15 juni 2025, 21:32:16

gezocht:ringnummer-)eigenaar?

Gestart door Lin, 6 juli 2005, 12:19:12

« vorige - volgende »

Lin

Hallo,

Ik ben op zoek naar de kweker van mijn witmasker man split lutino. Het ringnummer is: NB 03 9LBX 6. Het is een blauwe ring en zoals te lezen dus een valk uit 2003. ik dacht probeer het eerst hier voordat ik naar een vereniging of iets anders ga zoeken. Waarom wil ik dat weten? Omdat ik telkens nieuwe mutaties in mijn nest krijg en graag wil weten wat de splitten van de vader zijn.

Groeten, Lin

ps ik dacht hier de kwekers te vinden en anders mag het topic verplaatst worden.

Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Karin

Dat is een ring van de nederlandse bond van vogelliefhebbers : http://www.nbvv.nl/
Je kunt ze mailen in de hoop dat ze de kweker doorgeven. Helaas zijn er veel kwekers die niks bijhouden qua administratie, maar je kunt het natuurlijk altijd proberen !

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Lin

Hey Karin,

Ik dacht hier zitten zoveel kewekers op misschien wel van iemand hier. Maar ik zal ook nog even een mailtje sturen ik ben heel benieuwd. Hartstikke bedankt!

Groeten, Lin

carco

Hoi lin

Ik heb van mijn koppel valken ook via de NB het ringnummer achterhaald met de reden waroom ik het nodig had. Binnen een dag kreeg ik naam en tel.nummer van de kweker(adres mochten ze niet geven i.v.m rechten op privacy)
Je zal dus wel snel reactie krijgen verwacht ik.
Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!

Lin

Hey,

Mailtje is gestuurd, nu maar afwachten!

Groeten, Lin

Lin

Hey,

Kweker gevonden. een razend enthousiaste vrouw. Ik denk dat we die nog wel vaker gaan zien op het forum! Bedankt voor de hulp!

Groeten, Lin

Snoop en vinnie

hey,
gefeliciteerd  :D
grtz.
Shirak

Bianca

wat leuk!
Das nog eens een happy end........
Goh........

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Christine

ik wou dat ik dat ook bij mijn valkjes kon doen maar die hebben geen ringen aan :(

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Rianne

Wat goed zeg! Weet je nu al wat meer?