9 mei 2025, 00:14:50

Gezocht : jonge valkparkiet

Gestart door Leekje, 23 juni 2005, 22:10:08

« vorige - volgende »

Leekje

23 juni 2005, 22:10:08 Last Edit: 23 juni 2005, 22:56:19 by Karin
Ik zou graag één mannetjes valkparkiet kopen, een normale (grijze). Ik wil hem graag rond september hebben (we gaan verbouwen: eind augustus is mijn nieuwe kamer klaar maar weet niet precies wanneer ik hem ook helemaal ingericht etc heb). Ik heb geen valkparkiet en weet er niet erg veel van, heb wel al een paar boekjes gelezen. Ik woon in Zeist, dat licht vlakbij Utrecht. Het hoeft niet per se van een kweker, het gaat mij erom dat het een geode vogel is. Het lijkt me echt leuk om een valkparkiet te hebben. Het zou fijn zijn als hij al een beetje tam is enzo (hoeft niet), maar hij moet nog wel jong zijn. Wie kan mij helpen aan een parkiet? Je kan me gerust mailen. Ik ben in de maand Juli alleen wel op vakantie.
alvast bedankt
David

Karin

Ik heb je berichtje even apart gesplitst David, zo is het duidelijker voor iedereen dat je een valkje zoekt  ;D

Groetjes, karin.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Leekje

dat is mooi, dat zou betekenen dat ik ze ongeveer half september zou krijgen als ik goed gerekend heb   ::). Dat zou echt perfect zijn en idd soest is lekker dichtbij. Reserveer er maar alvast een voor mij!  ;D