4 juni 2024, 08:07:29

mijn kanjers

Gestart door danielle, 3 mei 2003, 01:03:04

« vorige - volgende »

daan

Goedenmorgen Lique,

Ja wachten duurt lang, maar waarom neem je geen poesjes is leuk joh, wij hebben er twee Tom & Jerry en Tommy is nu zwanger, wij hebben ook een hond(je) een jackie en bij ons gaat het hartstikke goed hoor, ze slapen zelfs soms met z'n drietjes op de bank echt schattig. Maar ja bij ons is wel meer vreemd want de katten kunnen zelfs met de valkjes spelen, dat is helemaal een kolder gezicht vooral Gabber vind het erg leuk met de poezen. ja ik blijf er wel altijd bij hoor, want je weet het natuurlijk nooit, maaar gabber en tommy en Jerry waren allemaal heel jong toen we ze kregen en tegelijkertijd dus die zijn gewoon met elkaar opgegroeid. Als mensen het zien hier in huis, moeten ze altijd erg lachen als Gabber weereens op de rug van Tommy aan het slapen is. Ze moeten toch sowieso wel lachen om al die beesten in huis, ze noemen het hier al de ark van NOAH. hahahahahahhah

groetjes Daaan

Lique

Hoi Daan, het klinkt allemaal wel heel erg verleidelijk, maar het wordt dan echt te vol, ik heb maar een kleine huiskamer. Hij staat ook al helemaal vol met spullen, volieres, en dieren.
Ook is Peter er allergisch voor. En dan werkt het al helemaal niet/

daan

Hoi Lique,

Nee dan moet je het zeker niet doen als Peter er alergisch voor is hhhhhaaaaatjjjjoooeeeeee..... Nee geintje het is al erg genoeg als mensen er niet tegen kunnen. Ik heb daar gelukkig geen last van want ik zou niet kunnen leven zonder al mijn beesies. Ze zijn mijn allesie. Maar mijn vriendje ook wel een beetje hoor, nee hoor geintje een beetje boel hoor.

Daan

moonwitch (diana)

hoi daan

het lijkt me erg leuk als je foto's zou kunnen maken als je valkje op de rug van je poes ligt te slapen. Zou het graag eens willen zien. Nou in ieder geval sterkte met het wachten, dus te mooier is de beloning ;)
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

daan

Hoi Diana, dat gaaat dan nog wel ff duren die foto want ze zitten nu op eitjes in de buitenvoliere dus dat moeten we eerst ff afwachten, maar ik heb  nog wel ergens een foto slingeren dan probeer ik die in te scannen ofzo, moet ff kijken of dat lukt, maar zodra de valkjes weer eens in huis zijn en ze spelen met de katten dan maak ik gelijk een foto en plaats hem hier bij mijn dagboek o.k afgesproken !!!!!!!!!!!!!!!!!!

Groetjes Daan

daan

Goeienmorgen allemaaal, het is nu 06.04 uur en ik zit nu een uur op internet te zoeken over de bevalling van een poes. We lagen lekker te slapen, toen opeens mijn vriend wakkker werd en mij riep, ik schrok me rot maar was gelijk wakker. Tommy verloorde ineens heel veel vocht het bad zat helemaal onder en de vloerbedekkig ook, nou dacht ik eindelijk het gaat nu echt beginnen, bed verschoond, wan t mijn vriend wilde weer gaaan slapen, schone lakens enzo en ik met Tommy en kraambed naar beneden gegaan. Ze bleef maar miauwen en om me heen draaien. Ik een beetje nerveus internet opgestart en info gezocht had ik al gedaan maar wilde nu meer weten. Op een site stond echt heel goed beschreven hoe het allemaal zou kunnen verlopen. O.k ze had dus haar vliezen gebroken en nu las ik dus dat het nog 12 uur zou kunnen duren voordat echt de weeen gaan beginnen. Ik zit nu dus echt te wachten en ben klaar wakker. Alles ligt klaar wat ik nodig zou kunnen hebben. Nou spannend allemaaal hoor. Ik moest gewoon ff  mijn verhaaltje kwijt. Jullie horen vandaag nog wel hoe het gaat verlopen. Nu is ze erg rustig en ligt lekker te knorren, soms een beetje miaauen en staart een beetje dromerig voor zich uit.  Jeetje mikkie nu gaat het dus echt beginnen, spannend hoor.

Groetjes Danielle

Ellen

Owwww Danielle wat spannend.
En opeens heb je ook helemaal geen slaap meer,....denk?

Houd je een fotocamera bij de  hand?
Ik ben benieuwd.
Sucses met de bevalling  :)

Mandy

Dat is weer eens wat anders dan eitjes die uit komen! :D

Heel veel sterkte en succes! ;)
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

demi

 :P  spannend hoor daan!!!
ja is heel leuk kleine poesjes ik heb het zelf ook 9 jr geleden meegemaakt :)
heel spannend......
hoop dat alles goed gaat!
groetjes diana w

daan

Hoi allemaal,
nou daar ben ik eindelijk, ja, je hebt het maar druk mee met zo'n bevallig. Eigenlijk horen dit soort verhalen thuis op een kattensite, maar ik wil jullie het toch ff vertellen. 5 uur vanochtend braken de vliezen, 11 uur kwamen de eerste weeen. 12.15 uur wer de eerste geboren, maar ik zag al gelijk dat het niet goed was, open ruggetje en een hazenlip....  :'( :'(.
poteverdorie dacht ik als het zo begint, toch ff de DA gebeld, en die zei dat ik het gelijk moest weghalen, het was inmiddels ook al dood het heeft denk ik een halve minuut geleefd. Nou het begint al goed dacht ik, beetje gestresst. Vriendin gebeld en die kwam gelijk naar me toe. :) Om 14.00 uur is de tweede geboren kerngezond en gelijk heel druk en actief.  :D :D :D Gelukkig dacht ik in ieder geval 1tje goed. Zwart met wit net als de moeder, Breezer is de naam. 115 gram. Om 15.45 uur is de derde geboren, helemaal grijs, Pablo genaamd, 90 gram. Deze doet het ook echt fantastisch. Ik denk zelf dat er nog wel eentje komt nou ff afwachten maar. Met Tommy(de moeder) gaat het ook goed beetje moe maar wel een echt moedertje !!
het is maar goed dat de eerste is gestorven want die had het toch niet gehaald, dat is de natuur zeg ik dan maar toch.
Nou een heel dagje zo vanaf 5 uur !!!!!!!!!!

Groetjes Danielle

Speedy

Geweldig nieuws Daan,

Leuk hoor om te horen dat het toch allemaal goed is gegaan zonder complicaties, jammer voor de 1e, maar dat is de natuur en gelukkig heeft het geen lijdensweg gehad.
Veel geluk met de kleintjes,

Groetjes,
Trudie

Kolkkie

Hey Daan,

Geweldig nieuws. Jammer van het 1ste katje. Veel succes en plezier met de rest van de katjes.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

Ellen

Hoi Daan,

Great news joh.
Je hebt het er inderdaad maar druk mee :)
Goed hoor dat het zo voorspoedig gaat.
Veel sucses en plezier van de kittens. Hou je
er zelf ook eentje van?

Groetjes Ellen.

Natanella

 :DHoi Daniëlle, gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding! Zo al met al wel een spannend dagje geworden lijkt me! Gaat alles goed met moeder en kittens? Lief he, dat jonge grut. Ik heb zelf nu inmiddels 11 jaar geleden een nest golden retrievers gehad, en daar is toen een pup van gebleven. Djowie heet ie en het is nog steeds een echte kanjer. Zijn moeder is helaas inmiddels al een paar jaar geleden overleden. Ik heb ook nog een tante van Djowie, die is bijna 13 jaar, dus al echt een ouwe bes. Maar toch nog goed gezond. En ik weet zeker dat ze straks hartstikke lief zullen zijn voor ons valkje. Met de katten (ik heb er 2) is het even afwachten. Onze tamme parkiet lieten ze altijd wel met rust, maar dat was ook wel een beetje een pittbull-parkiet, hij was er eerder als de katten en dat liet hij merken ook! Maar met ons toekomstig jonge valkje is het toch wel even afwachten. Nog een weekje als het goed is.... Vond het wel ontzettend leuk om te lezen, dat jou katten zo goed met je valkjes omgaan. Ben ook zeer benieuwd naar de beloofde foto`s. Veel succes met je beestenbende en niet vergeten om te genieten hoor! Al lijk je me niet het type die snel in de stress vliegt, als ik zo je berichtjes lees.
groetjes , natanella

demi

 :) hoi daan lief he die kleine poepie`s ;)
zonde van het 1e kleintje maar zoals je al zei  de natuur he...
maak er wat moois van meissie!!!!!!!!
 groetjes diana w :-*