19 juni 2025, 23:30:45

Juiste maten

Gestart door angelina, 4 juli 2005, 20:58:13

« vorige - volgende »

angelina

4 juli 2005, 20:58:13 Last Edit: 11 augustus 2005, 15:49:15 by angelina
Hallo,

Ik zou graag willen weten wat nu precies de maten zijn voor een geschikte kooi voor 2 valkjes.
Ik heb nu een vrij ruime kooi staan maar denk zelf dat hij ruimer moet zijn als de valkjes elkaar niet in de weg willen zitten.
En ook of het mogelijk is een of meerdere pedi perch stokken via het internet te bestellen en zo ja waar.
Ben hier al enige tijd naar op zoek maar kan het niet vinden.

Alvast bedankt,
Groetjes Angelique ;)

Love birdies

angelina

Die maten voor een kooi hoef ik niet meer te weten ben net geslaagd voor een kooi die groot genoeg is om er eventueel 3 valkje in te huisvesten. ;D

Maar wil wel nog graag meer info over de pedi perch.
Waar ik die eventueel kan bestellen via het internet. :-\

Groetjes, Angelique ;)

Love birdies

Agnes

Hoi Angelique,

Geen idee ;) ;)
Hier in Nunspeet hebben ze die dingen bij de dierenwinkel. Als je niet kunt slagen wil ik zeĀ  wel voor je halen en opsturen.
Alleen zijn die stokken best wel zwaar, dus ik weet niet wat er aan verzendkosten nog bijkomt.

Groetjes van Agnes.

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

angelina

Hoi Agnes.

Bedankt voor het aanbod mocht ik er echt niet uitkomen dan geef ik je ff een seintje.

Groetjes, Angelique ;)

Love birdies

Paul

Hoi Angelina,

Ik haal ze in Ridderkerk en Vlaardingen is daar niet zo heel erg ver vandaan misschien kom je daar wel eens in de buurt.
Ik dacht winkelcentrum Bolnes dat het heet en daar zit een dierenwinkel die ze heeft.
Je moet de M hebben die is daar 4,40 en ik heb ze zelf nog nergens goedkoper gezien alleen duurder.
En anders kan ik ze ook wel voor je halen ik kom daar wel vaker dan kan je ze in Rotterdam zuid ophalen dat scheelt toch weer een stukje.
Ze hebben ze in blauw, groen en grijs.

Groetjes, Paul

angelina

Hoi Paul,

Bedankt voor het aanbod. Ik denk dat ik het maar aanneem. Ik ben ondertussen iedere dierenwinkel hier in de buurt afgeweest en in vld heeft geen enkele dierenwinkel ze. Er zit er wel eentje in maassluis maar die vraagt er het 3 dubbele voor en dat vind ik ook weer een klein beetje overdreven. Ben al dagen aan het zoeken op het internet maar ook hier word ik niks wijzer van. Als jij ze voor mij zou willen halen dan ben ik echt geholpen. Ik heb namelijk geen auto dus ff naar ridderkerk zit er voor mij niet in. Ik hoor het wel van je.

Groetjes, Angelique ;)

Love birdies

Paul

Hoi Angelique,

Zeg maar welke kleur je wilt hebben en hoeveel je er wilt dan zal ik ze van de week even voor je halen in Ridderkerk.
Ze hebben dus blauw, groen en lichtgrijs.
En ik neem aan dat je dan de M wilt hebben dat is een mooie maat voor valkjes.

Groetjes, Paul

angelina

Hoi Paul,

Super dat je voor mij die stokken wilt halen ;D. Doe er maar drie dan 2 blauwe en een groene idd maatje M . Dan moet ik voor voorlopig wel voorzien zijn :). Hoop dat je het niet erg vind om ze ff voor te schieten maar ik beloof dat ik ze gelijk kom halen. :)

Groetjes Angelique ;)

Love birdies

Paul

Hoi Angelique,

Dat voorschieten is geen probleem hoor zoveel geld is het niet bij elkaar want ze zijn daar 4,40 per stok dus dat valt erg mee vind ik.
Ik ga in elk geval van de week even bij die winkel langs en ik stuur je wel even een IM als ik ze hier heb liggen.

Groetjes, Paul

valkje-jacco

hoi,

wat zijn die stokken dan? zijn dat die een beetje brossig zijn?
ik heb er ook een...

groetjes: Mitchell
hoi!
ik heb 7 valkparkieten, 
Jacco, wildkleur man van juni 2004
Gipsy, lutino pop, leeftijd onbekend
Christy, cinnamon geparelde witmasker pop, 8 juli 2006
Pearl: geparelde pop, van 2006
Appie: Albino man, van 2006
Chaiba: Wildkleur man, van 2005 (blauw ringetje?2005??)
J.J. De kleine van Jacco, nu net een week oud
Als je vragen hebt kun je ze altijd stellen via IM, Mail of voeg me toe op je msn :)

angelina

Hoi,

Ja ze zijn idd heel goed voor het slijten van de nageltjes.
En dat is heel handig als je vloerbedekking heb liggen.( zoals ik)

Groetjes Angelique ;)

Love birdies

angelina

Hoi Paul,

Helemaal toppie dat je die stokken wilt halen voor mij. Wat betreft de kleuren als ze die kleuren niet hebben waar ik om vroeg dan kijk je maar welkje je neemt hoor want ik ben allang blij dat ik uit de brand geholpen word. Zazou zijn nageltjes groeien best pittig en hij kan nu al niet meer normaal over de vloerbedekking lopen. Arm diertje hij valt steeds op zijn snaveltje omdat ie vast blijft zitten. Ik merk het wel als je ze hebt.

Groetjes Angelique ;)

Love birdies

bobbie

Hoi Angelique,

Ik lees dit onderwerp nu net pas. Ze zijn vlak bij ons te koop. In Schiedam. Daar heb ik er ook pas een paar gekocht.

groetjes, Nel :)

angelina

Hoi Nel,

Bedankt voor de tip :-*. Voor nu haalt Paul ze voor me maar ik kan in het vervolg dus ook in schiedam terrecht.
Had echt geen idee, maar ja de zoektocht is ten einde en binnenkort kan zazoutje weer lekker over de vloer scharrelen. ;D

Groetjes Angelique ;)

Love birdies

Bianca

Citaat van: bobbie op 11 juli 2005, 21:43:37
Hoi Angelique,

Ik lees dit onderwerp nu net pas. Ze zijn vlak bij ons te koop. In Schiedam. Daar heb ik er ook pas een paar gekocht.

groetjes, Nel :)

waar in schiedam?
Bij de promenade?

Bianca

Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.