27 juli 2025, 12:43:21

De 2e ronde!

Gestart door Mandy, 5 mei 2003, 23:02:47

« vorige - volgende »

Speedy

Wat een schatje Diana noppes. :)

En voor Mandy, ik bedoelde,,,,ik dacht dat die grote geparelde van jou was...maar deze is ook heel erg mooi hoor... ja je het wel gelijk, ik heb al 3 met meer geel he...een witmasker zou er zeker leuker bij zijn.
Maar het is en blijft verleidelijk hoor, je hebt echt waar...heel veel mooie valkjes.

Groetjes,
Trudie

Kolkkie

Het is toch wel lekkerder als ze in die bak kunneen zitten. Het schijnt morgen weer erg heet te worden. Dus beter zo.
Ze groeien zeker als kool :D. Ben erg nieuwsgierig naar wat het allemaal gaan worden.

Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

JERONIMO

ze groeie als kool ent zijnschatjes

Kolkkie

Hey Mandy,

Hoe is het nu met alle kleintjes? Ben erg nieuwsgierig en een beetje euh......... ongeduldig?, maar dat merk je denk ik wel :D.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

yentl

4 juni 2003, 01:31:48 #214 Last Edit: 4 juni 2003, 01:32:29 by yentl
Hey, ja hoe is't er eigenlijk mee, 'k ben weeral laat ( ::)sorry, ik kijk niet altijd heel snel op 't forum ik doe heel veel op mijn computer en binnenkort weeral examens)
't Zijn schatten van beesjes!!!

groetjes Yent'l

Ellen

4 juni 2003, 04:10:19 #215 Last Edit: 4 juni 2003, 04:15:42 by Angelique
jeetje Mandy wat een poepies . Dat je geen
zin hebt om ze allemaal zelf te houden :)

En Diana............dat is ook een mooie mutatie die
je nu erbij hebt. Een plaatje gewoon.

Gr. Ellen.

Mandy

Zo daar zijn we weer dagboeklezers! ;D

Het gaat allemaal goed met die kleine rakkers hierzo!
De ouders geven ze goed te eten in hun nieuwe villa's! :D
Hier is nog een foto van de witmaskertjes, die ik er helaas niet op kreeg, maar Annemieke gelukkig wel, thanks ;).

Rechts bovenin zit die van jou Diana, dan met de klok mee die van Bart die cinnamon gepareld gaat worden, dan de kleinste voor Mariska (en helaas meid ik kan je nog niet uit spanning halen, ik kan nog niet zien wat het gaat worden, van het weekend misschien wel?) en dan die van Annemieke.
Wat een dreumesjes hé! ;D
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Speedy

Jeetje, mandy...wat groeien ze als kool...echt niet te geloven zo snel dat het gaat.
Heb je echt niet nog ergens een eitje liggen? hahaha

Groetjes,
Trudie

Mandy

ff zo een foto proberen, als bijlage bij dit bericht.

Mandy

Lukt dus ook niet, hé wat is dat nou toch. :-/
Ik zou geen goeie op kantoor zijn met een pc hoor, dan had ie al rond gevlogen...gggrrrr...hier kan ik niet tegen hoor! >:(

moonwitch (diana)

:)he mandy

Take it easy, het gebeurd ons ook wel eens dat het niet lukt. Probeer je het toch gewoon weer overnieuw ;).
Maar ik moet wel zeggen je jonkies te zien blijft boeiend en leuk.
Groetjes Moonwitch (diana B)
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Annemieke

Mandy, wat een fantastisch foto.

En wat betreft het niet lukken van foto's plaatsen: Goed blijven oefenen, je wordt er vanzelf handig in.  ::)

Foto's maken gaat tenslotte ook heel erg prima.  :D

Groetjes,

Annemieke, Teddy & Punky

Mandy

Ik dacht dat ik er wel een handymandy in was daar zo'n beetje de helft van de foto's die in het uploadprogramma staan van mij zijn! ;D Af en toe denk ik wel eens maak ik het niet te zot en dan probeer ik het weer een beetje in te dimmen. Ik heb ook geen idee wanneer zoiets vol is? Maar ik hoor vele leuke berichtjes dus dan zet ik er maar weer een mooi kiekje van die knapperds op! :) Maar ik bewerk ze wel altijd eerst even en verklein ze zodat ik niet te veel kb in beslag neem. Misschien dat het morgen weer wel lukt? Zondag lukte het ook niet en maandag weer wel terwijl ik alles hetzelfde deed. :-/

Kolkkie

Hey Mandy,

Het beginnen echt dotjes te worden :). Zal wel ff geduld oefenen. Misschien leer ik het nog eens :D.
Weel succes met het uploaden.

Groetjes,

Mariska

daan

Hoi mandy,

Wat een dotjes zeg, ik hoop dat Lucky ook zo gaat groeien, nu zie nog niet zoveel verschil een klein beetje hij is nu 5 daagjes dus is nog klein.
Veel succes he een ook met uploaden,

Gr Daan