26 juli 2025, 08:52:37

De 2e ronde!

Gestart door Mandy, 5 mei 2003, 23:02:47

« vorige - volgende »

Speedy

O? Dus er is nog een sprankje hoop? :o
Wow, welke moet ik dan goed in de gaten houden??

Mandy

Dat is nou net de vraag.
Dat ligt eraan of er een gewone witmasker voor Mariska bij gaat zitten, zo niet en het zijn dus allemaal geparelden dan kan de jongste voor jou zijn, want dan houdt het voor Mariska op, of ze moet toch een geparelde willen die voor 99% zeker een pop zal zijn?
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

demi

hallo mandy wb

zonde van de baby die overleden is!
maar de natuur is hard helaas..
maar wat zijn de jonge al weer gegroeid!
en wat is parel een schitterende vogel zeg!!!! echt waar hoop dat mijn lara ook zo mooi wordt!!!!!

groetjes diana ;D

JERONIMO

Zonde van diekleine die gestorven is maar de natuur kan hard zijn.
Plukkie is echt een mooie valk hij lijkt echt op mijn nieuwe

Mandy

Ik denk het wel hoor Diana, alle geparelden uit het eerste nestje waren ook zo mooi!

Nu zijn alle witmaskers gereserveerd en 1 wildkleur en 1 cinnamon en zoals jullie wel zien heb ik dadelijk genoeg wildkleur valkjes en ik heb 1 geparelde dus als iemand nog interesse heeft of iemand weet?

Speedy

Welke geparelde is het Mandy??
Heb je die ook op foto?

Kolkkie

Hey Mandy,

Ze groeien echt als kool he? Zonde van dat ene jong :'(.
Als ik het dus goed begrijp, gaat de mijne, als het en geparelde is, naar Trudie. Tenzij ik zeg dat haar wil houden.
Heavy zeg!

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

daan

Hoi Mandy,

Wat een mooie foto's zeg en die foto met die 4 kleintjes is ook zo schattig, jammer dat die kleine het niet gered heeft, er is bij mij ook de 1e dood gegaan, moedertje natuur kan inderdaad hard zijn he'
En die 2 van Pino worden ook al groot zeg wat een schatties.
Jeetje het word nog spannend wie naar wie gaat..............!
Succes in ieder gaval met al het grut.

Groetjes Daan

Mandy

Hoi Trudie, die foto's kan je in m'n dagboek bij; eerste nestje van dit jaar zien en in dit onderdeel bij blz 13 mijn één na laatste bericht de laatste foto, daar zie je Parel, het jonkie dat ik gehouden heb.
En hier heb ik nog een foto van een paar geparelden van het eerste nestje, de linkse is cinnamon gepareld, die ging naar de moeder van Sabrina en werd Ayla genoemd.

Het 2e valkje van het witmasker nestje nu lijkt ook zo te gaan worden en is gereserveerd door Bart. Ik zal 'm nog even mailen of tie dat wel mooi vind of liever een gewone geparelde wilt. Hij had immers als 2e voor een geparelde gereserveerd dus hij heeft nog een keus, is wel zo eerlijk, vind ik.

En Mariska, inderdaad, dat hangt dan van jou keus af. Maar je moet gewoon doen wat jij wilt, vind je een geparelde mooi en vind je het niet erg dat het een pop is dan moet je het gewoon doen, je was immers eerder dan Trudie.
En als je toch graag een mannetje wilt en een witmasker kan ik nog wel bij die kweker informeren waar J&J vandaan komen en anders zijn er misschien nog wel andere kwekers die je kunnen helpen? Diana misschien, die heeft al een witmaskertje en krijgt er misschien nog wel meer, maar die houdt ze misschien allemaal, die weet misschien niet wat voor geslacht het zal zijn en die woont ook nog iets verder van mij, dan wordt het helemaal een wereldreis vanaf Apeldoorn! :D
Maar misschien en hopelijk kan ik je gewoon blij maken met een witmasker (en dus een mannetje)! ;)

Speedy

Hoi Mandy,

Dus dan bedoel je de gele geparelde??
Is ook een mooie, hoe oud is die nu dan?
Wanneer mag die weg?
Daar weet je geen geslacht van he?
Ik zag dat je alweer een advertentie had geplaatst, je hebt er nog 1 toch?
Jeetje wat een vragen he.....
zucht...

Groetjes,
Trudie

Mandy

3 juni 2003, 18:59:43 #205 Last Edit: 3 juni 2003, 19:01:08 by Mandy
Hoi Trudie,

Ik heb de eerste gewone geparelde zelf gehouden, dat is Plukkie. En dan heb ik er nog 1 in het blok, bak nu trouwens want ik heb ze in bakken overgelegd, hier zie je 'm zitten;

Hij of zij, ik weet inderdaad het geslacht niet  :-/, zit vooraan met een wildkleur, die zijn dus van Pino en daar achter zie je de bak met 7 jongen van Z&J met vnl wildkleur, maar misschien ook een paar cinnamons en misschien dat daar ook nog een geparelde tussen zit, dat kan ik nu nog niet goed zien.
In de bak van J&J zit zowieso nog een geparelde ontdekte ik, dus ik heb er nog 2 en die van Pino is nu 3 weken. Die voelt zich alleen wat ouder denk want die was al uit de bak geklommen tot 2 keer toe :D en heb ik telkens terug moeten zetten. Die zal over 2-3 weken zelfstandig zijn.
De oudervalken waar wel even van slag door die bakken en zijn vanmiddag pas weer goed en als vanouds gaan voeren. Ik heb bijna alle jongen nog wel even met pap bijgevoerd, want die kropjes waren toch allemaal akelig leeg :o, maar nu gaat het weer prima! ;D

Speedy

3 juni 2003, 19:07:04 #206 Last Edit: 3 juni 2003, 19:14:41 by Speedy
Het zijn schatjes Mandy,

Deze kan dus een wildkleur worden he?
Hm....ik denk toch dat ik wacht op een witmasker eerlijk gezegd.
Ik hou je zeker op de hoogte als ik er 1 gevonden heb en uiteraard hou ik in de gaten wat de anderen nog gaan doen met hun witmaskertjes die ze bij jou besteld hebben.

Bedankt Mandy,
Groetjes,
Trudie

Mandy

Welke bedoel je met deze?
Ik heb dus 1 geparelde die uitgevlogen is en die ik zelf hou; Plukkie en dan heb ik er zowieso nog 2 die nog niet gereserveerd zijn waaronder die geparelde die je in de voorste bak ziet samen met die wildkleur.

Maar wacht inderdaad eerst die witmaskers maar af en dan is het nog afwachten wat Mariska doet als het allemaal geparelden zijn en dan zijn er misschien nog andere die je kunnen helpen. Als je eigenlijk een witmasker wilt moet je daar eerst voor gaan joh, je hebt eigenlijk al een hoop gewone geparelden nu, ook al zijn ze allemaal anders qua tekening. Het is toch leuk als je er dadelijk iets anders tussen hebt zitten. ;)

demi

hallo mandy

ik heb sinds gister nog een bonte witkop erbij noppes heet tie

Mandy

Ontzettend mooi Diana! :)
Zo een zou ik ook nog wel willen, maar ik kijk eerst wel welke jonkies ik hou en hoe die het samen gaan doen. ;D