het verhaal van Jacco met het schoonheidsfoutje!

Gestart door valkje-jacco, 6 juli 2005, 19:29:07

« vorige - volgende »

wat vinden jullie van jacco?

mooi
12 (57.1%)
ziet er goed uit
9 (42.9%)
het kan beter
0 (0%)
niet zo mooi
0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 15

Christine

wat een super lieve filmpjes ja mitchell allé ik moet me inhouden of ik schrijf michella  :D

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

margreet

hallo,

Echt leuke filmpjes, maakt ook leuke geluidjes, zit tussen een kanarie en een pruttelpotje in, lief hoor.

groetjes Margreet

valkje-jacco

hoi, Margreet,

Het geluid is niet best maar hij zegt al een aantal dingen zoals, Jacco, Jacco lief, Ja, Koppiekrauw, en nog wat brabbelen.. :D

groetjes: Mitchell
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

hippysuus

Leuke Jaco filmpjes! Whahaha die stok met Jacco Rulezzz erop en dan de manier waarop ie ervanaf gaat...echt een leuke vogeltje die Jaco!!

valkje-jacco

heej iedereen,

het is weer schooltijd dus ik kan niet meer zoveel in me dagboek schrijven :( vandaar dat je ff nix van me hoorde ;)

groetjes:Mitchell
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

Christine

voor mij ook volgende week we zullen wel allemaal minder actief zijn in het forum toch degene die moeten werken of school hebben

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Leuke foto's en filmpjes van Jacco. :) Ben je in die attractie geweest? Niks voor mij!

Lin

Hey,

Logisch hoor dat je dan wat minder schrijft. Als je verplaats wil worden naar verhalen hoor ik het wel.

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

valkje-jacco.

Hoi Lin,

Weet jij wat het verschil tussen het bord dagboeken en verhalen,
ja ik weet het wel een beetje maar heeft dat te maken met dat ik er minder ben??


groetjes: Mitchell en Jacco

~Natas~

Hai,

Ik moet zeggen dat Jacco een erg mooi valkje is hoor.
Volgens mij is Jacco stukken donkerder dan dat Joepie van mij is, maar kan ook bedrog zijn hoor.
Leuke filmpjes hoor van Jacco, ik herken het gedrag hoor.
Joepie reageerde meteen en begon ook meteen te fluiten hierop.

Groetjes,

Natas en Joepie

valkje-jacco.

hahaha misschien wel een idee om Jacco's filmpje bij video's op deze site te zetten :D

groetjes: Mitchell

~Natas~

Hai,

Je kan het inderdaad proberen  ;)
Ik had hier thuis succes mee.

Groetjes,

Natas

Lin

Citaat van: valkje-jacco. op  3 september 2005, 23:44:28
Hoi Lin,

Weet jij wat het verschil tussen het bord dagboeken en verhalen,
ja ik weet het wel een beetje maar heeft dat te maken met dat ik er minder ben??


groetjes: Mitchell en Jacco


eerste opzet was dat  als je af en toe een verhaal heb of eenmalig dan in verhalen. Vrijwel elke dag dan in dagboeken. Maar ik veruis je niet zomaar hoor!

Groeten, Lin


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Rianne

Ik vind verhalen en dagboeken ook op elkaar lijken. Niet iedereen schrijft ook elke dag in z'n dagboek, is ook onmogelijk. Voor mij is het hetzelfde.

Christine

voor mij ook nu dat ik naar dagboeken ben gegaan dat kwam gewoon omdat ik vakantie had maar denk dat het wel minder gaat zijn als het terug school is maar als iedereen nou een steentje bijdraagt voor sommige dagboekjes op de eerste pagina te laten moeten we niet altijd ons eigen dagboekje zoeken is maar een gedacht :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**