18 mei 2025, 00:48:58

De 2e ronde!

Gestart door Mandy, 5 mei 2003, 23:02:47

« vorige - volgende »

Kolkkie

Hoi Marianne, Annemieke en niet te vergeten Mandy ;),

Het gaat dus allemaal goed met jullie nieuwe aanwinsten. Dat doet me goed. Als ik die van jullie zo zag zitten op de foto's, moeten het ook absoluut scheetjes zijn ;).

Het is nog maar 4 en een halve dag. Dus ik ben bijna geslaagd voor het diploma Geduld hebben :D. Dan kan ik ook met eigen ogen aanschouwen dat Pukkie en scheetje is. Als jullie dat al zeggen, dan kan het haast niet waar zijn ;D.
Ik zal een dezer dagen de kooi in orde maken, want ik moet er ff nieuwe voerbakjes inhangen. Ook moet ik de plaats waar de kooi komt te staan een beetje opruimen, daar heeft nl. het aquarium gestaan. Vanwege werk  :( ben ik er nog niet aan toe gekomen :-[. Daar heb ik nu 3 dagen de tijd voor, want ik ben vrij.
Voordat ik het weet is het vrijdag, en kan ik aan de wereldreis beginnen :D.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Speedy

Leuk om te lezen dat ze allemaal (Pukkie bijna) goed thuis gekomen zijn bij hun nieuwe bazinnetjes.
Te gek is dit, dat je zo nog alles hoort hoe het met ze gaat.
En zeker een heel fijn compliment voor Mandy, om te horen hoe goed ze het gedaan heeft.
Ja Mariska, nu schiet het echt op voor je.
We zullen je dan bijna niet meer op de chat zien hè?  :D :D
omdat je dan veel met Pukkie zal knuffelen.
Angel is nu ook nog steeds een knuffel, ze vliegt al naar me toe, als ik in de keuken haar eten aan het klaarmaken ben.
Nou genieten jullie allemaal maar veel van je kleine nieuwe aanwinst en we zullen zeker nog wel wat horen van ze.

Groetjes,
Trudie

Kolkkie

Hoi Trudie,

Ik zal zeker wel op de chat komen hoor, ik ben er een beetje verslaafd aan  :-[.  Ben erg nieuwsgierig wie hier nou de grootste kriebelkont gaat worden. Het wordt of Pukkie of Coco, Einstein houdt er niet van. Heb ik zometeen 2 valkjes die bedelen om kriebels :D. Nog ff geduld, en bovendien heb ik nog zoveel te doen, dus nagels hoef ik niet te gaan bijten van de zenuwen :D.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

moonwitch (diana)

hoi mandy

Jammer dat die cinnamon niet door ging, lijk hij/zij op punky.
Die vond ik persoonlijk erg mooi. Niet dat die andere geen schatjes zijn hoor, maar dat lichte vond ik persoonlijk mooier.
Het is jammer dat je zo ver woont voor mij anders had ik hem wel van je willen kopen, maar jij woont in brabant en ik in de kop van noord holland en daarbij komt ook nog dat ik geen auto hebt dus dan is het helemaal een verre reis. Ik had er wel zin in gehad.
Nou ja wie weet.
Groetjes diana B
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Mandy

Tja, dat zou inderdaad een lange voetreis worden dan! :D

Maar ik heb nu weer 2 cinnamons over, want Lieve kan niet meer wegens omstandigheden. Als er nou iemand voor je kon rijden zou je er één kunnen komen halen, je moet maar kijken meid. En misschien dat Barbara nog interesse heeft?

Nu heb ik dus nog 5 wildkleur (waar ik er ws zelf 1 van hou), 2 cinnamons en 1 geparelde over. :-/
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Barbara

hoi Diana,

lief dat je aan me denkt, maar ik heb mijn vriend jammergenoeg niet over kunnen halen een derde valkje erbij te nemen :-( Hij vindt het wel prima als ik mijn geparelde man een tijdje omwissel met de geparelde pop van mijn moeder, zodat ik een nestje kan proberen te krijgen. Helaas kan ik dan niet testen of Dimi een cinnamon lutino is, maar leuk is een nestje natuurlijk sowieso :-) Mijn ma heeft ook een cinnamon popje dat ooit van mij was, maar die was zeer moeilijk tam te krijgen en zit nu al heel lang in haar buitenvolière, en ze is bezig met een nestje. Dan zou ik moeten wachten tot ze geen eitjes of opgroeiende jonkies meer hebben, maar dan krijg ik dus een totaal niet tamme vogel in huis, wat echt niet handig is. Toen ik haar had, heeft ze de eerste keer dat ze los mocht 3 dagen op de gordijnroe gezeten zonder terug te gaan naar haar kooi (voor zover ik weet), heb haar moeten vangen met een theedoek omdat ze echt niet in de buurt wilde zijn van me, echt niet leuk dus.

JERONIMO

30 juni 2003, 18:18:59 #471 Last Edit: 30 juni 2003, 18:26:03 by Angelique
Ik zou zeggen veel suc6 met jullie valkjes
De mensen die een valkje willen kopen ik raad mandy aan hoor.Ik hoop op nog vele dagboeken en foto's

Speedy

Hoi Mandy,

Jeetje zeg, nog 1 extra over, hoe oud zijn die nu? En je had deze toch ook al tam gemaakt?
En cinnamon zijn die wat bruinige hè? ja ik snap het niet hoor, dat ze allemaal annuleren terwijl jij je best er zo op doet.
Yellow is nog steeds vervelend ja, maar toch moeilijk om hem weg te doen hoor....het trucje met de telefoon lukt ook al niet meer.
Rob laat de keus nog steeds aan mij over, de kinderen vinden me gemeen.

Dus.......wat moet ik nu he?

Groetjes,
Trudie

JERONIMO

Trudie ik zal er als ik jou was goed over discusieren en nadenken en als hij echt vervelend doet ja proberen hé je kan nog altijd zien

Kolkkie

Hoi Trudie,

Als het alleen het kabaal maken is, zou ik Yellow gewoon houden. Coco doet het hier ook, ik ben er inmiddels aan gewent. Ik ben er ff extra op gaan letten, Coco doet het ook overdag.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Groetjes,

Mariska

Murphy

Hai Mandy,
Ik had een vraagje het kuiken van Nemoo & Murphy is vandaag 20 dagen oud,maar ik in dubio met mezelf wat hij/zij  eigelijk voor mutatie is wel dat ie bont is maar welke kleuren bont ie word.......weet jij het?
Groetjes Milena en Murphy & Kuiffie

p.s De foto''s waar ie opstaat staan bij het Forum onder verhalen=Kuiffie het enige kind van Murph ! Veel kijkplezier!
 :-*Bij Voorbaat dank voor het antwoorden :-*

Mandy

Hoi Barbara,
Geeft niet joh, dan probeer je toch eerst zo'n nestje, als hij dan van die kleine moppies van dicht bij ziet hou je er daar toch 1 van, en zo kan je stiekem toch uitbreiden! :D

Thanks Jeroen. ;)

Tja Trudie, ik snap het ook niet hoor, maarja aan de andere kant ook liever dat ze nu afzeggen dan dat ze het valkje over een half jaar ergens dumpen... :(
En deze zitten gewoon in de volière hoor. Ik heb nu alleen Pukkie nog binnen om tam te maken.

En Murphy, jou valkje wordt duidelijk een bonte valk, maar dan met veel grijs zo te zien. Een bonte valk heeft van alles in zich, daarom ook de naam bont, het is dan een bonte bedoeling qua veren. En die van jou lijkt gewoon veel grijs te krijgen en alleen geel op de kop en op de borst. Gewone wildkleurvalken hebben nooit een gele kuif/kop/borst. Maar hij wordt in ieder geval heel mooi hoor, apart. ;)

Mandy

En hier dan nog speciaal voor een ongeduldige, zenuwachtige bijna jarige Mariska een foto van haar Pukkie die momenteel mee kijkt vanaf mijn hoofd! :D

Kolkkie

Hoi Mandy,

Je bent een topper hoor ;). Ik ben bijna geslaagd voor mijn diploma geduld hebben :D. Nog ff-tjes.

Groetjes,

Mariska

Speedy

Wat een beauty!!!!