17 augustus 2025, 23:27:35

dit verhaal mag op slot!

Gestart door eefje nieuwenburg, 27 juni 2005, 14:26:07

« vorige - volgende »

mar

hoi eefje
ik hoop zo als je straks gaat kijken dat het jong er al uit is
het is een moeilijke beslissing die je moet nemen veel succes

groetjes mar

eefje nieuwenburg

Hij is open!Het vliesje was dus al open en sjaan heeft het verder opengetrokken(ze zat aldoor al te pulliken)
alleen gaan sjaan en stitch eraan zitten trekken,dit kan toch geen kwaad?
want ze willen nu 1helft eraf trekken maar nu lijkt er wel bloed bij te zitten(misschien lijkt het maar zo hoor)
nu heb ik helemaal geen rust meer ;)
nou ik ben voorlopig even met mijn ogen bij het blok ;D

groetjes eefje

eefje nieuwenburg

I present to you.......

een mooi donsje met alles erop en eraan en geen dooier die niet opgenomen was,alles opgegeten haha.

nu zitten de ouders er alleen een beetje aan te trekken,het is een 1e nestje dus alles is nieuw dus ik hoop maar dat het instinct het zometeen over gaat nemen.

ik word zenuwenpatient ;D

groetjes eefje

marilyn

hoikes eefje

proficiat met de geboorte van je kleine donsje  ;) en wacht nog maar om zenuwpatient te worden  ;) moeder natuur (instinct) helpt de ouders wel een handje , het duurt soms een tijdje voor ze het kleintje voor de eerste keer voeden dus nog niet gek worden hoor  ;) genniet maar van je kleine kroost want voor je het weet zijn ze alweer de deur uit  ::)

groetjes marilyn

eefje nieuwenburg

Bedankt Marilyn ;D

ze gingen er niet op zitten maar aan zitten plukken en sjaan ging er ook gewoon bovenop staan zonder te kijken waar ze op stond :o
maar nu zitten ze erop en voeren zal morgen wel goed komen denk ik.
afwachten maar.....

groetjes eefje

marilyn

hoikes eefje

momenteel heeft het donsje vooral warmte en rust nodig want eten heeft het genoeg de ganse dooier heeft het binnen en de rust omdat het hard werken is om uit de eischaal te geraken maar mas en paps geraken er wel  ;)

groetjes marilyn

Rob S

eefje nieuwenburg

hoi Rob,dank je :D

Marilyn,
ik weet het en ik moet ze ook de tijd geven om eraan te wennen dat het niet meer rond is wat er ligt maar beweegt en piept :D

ik ben gewoon een tutje en wil zo graag dat dit goed gaat maar ze trekken het jong nu goed bij de eitjes om erop te kunnen zitten en het warm te houden dus ik ga ze nu rust gunnen en kijk pas morgen weer hoe het gaat.

ook nu moet ik gewoon weer geduld hebben maar dat is zo moeilijk haha

groetjes eefje

marilyn

hoikes eefje

ik begrijp heel goed dat je geduld op de proef gesteld wordt  ::) ik heb zelfs nog niet eens een eitje  :P laat staan dat ik dan ongeduldig wordt om een donsje  :-\ idd geduld is een schone zaak maare ................. soms kan je geduld eff op zijn ook hé of op de proef gesteld worden zoals bij jou  :P

groetjes marilyn

eefje nieuwenburg

laten we eerst maar morgen afwachten en zo dag voor dag bekijken.
ik ben al weken ongeduldig en ik zou het nu eigenlijk wel moeten weten dat ik meer geduld moet hebben maar ja het is zo leuk he  dan kan het allemaal niet snel genoeg gaan ;D

groetjes eefje

marilyn

hoikes eefje

jaaaaaaaaaaa voor mij gaat de tijd ook niet snel genoeg want woensdag krijg ik er ook een valkje bij  :P dus geduld is momenteel ook mijn sterkste kant niet hahahahaha

groetjes marilyn

mar

hoi eefje
eindelijk uit de spanning  van harte gefeliciteerd met je eerste donsje. .Geniet er maar lekker van .op naar de volgende die nog moeten uitkomen

groetjes mar

moonwitch (diana)

hoi Eefje

Je lange wachten is beloond met je eerste donsje, gefeliciteerd hoor.
Ik hoop voor je dat het allemaal goed blijft gaan en dat er nog meer van die kleine donsjes geboren zullen worden.
Sterkte met je nestje.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

eefje nieuwenburg

Thanks allemaal :-*

hij word ook gevoerd dus ze weten hoe het moet en dat was mijn grootste zorg een beetje omdat ze nog best jong zijn.

vanmiddag meer ,dan maak ik ook een fotootje die wat beter is dan die van gisteren maar tis nu wel erg vroeg eerst maar eens wakker worden ;D

groetjes eefje

eefje nieuwenburg

zo blij als ik gister was zo  :censuur voel ik me nu!
zazou is dood  :'( :'(,vanmorgen was ze nog goed niks aan te zien en levendig en nu lag ze net dood op de grond,geen wonden en (volgens mij) ook geen legnood.
ze is helemaal verkrampt haar poten zitten raar en de vleugels ook,ik denk dat ze een aanval heeft gehad ofzo maar we gaan haar na laten kijken want ik wil het zeker weten

dan even wat anders ,het jong gaat goed,word goed gevoerd en ziet er goed uit en het 2e ei piept ook dus zo zie je maar er is een tijd van komen en een tijd van gaan :'(

groetjes eefje