, al begrijp ik best wel dat je het zo voelt!

Het is idd waar dat niet iedereen elke dag op het forum zit en overal op reageert. Soms lezen ze het wel, maar hebben ze (zoals ik) niet altijd iets zinnigs of onzinnigs te zeggen! Of het onderwerp spreekt iets minder aan of zo. Maar het gebeurt ook vaak genoeg dat, omdat er zoveel dagboeken zijn, mensen keuzes maken.

In het algemeen reageert men het meeste bij mensen die ook vaak bij hen reageren, want dan krijg je op een gegeven moment een band met hen en hun valkjes. Dat ervaar ik zelf in ieder geval wel!

Succes ermee! Enne... niet zomaar stoppen hoor!

Groetjes,
Petra

Rianne

Ik vind het leuk om een dagboek bij te houden, als ik soms weer terugkijk op de oudere pagina's en ik zie de foto's kan ik wel zien dat ze veranderd zijn, dat ze ouder zijn geworden. :)
Bij mij reageert ook niet het hele forum terwijl ik wel vaak bij anderen reageer, maar dat maakt me niet uit hoor. ;)

Christine

Wat ben ik blij dat je je dagboek niet sluit maar wachten neen je dagboekje blijft helemaal open zodat we weer lekker kunnen reageren erin! anders ga ik jacco veel te veel missen en dat wil je toch niet of wel?? jou ga ik HIER ook wel missen hoor! :-*