25 juli 2025, 15:31:48

De 2e ronde!

Gestart door Mandy, 5 mei 2003, 23:02:47

« vorige - volgende »

demi

mandy hoe doe je dat precies welke link moet ik aanklikken?

alvast bedankt diana

Kolkkie

Hoi Mandy,

Wat is Pukkie weer gegroeid zeg. Ook meer veertjes ;D. Echt goed om te horen.

Het zijn ook mooie grasparkietjes zeg. Die ene rechte is ook mooi, met dat knalgroene.
Een wederom mooie foto's ;).

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Mandy

Thanks ;)

Bij die link ben je er al Diana. Je moet bij dat vakje met veren male en female aanklikken en invullen wat ze zijn en daarna op breed en dan weet je wat er uit kan komen. Als je dat niet ziet moet je misschien ook eerst shock wave downloaden? :-/
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Speedy

Lieve Mandy,

Zou jij mij dan kunnen zeggen wat ik heb? Het staat daar in het engels en ik weet nu niet welke ik moet invullen...Lutino en grey befrijp ik nog wel....en de white face ook.
Maar voor mijn bonte pop? en Yellow is toch een cinnamon?
En nu deed ik dat met lutino, ts krijg ik grey eruit...ook raar hoor.

Ok bedankt alvast,
Groetjes,
Trudie

Mandy

15 juni 2003, 17:15:58 #304 Last Edit: 15 juni 2003, 17:20:50 by Mandy
Welke twee valken wil je dan koppelen Trudie? Want je moet een moeder en een vader aanklikken.

En er zijn weer jonkies!!! ;D
Bij Pino & Truus (P&T) zijn 2 jonkies geboren!

Iedere keer als ik dat heerlijke gepiep hoor gaat m'n hart sneller kloppen, ooo wat is dat toch heerlijk jongens! :P
Hier zit papa Pino bij z'n kroost;

En hier zijn de jongen van J&J;

en van Z&J;

Het gaat niet lang meer duren eer de oudste uit gaan vliegen. De oudste cinnamon van Z&J zat vanochtend al op de rand van de bak. :)

Ik heb trouwens inmiddels voor alle grasparkietjes een baasje gevonden, dat is wel weer fijn! ;)

Valerkiet

wat aan schatjes :D
en wat leuk dat ze binnenkort al gaan vliegen.
ze zijn echt supper mooi ;)

Valerkiet

ps: de lichtgrijze geparelde van J en J steelt mijn hartje wat is ie moooi!!!!

Ellen

15 juni 2003, 17:44:17 #307 Last Edit: 15 juni 2003, 18:21:04 by Ellen
Meid Mandy,

Ik zit hier gewoon naar 14 jonge valkparkieten te kijken......... :D
Ga je die allemaal zelf houden? Ben je in een klap een VOLLE
voliere rijker.
Ze zijn stuk voor stuk hartstikke mooi en leuk.
Jij krijgt het nog moeilijk strakkies...... :)

Groetjes Ellen.

Speedy

Ik heb een geparelde wildkleur (man), een lutino (pop), een cinnamon gepareld (man), een bonte (pop), en een witmasker. (geslacht nog niet bekend)

Maar ik weet dus niet hoe dat iin engels daar wordt genoemd, die bonte bijvoorbeeld.

Bedankt,
Trudie

Mandy

15 juni 2003, 18:10:43 #309 Last Edit: 15 juni 2003, 18:13:09 by Mandy
Bont is Pied en bij cinnamon gepareld klik je pearl en cinnamon aan. ;)

Maar als ik dat stukje van Barbara in het forum, vlgs mij bij valkje van vlek, lees hebben jou geparelden (Koko en Yellow) geen donkere onderste vleugelpennen en dan zouden ze bont gepareld zijn? :-/ Speedy is wel zowieso een geparelde man. ;)

Stijn dc

hello mandy

wat een prachtige jongen heb je toch weer!!!
hoeveel gaan er sowieso de deur al uit!!
aan wie beloof je die jongen toch allemaal? allemaal mensen van deze site???

SDC

yentl

Hey Mandy,
super joh, al die kleine dinkies, het
zijn allemaal schatten van valken, echte prachtmutaties ook ;D.
Binnenkort heb je er triljoenen zitten  ;D, de kweek gaat echt goed vooruit.
Zo lief, nog veel suc6 met al je volgende nestjes

groetjes Yent'l

Speedy

CitaatBont is Pied en bij cinnamon gepareld klik je pearl en cinnamon aan. ;)

Maar als ik dat stukje van Barbara in het forum, vlgs mij bij valkje van vlek, lees hebben jou geparelden (Koko en Yellow) geen donkere onderste vleugelpennen en dan zouden ze bont gepareld zijn? :-/ Speedy is wel zowieso een geparelde man. ;)

Dank je Mandy, nu weet ik tenminste hoe het heet.
En ja ach, maakt mij niks uit hoor wat Yellow nu wel of niet is...hij is mooi.
Alleen 's morgens vreselijk vroeg wakker en lijkt het wel een haan zo tekeer gaat ie.
6 uur begon ie, ik boos naar beneden, of ie wel goed bij zijn knar is.....een uur later weer.
Pfffff dat is soms niet leuk hoor.
Van Speedy wist ik het, ook omdat die vrouw van wie ik hem kocht het al tegen mij zei.
En als ik op de poster van mutaties kijk, dan lijkt hij niet eens op de gewone wildkleur.

Leuke nestjes heb je zo.
Jeetje het houdt niet op bij jou hè, het lijken wel konijnen. :D :D :D :D

Groetjes,
Trudie

Mandy

16 juni 2003, 16:27:50 #313 Last Edit: 16 juni 2003, 16:45:09 by Mandy
Ja, ze kunnen er wat van hoor. :P Het zal moeilijk zijn om een derde nestje van J&J en Z&J te voorkomen, want ze zijn al aan het paren, dus ze zullen toch over 1-2 weken weer eieren gaan leggen, die zal ik dan meteen weg moeten gooien... :(

En bij mij zaten ze ook altijd al heel vroeg te krijsen. Als ik dan beneden kwam zaten ze snel over hun stok heen en weer te wiebelen omdat ze eruit wilden. Als ze er dan uit waren werden ze rustig en was het goed. :)

Nee, ik hou ze niet allemaal, wel een paar. Anders kan je inteelt krijgen en dat is ook weer niet de bedoeling en ze moeten natuurlijk de ruimte houden. Maar misschien dat ik er daarom ook een stukje bij ga zetten... ;D
Er zijn inderdaad mensen hier van de site die een valkje bij mij gereserveerd hebben, maar ook anderen hoor. Ik zet overal advertenties en krijg ook reacties van mensen buiten deze site. ;)

En Diana, vandaag is jouw meissie Lara uitgevlogen!
Hier zit ze al op mijn vinger;

En buiten zag ik ze al van zaadjes eten!
Hier heeft ze een zaadje in d'r snavel;

Ik leg tegenwoordig ook trosgierst bij de jongen in blok en ik heb ze er toen inderdaad al wel eens van zien knabbelen, dus dat scheelt wel. En ze zat er niet aleen mee te spelen, ze zat het ook echt te pellen en te eten. :P Ongelooflijk hé, zo snel al.
Ik laat ze een dag of 3 nog buiten en haal ze dan naar binnen; woensdag of donderdag. Mocht het nou goed gaan dan kan je ze misschien zondag wel ophalen? Maar we zullen eerst eens kijken hoe het gaat en hoe ze het doet, ze is nog wel jong en moet goed zelf kunnen eten. Ze is nu 4 weken en volgende week dus 5 weken jong.
Ook de oudste cinnamon en 2 wildkleurtjes zijn al uitgevlogen. ;)
En er is een derde jonkie bij P&T geboren en ze doen het goed! ;D

Speedy

Hoi Mandy,

Wat een mooie valkparkiet is Lara zeg, geweldig zoals ze zit op je vinger.
En wat gaat het snel he.
Gooi je echt de eitjes weg? wow, ja je zal wel weten wat je doet...jeetje....
Nou Diana, een prachtige kanjer heb je straks thuis hoor.

Groetjes,
Trudie