28 april 2024, 13:08:26

een nieuwe valk erbij

Gestart door Neelix, 6 juli 2005, 19:13:18

« vorige - volgende »

Neelix

6 juli 2005, 19:13:18 Last Edit: 6 juli 2005, 21:31:20 by Neelix
Hoi
Een poosje geleden heb ik hier een berichtje geplaatst over mijn valkparkiet Neelix.
Hij heeft behoorlijk wat lawaai, en schreeuwd de hele dag om aandacht. Op een gegeven moment kon hij niet eens meer in zijn kooi want dan begon hij enorm te schreeuwen.
Begin deze week hebben we hem een hele grote kooi gekocht, veel nieuw speelgoed, maar ook dat hielpt niet.
Omdat we het echt enorm zielig vinden en denken dat hij toch op een of andere manier aandacht te kort komt, hebben we besloten er een valkje bij te nemen.
Deze hebben we vandaag opgehaald, en het gaat wel goed.
zijn of haar naam is Jop(vond ik wel grappig voor zo`n klein beestje. Het is nog heel rustig en Neelix weet nog niet echt wat hij met Jeroen aan moet.
Ze zitten nu beide in de kooi en Neelix is redelijk rustig.
Af en toe heeft hij nog wel zoiets van: ik wil er uit, maar hij is een stuk rustiger, hopen dat het zo blijft.
Straks mag die er weer uit.

Liefs Neelix

Brede W

Hoi Neelix,

wat leuk dat je er een valkje bij gekocht hebt!!! Wat fijn dat Neelix op het moment rustiger is, en duimen dat dat zo blijft inderdaad!! Maar het is heel normaal hoor dat  Neelix nog niet weet wat hij met Jop aanmoet, ze moeten eerst aan elkaar wennen.
Veel succes met je beide valkjes!

Groetjes,
Wendy.